REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas vairuotojas puikiai supranta, jog mažyčiui automobiliui gali pilnai užtekti mažyčio variklio. Tai gali būti 1, 1,3 ar net 1,6 litro darbinio tūrio agregatas, tačiau jis gali pakankamai gerai susitvarkyti su jam skirtomis užduotimis.
Mažų variklių bėdos į paviršių iškyla, kai gamintojai jiems patiki gerokai sudėtingesnę misiją. Pavilkti dvi tonas sveriantį dramblį. Štai – neseniai „Mercedes-Benz“ pristatė Kinijos rinkai skirtą „CLS 260“ versiją, kuri turi mažučiuką 1,5 litro darbinio tūrio variklį, kuris iki šiol buvo dedamas į A ar „CLA“ klasių modelius.
Atsižvelgdami į „Mercedes-Benz“ pateiktą naujieną, mes atsidarėme istorijos vadovėlį ir atradome dar kelis įdomesnius egzempliorius, kurie parodo, jog mažas variklis nėra tinkamas automobiliui, kurio ilgis siekia tarp 4-5 metrų.

AUDI A4


Dyzeliniai varikliai, bent jau Europoje, sparčiai išpopuliarėjo prieš maždaug dvidešimt metų. Greitai tobulėjančios technologijos leido atsikratyti gausybės senosios kartos variklių trūkumų ir vietoje jų pasiūlyti aibę privalumų.
„Volkswagen“ grupė buvo vienas iš tų koncernų, kuris turėjo didžiulę įtaką dyzelinių variklių raidai ir populiarumui, nes legendomis tapę 1,9 litro darbinio tūrio agregatai ne tik buvo itin taupūs, bet ir elgėsi civilizuotai važiuojant didesniu greitkeliu.
Vienas populiariausių „Audi“ markės modelių – „Audi A4“ buvo siūlomas su įvairaus pajėgumo dyzeliniais agregatais, kurie galėtų patenkinti skirtingų vairuotojų poreikius. Vis dėlto, vienas variklis „B5“ kartos „Audi A4“ modelyje atrodė juokingai.
„Audi“, dėl mums nesuprantamų priežasčių, į „Audi A4“ modelį įgrūdo 1,9 litro, vos 75 arklio galias ir 150 Nm sukimo momentą išvystantį dyzelį. Variklį, kuris labiau tiktų dantų šepetukui, o ne sedanui.

Kiekvienas vairuotojas puikiai supranta, jog mažyčiui automobiliui gali pilnai užtekti mažyčio variklio. Tai gali būti 1, 1,3 ar net 1,6 litro darbinio tūrio agregatas, tačiau jis gali pakankamai gerai susitvarkyti su jam skirtomis užduotimis.
Mažų variklių bėdos į paviršių iškyla, kai gamintojai jiems patiki gerokai sudėtingesnę misiją. Pavilkti dvi tonas sveriantį dramblį. Štai – neseniai „Mercedes-Benz“ pristatė Kinijos rinkai skirtą „CLS 260“ versiją, kuri turi mažučiuką 1,5 litro darbinio tūrio variklį, kuris iki šiol buvo dedamas į A ar „CLA“ klasių modelius.
Atsižvelgdami į „Mercedes-Benz“ pateiktą naujieną, mes atsidarėme istorijos vadovėlį ir atradome dar kelis įdomesnius egzempliorius, kurie parodo, jog mažas variklis nėra tinkamas automobiliui, kurio ilgis siekia tarp 4-5 metrų.

AUDI A4


Dyzeliniai varikliai, bent jau Europoje, sparčiai išpopuliarėjo prieš maždaug dvidešimt metų. Greitai tobulėjančios technologijos leido atsikratyti gausybės senosios kartos variklių trūkumų ir vietoje jų pasiūlyti aibę privalumų.
„Volkswagen“ grupė buvo vienas iš tų koncernų, kuris turėjo didžiulę įtaką dyzelinių variklių raidai ir populiarumui, nes legendomis tapę 1,9 litro darbinio tūrio agregatai ne tik buvo itin taupūs, bet ir elgėsi civilizuotai važiuojant didesniu greitkeliu.
Vienas populiariausių „Audi“ markės modelių – „Audi A4“ buvo siūlomas su įvairaus pajėgumo dyzeliniais agregatais, kurie galėtų patenkinti skirtingų vairuotojų poreikius. Vis dėlto, vienas variklis „B5“ kartos „Audi A4“ modelyje atrodė juokingai.
„Audi“, dėl mums nesuprantamų priežasčių, į „Audi A4“ modelį įgrūdo 1,9 litro, vos 75 arklio galias ir 150 Nm sukimo momentą išvystantį dyzelį. Variklį, kuris labiau tiktų dantų šepetukui, o ne sedanui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi A4 1.9 TDI


BMW 418i


Mažėjantis variklių tūris ne visuomet gali būti laikoma džiuginančia tendencija. Ypač, jeigu esate vienas iš tų vairuotojų, kuris mėgsta prasilėkti su vėjeliu.
BMW bandydama užimti visas įmanomas nišas ir bet kokiais būdais padidinti automobilių pardavimus, 4 serijos modelių gamą papildė „BMW 418i“ versija.
Išvaizdus, galiniais ratais varomas kupė buvo varomas 1,5 litro, trijų cilindrų, 136 arklio galias išvystančiu varikliu, kuris turėjo patempti sportišką 4 serijos BMW.

REKLAMA

BMW 4 serija Gran Coupe


MERCEDES S250 CDI


Dideliam automobiliui reikalingas didelis variklis, ar ne? Ypač, jeigu tai S klasės „Mercedes-Benz“, kuris asocijuojasi su prabanga, rūmais Trakuose, o ne su čigonų taboru.
„Mercedes-Benz“ siekdama praplėsti potencialių pirkėjų ratą į „W221“ kartos modelį įsūdydavo 2,1 litro, keturių cilindrų dyzelį ir jį suporuodavo su 7 laipsnių automatine pavarų dėže.
Kad ir kaip klaikiai tai atrodo, tačiau 204 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą išvystęs motoras visai neblogai susitvarkydavo su jam patikėtomis užduotimis. Vis dėlto, ar būtumėte vienas iš tų, kuris norėtų S klasės su keturių cilindrų dyzeliu?

REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-Benz S 250 CDI


VOLVO S80


Dar vienas automobilis, kuris tam tikru metu buvo laikomas bendrovės flagmanu.
„Volvo S80“ taip pat buvo siūlomas su įvairaus plauko varikliais, tačiau „D2“ vardu pakrikštyta versija yra kažkas neįtikėtino.
2009 metais pasirodžiusi versija turėjo 1,6 litro, 109 arklio galias ir 240 Nm sukimo momentą išvystantį variklį, kuris tokiame automobilyje primena bandymą išjudinti mėnulį naudojantis vos ant kojų pastovinčiu arkliu.

Volvo S80 D2


BMW 518iN
Šešių cilindrų varikliai BMW automobiliuose kelia didžiausią džiaugsmą. Dinamiški, skleidžiantys malonų garsą ir leidžiantys pilnavertiškai išnaudoti klasikinę komponuotę.
BMW, vėlgi, norėdama sumažinti 5 serijos sedano kainą iki daugeliui patrauklesnės ribos, kai kuriose rinkose siūlė įsigyti „BMW 518iN“. Tai buvo absoliučiai plikas, tuščias, jokios komforto įrangos neturintis modelis už labai priimtiną kainą.
Tai vienas iš tų modelių, kuris leido tapti BMW klubo nariu už pačią mažiausią kainą. Velniop dinamiką, komfortą ar keletą šaunių privalumų. Turi vairą, langus ir BMW ženkliuką ir to užteko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 518iN


AUDI A8 2.8 FSIe


„D3“ kartos „Audi A8“ sedanas sulaukė nemažai teigiamų atsiliepimų ir iki šiol patenka į rekomenduotinų pirkinių sąrašą.
Kaip ir priklauso „Audi“ flagmanui, „A8“ buvo siūlomas su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurie palepintų širdžiai miela akceleracija.
Tuo tarpu 2007 metais pasirodžiusi „2.8 FSIe“ versija buvo skirta tiems, kas tokį automobilį perka atsižvelgdami į CO2 emisijas. Tai ypač aktualu didžiulių įmonių darbuotojams, kuriems dažnai yra nubrėžiamos tam tikros ribos.
Anuomet „2.8 FSIe“ į atmosferą išmesdavo 199 g/km CO2 ir tai anuomet buvo laikoma pagirtinu rodikliu. Bet tik tiek, nes 210 arklio galių ir 280 Nm sukimo momentas tiesiog kiekvieną kartą priversdavo gailėtis priimtu sprendimu įsigyti „ekologišką“ vokišką sedaną.

Audi A8 2.8 FSIe

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų