REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienatūrio kėbulo tipą turintys automobiliai nuolatos liaupsinami dėl vienos ir tos pačios priežasties – itin erdvaus ir talpaus interjero.
Interjero erdvė – akivaizdus ir visiems puikiai suprantamas vienatūrio privalumas. O jeigu reikėtų įvardinti dar kelis? Patogus? Galbūt. Dinamiškas? Tikrai ne. Sportiškas? Nejuokinkite voverių.
„Bisimoto Engineering“ dirbtuvėse miegantys, valgantys ir švenčiantys automanai norėdami stovėjimo aikštelėje matyti projektą, kuris nepriverstų po 30 minučių žiovauti, įsigijo štai šį – ne pirmos jaunystės „Honda Civic Shuttle“ – kompaktišką vienatūrį, kuris tam tikru laikotarpiu buvo dažnas eismo dalyvis ir Lietuvoje.
Po kiekvieno automano dėmesį prikaustančios išvaizdos slepiasi įspūdingas įvairių komponentų rinkinys. Pavyzdžiui, amortizatoriai – „KW Variant 3“,  pavarų dėžė – „Quaife“, varomieji ratai – visi keturi.
Kaip ir priklauso, šio šeimomobilio širdimi tapo legendinis „Honda K24“ variklis, kuris išskyrus variklio bloką, neturi nieko bendro su standartiniu analogu. Stūmokliai, alkūninis velenas, švaistikliai ir kitos detalės buvo pakeistos.

VIDEO


Vienatūrio kėbulo tipą turintys automobiliai nuolatos liaupsinami dėl vienos ir tos pačios priežasties – itin erdvaus ir talpaus interjero.
Interjero erdvė – akivaizdus ir visiems puikiai suprantamas vienatūrio privalumas. O jeigu reikėtų įvardinti dar kelis? Patogus? Galbūt. Dinamiškas? Tikrai ne. Sportiškas? Nejuokinkite voverių.
„Bisimoto Engineering“ dirbtuvėse miegantys, valgantys ir švenčiantys automanai norėdami stovėjimo aikštelėje matyti projektą, kuris nepriverstų po 30 minučių žiovauti, įsigijo štai šį – ne pirmos jaunystės „Honda Civic Shuttle“ – kompaktišką vienatūrį, kuris tam tikru laikotarpiu buvo dažnas eismo dalyvis ir Lietuvoje.
Po kiekvieno automano dėmesį prikaustančios išvaizdos slepiasi įspūdingas įvairių komponentų rinkinys. Pavyzdžiui, amortizatoriai – „KW Variant 3“,  pavarų dėžė – „Quaife“, varomieji ratai – visi keturi.
Kaip ir priklauso, šio šeimomobilio širdimi tapo legendinis „Honda K24“ variklis, kuris išskyrus variklio bloką, neturi nieko bendro su standartiniu analogu. Stūmokliai, alkūninis velenas, švaistikliai ir kitos detalės buvo pakeistos.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų