REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Emilija Paliulyte
Šeštasis „Formula Drift” etapas sukėlė tikrą emocijų audrą. Ir tarp dalyvių, ir tarp žiūrovų. Šį kartą čempionato dalyviai keliavo į Sent Luiso mieste esančią trasą, kurioje įprastai vyksta „Nascar“ ir „Indycar“ pirmenybės.
Unikali vieta, kuri „Formula Drift“ organizatorius paskatino, jeigu galima taip pasakyti, sukurti naują trasos konfigūraciją. Ši organizatorių iniciatyva sulaukė daugybės palaikymo, tad karštas ir pavydėtinai lygus asfaltas nustebino visus „Formula Drift“ dalyvius. Juos taip pat nustebino ir dar vienas pasikeitimas – nauja trasos konfigūracija. Sunki ir labai technika konfigūracija. Būtent šis pokytis sukėlė didžiulę diskusijų bangą bendruomenėje.

Emilija Paliulyte
Šeštasis „Formula Drift” etapas sukėlė tikrą emocijų audrą. Ir tarp dalyvių, ir tarp žiūrovų. Šį kartą čempionato dalyviai keliavo į Sent Luiso mieste esančią trasą, kurioje įprastai vyksta „Nascar“ ir „Indycar“ pirmenybės.
Unikali vieta, kuri „Formula Drift“ organizatorius paskatino, jeigu galima taip pasakyti, sukurti naują trasos konfigūraciją. Ši organizatorių iniciatyva sulaukė daugybės palaikymo, tad karštas ir pavydėtinai lygus asfaltas nustebino visus „Formula Drift“ dalyvius. Juos taip pat nustebino ir dar vienas pasikeitimas – nauja trasos konfigūracija. Sunki ir labai technika konfigūracija. Būtent šis pokytis sukėlė didžiulę diskusijų bangą bendruomenėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aurimas „Odi” Bakchis.


Kuo gi ypatinga naujoji konfigūracija? Beveik visos „Formula Drift” trasos yra labai greitos, neturinčios aštrių posūkių ir vietų, kur vairuotojai galėtų lėtai pakeisti slydimo kampą. Jeigu pažiūrėtume į trasą, kurioje vairuotojai varžėsi 2018 metais, žemėlapyje matytume tik dvi leidžiamo sulėtėjimo zonas ir nei vieno posūkio. Tuo tarpu šiuometinė trasa turėjo net keturias leidžiamas sulėtėjimo zonas ir du aštrius, beveik 180 laipsnių posūkius. Tai tikrai išskirtinė ir labai ilgą laiką fanų reikalauta konfigūracija.
Šeštadienio varžybos įrodė, kad tai ne tik techninė bet ir labai komplikuota trasa „Formula Drift” pilotams. Pagrindinė priežastis – sportinė technika. Vairuotojų pilotuojami automobiliai yra tiesiog nepritaikyti neišnaudojant visų „arklių po kapotu”. Ne vienas vairuotojas išreiškė susirūpinimą, kad tai stipriai paveiks jų pasirodymą, nes jiems tiesiog niekada netenka vairuoti bolidus išnaudojant vos pusę visų aklio galių.

REKLAMA

Aurimas „Odi” Bakchis.


Panašią pastabą išsakė ir lietuvis Aurimas „Odi” Bakchis. Duodamas interviu „Formula Drift” žurnalistei, Aurimas sakė, jog priprasti prie tokios trasos yra labai sunku. Lietuvio automobilis nepritaikytas tokiai trasos konfigūracijai, todėl komanda buvo priversta nuolatos keisti automobilio parametrus, tam kad atrasti tuos tobulus nustatymus šiai trasai.
Būtent Aurimui šios varžybos buvo be galo svarbios. Penktadienio kvalifikaciją Aurimas pradėjo būdamas antroje bendros čempionato įskaitos vietoje. Po abiejų sėkmingų kvalifikacijos važiavimų, jis užsitvirtino 7 poziciją tarp 32 pilotų ir tai nulėmė, jog šeštadienį jis startavo TOP 32 lentelės antroje pusėje, susitikdamas savo pirmąjį oponentą, brazilą, Joao Barion. Šis konkurentas yra naujokas drifto pasaulyje, varžosi vos trejus metus, todėl Aurimas lengvai įrodė savo pranašumą ir laimėjo porinių kovą, bei bilietą į TOP 16 kovas.

REKLAMA
REKLAMA

Aurimas „Odi” Bakchis.


TOP 16 kovose Aurimas susitiko su varžovu iš Havajų, Forrestu Wangu. Būtent su šiuo pilotus Aurimas susitiko finalo kovose pirmame etape balandžio mėnesį ir, mūsų džiaugsmui, triumfavo, laimėdamas pirmąją vietą. Žinoma, Forrestas tikėjosi revanšo, tačiau Aurimas nebuvo linkęs nusileisti ir dominavo abu porinius važiavimus. Paskutinio važiavimo metu net šiek tiek pastūmėjo varžovą per finišo liniją. Teisėjai, be ilgų diskusijų skyrė pergalę Aurimui ir toliau laukė TOP 8 kova.
TOP 8 poriniuose važiavimuose Aurimas susitiko savo aršiausią oponentą, dabartinį čempionato lyderį, norvegą Fredricą Aasbo. Ši kova abiem vairuotojams buvo lemiama, kadangi abu lenktynininkus skyrė vos keli taškai bendroje čempionato įskaitoje.
Aurimą varžybose seku jau daug metų, bet nuoširdžiai pasakysiu, taip aršiai jį važiuojant mačiau pirmą kartą. Po pirmųjų porinių važiavimų abu vairuotojai, panašu, atidavė viską ką turėjo ir nuspręsti kuris pranašesnis buvo tiesiog neįmanoma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aurimas „Odi” Bakchis.


Teisėjai išsiuntė pilotus keisti padangų ir pakartoti TOP 8 kovą dar kartą. Ir štai po kelių minučių, abu vėl stojo prie starto linijos. Šįkart teisėjų nuomonė išsiskyrė, ir nors vienas iš jų sakė, jog norėtų pamatyti juos kartojant važiavimą dar kartą, nes abu pilotai padarė minimalias klaidas, likę du pergalę skyrė Aurimo oponentui iš Norvegijos.
Po šio sprendimo Aurimas nuėjo pas varžovą ir nei kiek nesikuklindamas pasakė – „Dabar aš žinau ką man reikia patobulinti savo bolide, kad ateinantį kartą teisėjai priimtų sprendimą palankų man”. To mes ir linkime Aurimui.

REKLAMA

Aurimas „Odi” Bakchis.


Praėjus šiam etapui, Aurimas yra ketvirtoje bendros įskaitos vietoje, nuo lyderio atsilikdamas 36 taškais. Tai toli gražu nereiškia, kad viltys laimėti čempionatą jau palaidotos. Leiskite priminti, jog kiekviena etapo pergalė verta 100 taškų, o iki čempionato pabaigos liko dar du etapai.
Sekantis „Formula Drift” etapas vyks rugsėjo viduryje, Teksaso valstijoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų