REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš du metus „1000 km” lenktynėse nugalėjusi „TECHNORAMA – Wellman” komanda atlieka paskutinius paruošiamuosius darbus ir su nekantrumu laukia oficialaus lenktynių starto liepos 13 dieną. Nors lenktynininkai startuos naujo pavadinimo komandoje, bet vairuos tą patį, puikią reputaciją užsitarnavusį „Honda Civic Type-R” automobilį, kurį Lietuvoje pagamino „Martin Sport” inžinieriai.
Komanda
Lenktynėse greitąjį „Honda Civic Type-R” vairuos rinktinė vairuotojų komanda, daug puikių rezultatų Lietuvos ir užsienio lenktynių trasose pasiekę lenktynininkai. Žiedinių lenktynių ir ralio čempionato nugalėtojas Martynas Samuitis, sėkmingai „Volkswagen Castrol Cup” dalyvaujantis daugkartinis žiedinių lenktynių čempionas Robertas Kupčikas, bei „555 km” lenktynių nugalėtojas Linas Adomavičius.
Vairuotojų rezerve bus ir jaunasis komandos narys Karolis Griška. Jis nugalėjo „Technoramos” organizuoto pirmojo Lietuvoje lenktynių treniruoklio čempionate ir iškovojo teisę išmėginti jėgas „1000 km” lenktynėse.
„Su dideliu entuziazmu į komandą priėmėm naują narį. Jis velniškai greitas „Technoramos” treniruoklyje. Šis modernus treniruoklis yra toks tikroviškas, kad net neabejoju – Karolis netrukus bus greitas ir tikroje lenktynių trasoje. Sudarysime jam galimybes tobulėti mūsų komandoje”, - sako „TECHNORAMA – Wellman” komandos vadovas Linas Nemūra.
Lenktynių strategija
Pagrindinis čempioniškos komandos strategas – komandos vadovas Linas Nemūra. „1000 km” lenktynėse kaip komandos vadovas jis dalyvauja nuo 2001 metų – tai dvylikos metų patirtis. L.Nemūra dirbo su keliomis dešimtimis komandų, yra tekę vadovauti net penkių vienu metu trasoje lenktyniaujančių automobilių komandai. Per vadovo karjerą L.Nemūra du kartus kartu su lenktynininkais lipo ant nugalėtojų pakylos aukščiausio laiptelio. Kiek kartų teko būti prizininku – net sunku suskaičiuoti.
„Įdomiausia lenktynių strategijos dalis – greiti sprendimai. Tarkime, trasoje pasirodo saugos automobilis, lenktyninis ritmas nutrūksta. Per kelias sekundes reikia priimti sprendimą – ar piltis kuro, ar keisti vairuotoją, gal metas keisti padangas. Kaip žinia, „1000 km” lenktynėms nesvetimos ir staigios oro permainos”, – sako apie darbą gerokai ilgesnėse – 24 valandų lenktynėse svajojantis Linas Nemūra.
Technika
Žiedinėms ilgų nuotolių lenktynėms „Martin Sport” pagamintas „Honda Civic Type-R” automobilis – komandos inžinierių ir mechanikų pasididžiavimas. Martyno Samuičio vadovaujama komanda jį pagamino vos ne „nuo nulio” – gavę serijinį niekuo neišsiskiriantį automobilį jie pagamino bolidą-nugalėtoją.
Automobilio širdis – variklis – tikrai ypatinga. 2,0 litro agregatas pagamintas Didžiojoje Britanijoje, legendinėse „Mugen” dirbtuvėse. Su varikliu puikiai „kalba” lietuviška „Samsonas Motorsport” pagaminta pavarų dėžė. Greitas ir labai patikimas duetas.
Geriausiai šio automobilio patikimumą iliustruoja skaičiai – iš 23 startuotų lenktynių finišo liniją „Martin Sport” pagamintas automobilis pasiekė 20 kartų. Nepasisekė tris kartus – vieną kartą dėl avarijos, kitus du dėl mechaninių gedimų.
Pasirengimas Palangai
Šiais metais „TECHNORAMA – Martin Sport” komanda pasiruošusi rimtai pakovoti dėl prizinių vietų. Pagrindinėje „1000 km” lenktynių treniruotėje – „555 km” lenktynėse Kaune šios komandos pilotai finišavo pirmieji, net keturiais ratais aplenkę visus konkurentus. Lenktyniavę dviese – L. Adomavičius ir M.Samuitis – jie pirmavo nuo pirmojo iki paskutiniojo ilgų nuotolių lenktynių rato.
Komanda jau gyvena puikiomis laukimo nuotaikomis, kurios taip primena tokias pačias, kaip 2011-aisiais, kai pasiekė mažyčiu stebuklu vadintą pergalę.

Prieš du metus „1000 km” lenktynėse nugalėjusi „TECHNORAMA – Wellman” komanda atlieka paskutinius paruošiamuosius darbus ir su nekantrumu laukia oficialaus lenktynių starto liepos 13 dieną. Nors lenktynininkai startuos naujo pavadinimo komandoje, bet vairuos tą patį, puikią reputaciją užsitarnavusį „Honda Civic Type-R” automobilį, kurį Lietuvoje pagamino „Martin Sport” inžinieriai.
Komanda
Lenktynėse greitąjį „Honda Civic Type-R” vairuos rinktinė vairuotojų komanda, daug puikių rezultatų Lietuvos ir užsienio lenktynių trasose pasiekę lenktynininkai. Žiedinių lenktynių ir ralio čempionato nugalėtojas Martynas Samuitis, sėkmingai „Volkswagen Castrol Cup” dalyvaujantis daugkartinis žiedinių lenktynių čempionas Robertas Kupčikas, bei „555 km” lenktynių nugalėtojas Linas Adomavičius.
Vairuotojų rezerve bus ir jaunasis komandos narys Karolis Griška. Jis nugalėjo „Technoramos” organizuoto pirmojo Lietuvoje lenktynių treniruoklio čempionate ir iškovojo teisę išmėginti jėgas „1000 km” lenktynėse.
„Su dideliu entuziazmu į komandą priėmėm naują narį. Jis velniškai greitas „Technoramos” treniruoklyje. Šis modernus treniruoklis yra toks tikroviškas, kad net neabejoju – Karolis netrukus bus greitas ir tikroje lenktynių trasoje. Sudarysime jam galimybes tobulėti mūsų komandoje”, - sako „TECHNORAMA – Wellman” komandos vadovas Linas Nemūra.
Lenktynių strategija
Pagrindinis čempioniškos komandos strategas – komandos vadovas Linas Nemūra. „1000 km” lenktynėse kaip komandos vadovas jis dalyvauja nuo 2001 metų – tai dvylikos metų patirtis. L.Nemūra dirbo su keliomis dešimtimis komandų, yra tekę vadovauti net penkių vienu metu trasoje lenktyniaujančių automobilių komandai. Per vadovo karjerą L.Nemūra du kartus kartu su lenktynininkais lipo ant nugalėtojų pakylos aukščiausio laiptelio. Kiek kartų teko būti prizininku – net sunku suskaičiuoti.
„Įdomiausia lenktynių strategijos dalis – greiti sprendimai. Tarkime, trasoje pasirodo saugos automobilis, lenktyninis ritmas nutrūksta. Per kelias sekundes reikia priimti sprendimą – ar piltis kuro, ar keisti vairuotoją, gal metas keisti padangas. Kaip žinia, „1000 km” lenktynėms nesvetimos ir staigios oro permainos”, – sako apie darbą gerokai ilgesnėse – 24 valandų lenktynėse svajojantis Linas Nemūra.
Technika
Žiedinėms ilgų nuotolių lenktynėms „Martin Sport” pagamintas „Honda Civic Type-R” automobilis – komandos inžinierių ir mechanikų pasididžiavimas. Martyno Samuičio vadovaujama komanda jį pagamino vos ne „nuo nulio” – gavę serijinį niekuo neišsiskiriantį automobilį jie pagamino bolidą-nugalėtoją.
Automobilio širdis – variklis – tikrai ypatinga. 2,0 litro agregatas pagamintas Didžiojoje Britanijoje, legendinėse „Mugen” dirbtuvėse. Su varikliu puikiai „kalba” lietuviška „Samsonas Motorsport” pagaminta pavarų dėžė. Greitas ir labai patikimas duetas.
Geriausiai šio automobilio patikimumą iliustruoja skaičiai – iš 23 startuotų lenktynių finišo liniją „Martin Sport” pagamintas automobilis pasiekė 20 kartų. Nepasisekė tris kartus – vieną kartą dėl avarijos, kitus du dėl mechaninių gedimų.
Pasirengimas Palangai
Šiais metais „TECHNORAMA – Martin Sport” komanda pasiruošusi rimtai pakovoti dėl prizinių vietų. Pagrindinėje „1000 km” lenktynių treniruotėje – „555 km” lenktynėse Kaune šios komandos pilotai finišavo pirmieji, net keturiais ratais aplenkę visus konkurentus. Lenktyniavę dviese – L. Adomavičius ir M.Samuitis – jie pirmavo nuo pirmojo iki paskutiniojo ilgų nuotolių lenktynių rato.
Komanda jau gyvena puikiomis laukimo nuotaikomis, kurios taip primena tokias pačias, kaip 2011-aisiais, kai pasiekė mažyčiu stebuklu vadintą pergalę.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų