REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nauja be vairuotojo važiuojančio automobilio koncepcija pakeis automobilį į visiškai paruoštą biurą ir susitikimų vietą. Lanksčių darbo erdvių sprendimų teikėjas „Regus“ planuoja darbo revoliuciją, kai vairavimas daugiau nebebus veltui švaistomas laikas ir žmonės galės jį skirti tam, kam labiausiai nori.
Plėtodamas koncepcinį automobilį „XchangE“, kuris bus eksponuojamas Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį, lanksčių darbo erdvių sprendimų teikėjas „Regus“ dirbo kartu su „Rinspeed“. Savaeigio „Regus“ automobilio išradimas remia idėją padėti žmonėms dirbti kelyje bei prisideda prie siekio plėsti „Regus Express“ darbo vietų Europos greitkeliuose tinklą. Vadinamoji „trečioji darbo vieta“ (ne biuras, ne namai) gali būti ir automobilis.
Automobilio salonas transformuosis į biurą
„XchangE“ yra sedanas, suprojektuotas kaip vieta, skirta darbui, susitikimams ar atsipalaidavimui. Jo sėdynės primena pagrindinių oro linijų verslo klasės sėdynes. Dvi priekinės sėdynės gali būti atsuktos į galą, sukurdamos darbo erdvę keturiems žmonėms. Vairas gali būti perkeltas į prietaisų skydą tam, kad nebūtų trukdoma žmonėms sėdintiems ant priekinių sėdynių. Tokias galimybes suteikia panašios į reaktyvinio lėktuvo technologijos, vadinamos „vairavimu laidais“ (angl. „steer-by-wire“).

Nauja be vairuotojo važiuojančio automobilio koncepcija pakeis automobilį į visiškai paruoštą biurą ir susitikimų vietą. Lanksčių darbo erdvių sprendimų teikėjas „Regus“ planuoja darbo revoliuciją, kai vairavimas daugiau nebebus veltui švaistomas laikas ir žmonės galės jį skirti tam, kam labiausiai nori.
Plėtodamas koncepcinį automobilį „XchangE“, kuris bus eksponuojamas Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį, lanksčių darbo erdvių sprendimų teikėjas „Regus“ dirbo kartu su „Rinspeed“. Savaeigio „Regus“ automobilio išradimas remia idėją padėti žmonėms dirbti kelyje bei prisideda prie siekio plėsti „Regus Express“ darbo vietų Europos greitkeliuose tinklą. Vadinamoji „trečioji darbo vieta“ (ne biuras, ne namai) gali būti ir automobilis.
Automobilio salonas transformuosis į biurą
„XchangE“ yra sedanas, suprojektuotas kaip vieta, skirta darbui, susitikimams ar atsipalaidavimui. Jo sėdynės primena pagrindinių oro linijų verslo klasės sėdynes. Dvi priekinės sėdynės gali būti atsuktos į galą, sukurdamos darbo erdvę keturiems žmonėms. Vairas gali būti perkeltas į prietaisų skydą tam, kad nebūtų trukdoma žmonėms sėdintiems ant priekinių sėdynių. Tokias galimybes suteikia panašios į reaktyvinio lėktuvo technologijos, vadinamos „vairavimu laidais“ (angl. „steer-by-wire“).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Regus_Rinspeed (2)


Važiuodami keleiviai turės galimybę dirbti, rengti susitikimus ar tiesiog pramogauti naršydami internete, žiūrėdami filmus, žaisdami žaidimus ar klausydamiesi muzikos. Jie galės prisijungti prie savo biuro ar darbo duomenų, rodyti prezentacijas kitiems keleiviams naudodamiesi nešiojamuoju kompiuteriu, ar derėtis patogioje uždaroje erdvėje. Rezultatas – patogi, patikrinta erdvė, kuri eismo kamščius kelyje pavers į produktyvų laiką biure.
Tuo metu jutiklių sistemos ir kompiuterinis vairuotojas veža dirbančius keleivius saugiai bei sklandžiai į numatytą vietą.
Mažiau laiko darbui – daugiau šeimai
„Šis inovatyvus automobilis pakeis iššvaistytą laiką į produktyvų laiką. Tai vienas iš „Regus“ įsipareigojimų – tobulinti darbo ateitį. Pasitelkus „XchangE“, „Regus“ trečiųjų darbo vietų tinklas galėtų apimti ir patį automobilį, ir kelkraštį. Konsultantas galėtų savo produktyvią darbo dieną sutalpinti į 7-8 valandų laikotarpį,“ – sakė „Regus“ pasaulinio produkto ir verslo vystymo direktorius Andre Sharpe.

REKLAMA

Regus_Rinspeed(3)


Be to, kad savaeigis automobilis padeda žmonėms užsiimti verslu kelyje, jis taip pat suteikia galimybę lanksčiam tvarkaraščiui. Pabaigę verslo reikalus bet kurioje vietoje ir bet kuriuo laiku, verslininkai  namo parsineš žymiai mažiau darbo ir galės daugiau laiko praleisti su šeima.
„Savaeigiai automobiliai daugiau nebereikalauja, kad vairuotojai stebėtų kelią, tad yra galimybė daug kryptingiau išnaudoti jų laiką. „Regus“ yra idealus partneris vystant šią idėją, nes savo ekspertiškumu ir patirtimi kompanija padeda žmonėms dirbti daug produktyviau ir lanksčiau,“ – pridūrė „Rinspeed Inc.“ įkūrėjas bei vyriausiasis pareigūnas Frank M. Rinderknecht
Ką žmonės darytų, jei turėtų daugiau laiko?
Jau pastebima, kad verslai, kurie suteikia daugiau lankstumo dirbančiam personalui, tikrai yra pelningi. „Regus“ tyrimas parodė, kad 75% iš 20 tūkst. verslo žmonių produktyvumą kelia darbo lankstumas. Beveik pusė vadovų (48%) dabar dirba toli nuo savo darbo biuro bent savaitę. Jie gali prisijungti prie savo duomenų ar susisiekti su partneriais iš bet kur, bet jiems vis dar reikalinga prieiga prie kitų paslaugų: vietų pamąstyti, spausdinti, susitikti su kolegomis, ir k.t.
Tyrimas taip pat parodė, kad 77% vadovų teigė, jog lankstus darbas padidina atsakomybės jausmą ir laiko planavimą. 74% teigė, jog jis skatina kūrybiškumą ir 65% – kad paspartina sprendimų priėmimą.
„Regus“ neseniai klausė verslo žmonių, ką jie darytų su savo laiku, jei galėtų sumažinti kasdienio važinėjimo į darbą ir atgal laiką:
•                          75% praleistų laiką su mylimuoju ar šeima;
•                          54% praleistų daugiau laiko dirbdami;
•                          55% praleistų daugiau laiko su draugais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų