REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Škoda Felicia“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris padėjo pakeisti čekiškos markės įvaizdį Vakarų Europoje. Nors „Felicia“ buvo sukurta ant pakankamai senos „Škoda“ inžinierių sukurtos platformos, tačiau tai buvo pirmasis šios markės modelis, kuris galėjo pasinaudoti didžiuliais „VAG“ koncerno ištekliais. 
„Škoda Felicia“ tapo pirmuoju šio gamintojo modeliu, kuris turėjo dyzelinį variklį ir galėjo pasigirti tokiais privalumais kaip : oro kondicionierius, „ABS“, vairuotojo pagalve, saugos diržų įtempėjais ar net elektra valdomais langais.

Škoda Felicia“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris padėjo pakeisti čekiškos markės įvaizdį Vakarų Europoje. Nors „Felicia“ buvo sukurta ant pakankamai senos „Škoda“ inžinierių sukurtos platformos, tačiau tai buvo pirmasis šios markės modelis, kuris galėjo pasinaudoti didžiuliais „VAG“ koncerno ištekliais. 
„Škoda Felicia“ tapo pirmuoju šio gamintojo modeliu, kuris turėjo dyzelinį variklį ir galėjo pasigirti tokiais privalumais kaip : oro kondicionierius, „ABS“, vairuotojo pagalve, saugos diržų įtempėjais ar net elektra valdomais langais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skoda Felicia VR6 (2)


Tačiau norint sužavėti daugybę įvairiausių automobilių mačiusius europiečius, reikia pristatyti ne tik patikimus, gausybę privalumų turinčias mašinas. Jos turi būti įdomios, arba bent jau modelių gamoje turi būti viena modifikacija, kurios dėka gamintojas galėtų formuoti markės įvaizdį.
Britai, būdami sportiškų automobilių gerbėjais, savo naują pirkinį renkasi pagal kitokius prioritetus negu vokiečiai, prancūzai ar ispanai. „Škoda“ padalinys D.Britanijoje, norėdamas sustiprinti čekiškos markės įvaizdį ir pritraukti jaunesnio amžiaus pirkėjus, 1997 metais pristatė sportišką „Škoda Fabia VR6“. Sportišką hečbeko versiją, kuri turėjo legenda tapusį šešių cilindrų motorą.

REKLAMA

Skoda Felicia VR6 (3)


„Škoda Felicia VR6“ buvo sukurtas ne Čekijoje, bet D.Britanijoje. „Škoda“ padalinio D.Britanijoje vadovai kreipėsi į „Pickford Engineering“ specialistus, kurie į savo dirbtuves atsivežę „Volkswagen Golf“ ir visiškai standartinę „Škoda Felicia“, per keturis mėnesius sukūrė įdomiausią čekiško hečbeko versiją.
Po variklio dangčiu buvo sumontuotas 2.8 litro, 6 cilindrų benzininis motoras, kuris išvystė 204 arklio galias ir 270 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu radiatorius, vairo kolonėlė ir priekiniai amortizatoriai buvo pasiskolinti iš „Škoda Felicia VR6“ priešingybės - dyzelinį variklį turinčio „Volkswagen Golf TDI“.
Standartinius ratus pakeitė 17 colių lengvo lydinio ratlankiai, kurie buvo apauti 205/40 padangomis. Už jų slypėjo „Volkswagen Corrado“ stabdžių diskai : 280 mm priekyje ir 239 mm gale.

REKLAMA
REKLAMA

Skoda Felicia VR6 (9)


„Škoda Felicia VR6“ visą savo gyvenimą praleido važinėdama po įvairiausius renginius ir „Škoda“ atstovybes. Kai „Felicia“ savo vietą modelių gamoje užleido visiškai naujai „Fabia“, projektą užsakęs „Škoda“ padalinys nusprendė, jog šešių cilindrų motorą turintis hečbekas privalo surasti naujus namus.
Kaip pasakė, taip ir padarė. 1999 metų pabaigoje automobilis buvo parduotas.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų