REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kas galėjo pagalvoti, kad trečios serijos E30 taps tokiu populiariu automobiliu tarp įvairiausio plauko entuziastų. Net jeigu ir esate kitos markės gerbėjas, tačiau E30 galima drąsiai vadinti klasika. 
Kampuotos, tačiau paprastos ir žavios formos net ir dabar atrodo patraukliai. Pamirškite prie kelio dangos prisitaikančius žibintus, iDrive sistemą, stabilumo kontrolę ir kitus privalumus, nes šis automobilis buvo sukurtas galvojant apie vairavimo malonumą. Jokių pagalbinių sistemų, tik jūs ir automobilis.

Kas galėjo pagalvoti, kad trečios serijos E30 taps tokiu populiariu automobiliu tarp įvairiausio plauko entuziastų. Net jeigu ir esate kitos markės gerbėjas, tačiau E30 galima drąsiai vadinti klasika. 
Kampuotos, tačiau paprastos ir žavios formos net ir dabar atrodo patraukliai. Pamirškite prie kelio dangos prisitaikančius žibintus, iDrive sistemą, stabilumo kontrolę ir kitus privalumus, nes šis automobilis buvo sukurtas galvojant apie vairavimo malonumą. Jokių pagalbinių sistemų, tik jūs ir automobilis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

eurp_0911_02_z+1984_bmw_tc_baur_318i+rear


Nenuostabu, jog daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų iki šiol E30 laiko kompaktiškų sedanų etalonu. Puikios valdymo savybės anuomet pranoko ne tik visus savo konkurentus, bet ir prilygo tuometiniams sportiškiems modeliams. Vis dėlto, net ir tarp gausaus E30 gerbėjų būrio yra žmonių, kurie mėgsta išsiskirti tarp jau išsiskiriančių egzempliorių. Skamba beprotiškai? Nuomonę tikrai pakeisite, kai pamatysite šį labai retą, 1984 metais pagamintą TC Baur 318i kabrioletą.
Vargu ar mums reikėtų priminti 3 serijos istoriją, tačiau dar prieš pasirodant E30, BMW prekybos salonuose stovėjo E21 modelis, kuris buvo gaminamas su keturiais kėbulo tipais : sedano, kupė, universalo ir kabrioleto. Tačiau buvo dar viena, labai įdomi versija, kurią daugelis BMW gerbėjų atrodo užmiršto - TC Baur.

REKLAMA

BSZ (1)


 
Ketvirtame dešimtmetyje ši automobilių kompanija buvo atsakinga už BMW kabrioletų gamybą. Vėliau, šio kompanijos specialistai sukūrė sulankstomo stogo konstrukciją, kurią BMW naudojo 2002, o vėliau ir E30 modeliuose.
Ary yra ne tik BMW markės entuziastas, bet ir Euro USA dirbtuvių vadovas. Vyrukai šiose dirbtuvėse remontuoja ir tobulina europietiškus automobilius. Pradedant Audi ir baigiant Mercedes Benz, tačiau didžiausias dėmesys visada buvo skiriamas BMW.

REKLAMA
REKLAMA

BSZ (3)


Kadangi vaikinas labai dažnai bendrauja su vietiniu E30 klubu, vieno susitikimo metu Ary sulaukė pasiūlymo, kuriam jis negalėjo atsispirti. Už pakankamai mažą sumą pinigų, vienas senolis jam pasiūlė įsigyti šiek tiek apleistą TC Baur 318i. Velnio paprastą kabrioletą, nes Ary rankose buvo labai reta E30 versija.
Tikrai nenorime pradėti pasakoti apie restauracijos procesą, nes daugeliui svarbiausia galutinis rezultatas. Vaikinas uždėjo Alpina priekinį bamperį, E36 M3 slenksčius, kapotas ir bagažinė buvo pagaminti iš anglies pluošto, galinis bamperis M-Tech, o veidrodėliai ir radiatoriaus grotelės atkeliavo iš tamsaus kambarėlio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BSZ (4)


Tačiau ar atspėsite koks buvo sunkiausias darbas? Mašinos sužeminimas!
„Trečias kartas nemeluoja, o ketvirtas garantuoja. Visus tris kartus iš eilės mašina būdavo per aukštai, todėl apsišarvuoti kantrybe.“
Iš pradžių vaikinas nusipirko Eibach amortizatorių ir spyruoklių komplektą, tačiau rezultatas buvo neigiamas. Ilgainiui, vyrukas patrumpino spyruokles ir įsigijo mažesnės eigos Porsche amortizatorius. Gale taip pat buvo sumontuotos trumpesnės spyruoklės ir Bilstein HD amortizatoriai.

BSZ (5)


Ir galiausiai - variklis. Nors daugelis būtų į mašiną sumontavę galingesnį motorą, tačiau Ary norėjo, kad kabrioletas liktų kabrioletu, o ne taptų M3. Po kapotu slypi 1.8 litro benzininis variklis, kuris išvysto šiek tiek daugiau kaip 100 arklio galių.
Pasak vaikino, tokio jėgainės užtenka džiaugtis kabrioleto teikiamais privalumais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų