REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Marussia“ turėjo tapti pilnaverčiu „Ferrari“ bei „Lamborghini“ konkurentu, tačiau iš Rusijos kilusi kompanija susidūrė su finansiniais sunkumais praėjusiais metais, nukentėjo ne tik Formulės-1 komanda, bet ir lengvuosius automobilius gaminantis padalinys.
Per pastaruosius metus, vis daugiau ir daugiau atsiranda drąsuolių, kurie nusprendžia pradėti automobilių verslą. Juk kiekvienas automobilių mėgėjas norėtų sukurti savo automobilį, kuris galėtų tapti pačiu geriausiu sportišku modeliu pasaulyje. Panašų tikslą turėjo daugybę gamintojų, tačiau ne visi sugebėjo išlikti ir iškilti. Tokių pačių minčių turėjo ir „Marussia“ kompaniją įkūręs verslininkas.

„Marussia“ turėjo tapti pilnaverčiu „Ferrari“ bei „Lamborghini“ konkurentu, tačiau iš Rusijos kilusi kompanija susidūrė su finansiniais sunkumais praėjusiais metais, nukentėjo ne tik Formulės-1 komanda, bet ir lengvuosius automobilius gaminantis padalinys.
Per pastaruosius metus, vis daugiau ir daugiau atsiranda drąsuolių, kurie nusprendžia pradėti automobilių verslą. Juk kiekvienas automobilių mėgėjas norėtų sukurti savo automobilį, kuris galėtų tapti pačiu geriausiu sportišku modeliu pasaulyje. Panašų tikslą turėjo daugybę gamintojų, tačiau ne visi sugebėjo išlikti ir iškilti. Tokių pačių minčių turėjo ir „Marussia“ kompaniją įkūręs verslininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Marussia (1)


„Marussia“ startas buvo labai energingas ir teikiantis vilčių. Rusijos verslininko vadovaujama kompanija pristatė konkurencingą super-automobilį, sukūrė Formulės-1 komandą, tačiau tai nepadėjo tapti pilnaverčiu super-automobilio klubo nariu.
Pirmasis grynakraujis rusiškas super-automobilis turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą, gale sumontuotą variklį už kurio sukūrimą buvo atsakingi „Cosworth“ inžinieriai. 6 cilindrų motoras išvystė 300 arba 420 arklio galių ir leido 1100 kilogramų sveriančiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.8 sekundės. „Marussia“ per keletą metų visame pasaulyje sugebėjo parduoti beveik 3000 „Marussia B1“ egzempliorių ir 500 „Marussia B2“ vienetų.

REKLAMA

Marussia (2)


Vis dėlto, apie šviesą ateitį „Marussia“ turėjo labai greitai užmiršti, kai 2014 metais buvo paskelbtas bankrotas. Banko sąskaitoje pinigai ištirpo, darbuotojai buvo atleisti, o „Marussia“ gamykla atiteko bankroto administratoriams.
Kadangi „Marussia“ gamyklos pastatas be šeimininkų stovėjo pakankamai ilgai, ją nusiaubė vandalai, kurie išgrobė nemažą dalį gamykloje buvusio turto. Nors nuotraukų nedaug, tačiau jų pagalba galima išvysti kaip dabar atrodo buvusi „Marussia“ kompanijos būstinė.

Marussia (3)


Marussia (4)


Už šį radinį dėkojame Eligijui.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų