REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Michelin" kompanijos pristatinėti tikrai nereikia. Pagal 2010 metų duomenis, Prancūzijoje įsikūrusi padangų gamintoja buvo didžiausia pasaulyje.
Pati didžiausia padangų gamintoja taip pat turi ir patį populiariausią bei žinomiausią prekės ženklą, o tiksliau talismaną - „Michelin Man". Pirmą kartą 1898 m. brolių Mišelinų vaizduotėje gimęs ir talentingo plakatų dailininko O'Galopo (tikrasis vardas Marius Rusiljonas), nupieštas „Michelin" žmogeliukas iš karto sulaukė labai didelio pasisekimo. Iki šiol šis žmogeliukas yra tapatinamas tik su viena kompanija „Michelin".
Pirmąjį ir vienintelį kompanijos talismaną du broliai pavadino Bibu. Šis slapyvardis turi bendro su lotyniška fraze : "Nunc est bibendum", kurią išverstus iš lotynų kalbos reiškė, jog laikas eiti atsigerti.
Įpusėjus devintam dešimtmečiui, garsusis „Michelin" talismanas bandė atsikratyti storulio įvaizdžio, nes sloksniuotas kūnas daugeliui priminė, jog tai yra žmogus su daugybę antsvorio. Kompanijai švenčiant šimtąjį gimtadienį, „Michelin" pristatė lieknesnį ir atletiškiau atrodantį vyruką.

„Michelin" kompanijos pristatinėti tikrai nereikia. Pagal 2010 metų duomenis, Prancūzijoje įsikūrusi padangų gamintoja buvo didžiausia pasaulyje.
Pati didžiausia padangų gamintoja taip pat turi ir patį populiariausią bei žinomiausią prekės ženklą, o tiksliau talismaną - „Michelin Man". Pirmą kartą 1898 m. brolių Mišelinų vaizduotėje gimęs ir talentingo plakatų dailininko O'Galopo (tikrasis vardas Marius Rusiljonas), nupieštas „Michelin" žmogeliukas iš karto sulaukė labai didelio pasisekimo. Iki šiol šis žmogeliukas yra tapatinamas tik su viena kompanija „Michelin".
Pirmąjį ir vienintelį kompanijos talismaną du broliai pavadino Bibu. Šis slapyvardis turi bendro su lotyniška fraze : "Nunc est bibendum", kurią išverstus iš lotynų kalbos reiškė, jog laikas eiti atsigerti.
Įpusėjus devintam dešimtmečiui, garsusis „Michelin" talismanas bandė atsikratyti storulio įvaizdžio, nes sloksniuotas kūnas daugeliui priminė, jog tai yra žmogus su daugybę antsvorio. Kompanijai švenčiant šimtąjį gimtadienį, „Michelin" pristatė lieknesnį ir atletiškiau atrodantį vyruką.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų