REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šveicarija yra graži, bet labai keista šalis, ypač jeigu esate automobilių entuziastas. Šioje šalyje griežtai draudžiama modifikuoti ar dar kaip nors kitaip tobulinti automobilius. Todėl labai keista matyti automobilį, kuris buvo sukurtas šalyje, kurioje požiūris į automobilių entuziastus yra niekinis. 

Šveicarija yra graži, bet labai keista šalis, ypač jeigu esate automobilių entuziastas. Šioje šalyje griežtai draudžiama modifikuoti ar dar kaip nors kitaip tobulinti automobilius. Todėl labai keista matyti automobilį, kuris buvo sukurtas šalyje, kurioje požiūris į automobilių entuziastus yra niekinis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, jeigu šveicarai nusprendžia pagaminti automobilį, jis tikrai bus išskirtinis ir analogų visame pasaulyje neturės. Viena iš tokių kompanijų daugelį metų buvo „Sbarro“. Mažytė automobilių kompanija, kuri specializuodavosi koncepcijų ir pagal užsakymą pagaminamų automobilių kūrimu.

REKLAMA


sbarro_challenge_5


Pirmą kartą, ši mažytė kompaniją „Challenge“ koncepciją pademonstravo 1985 metais. Pleišto formos, neįprastų ir tuo pačių paprastų formų automobilis sužavėjo ne tik įprastus automobilių mėgėjus, bet ir kolekcionierius. Turbūt daugelis tuo metu gyveno „Back To The Future“ filmo nuotaikomis.


Išskirtiniausia šio koncepto savybė buvo oro pasipriešinimo koeficientas, kuris siekė vos 0.26 Cx. Tai buvo vienas geriausių rodiklių tuometinėje automobilių industrijoje.

REKLAMA
REKLAMA


sbarro_challenge_1


Kitos keistenybės, kurios tuo metu sužavėjo žmones : spoileriai, kurie veikia kaip stabdžiai. Automobiliui pradedant staigiau stabdyti, galinis spoileris pakeičia pasvirimo kampą ir taip padeda greičiau automobiliui sustoti. „Challenge“ taip pat neturėjo šoninių veidrodėlių, nes juos pakeitė šonuose sumontuotos kameros. Visi vaizdai buvo įrašomi į „VHS“ tipo kasetes. Norime priminti, jog kalbame apie automobilį, kuris buvo pristatytas 1985 metais.


Ženevoje pademonstruotas konceptas turėjo aštuonių cilindrų benzininį motorą su dviem turbokompresoriais. Jis išvystė 350 arklio galių, galia buvo perduodama per automatinę dėžę į keturis varomuosius ratus. Tai leido pasiekti 300 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


sbarro_challenge_2


Po vienerių metų, „Sbarro“ į Ženevos automobilių parodą atsivežė truputėlį modifikuotą konceptą, kuris turėjo dvi papildomas galines sėdynes, atnaujintą prietaisų skydelį, o variklio skyriuje atsirado „Porsche 930“ agregatas.


Praėjus dar vieneriems metams, šveicarai pristatė serijinei gamybai paruoštą modelį. Inžinieriai šiek tiek atnaujino automobilio eksterjerą, padidino variklio darbinį tūrį iki 3.3 litro, o motoro galia siekė net 400 arklio galių. Galutinė suma už šį futuristiškai atrodantį šedevrą? 320.000 Šveicarijos frankų arba maždaug 900.000 litų.


Iš viso kompanija pagamino tik dešimt šio modelio vienetų iš kurių net devyni pasiliko Vakarų Europoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų