REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neseniai didžiulę automobilių kolekciją pardavęs Stasys Brunzda, ketvirtadienį įregistravo pataisą, kurioje prašoma, kad būtų apmokestintos M1 ir N1 kategorijų transporto priemonės. Priklausomai nuo automobilio, kiekvienas vairuotojas turėtų per metus sumokėti 70 - 100 eurų. Už N1 kategorijos transporto priemones - 100 - 130 eurų per metus. 
Automobilių apmokestinimo sistema yra labai panaši į daugelyje Europos šalių. Automobilio mokesčio dydis priklausytų nuo CO2 emisijų, variklio galingumo ir automobilio amžiaus.
Savo pateiktoje pataisoje, Stasys Brunzda, rašo, jog visi surinkti pinigai turėtų būti skirti kelių būklės palaikymui, jų priežiūrai. Taip pat tobulinti kelių tinklą ir padidinti Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimą.
Transporto priemonių valdytojų kasmetinio mokesčio už Lietuvos Respublikoje įregistruotas transporto priemones ribiniai tarifai:





Transporto priemonės kategorija ir klasė, emisijos klasė****, didžiausioji leidžiamoji masė***

Neseniai didžiulę automobilių kolekciją pardavęs Stasys Brunzda, ketvirtadienį įregistravo pataisą, kurioje prašoma, kad būtų apmokestintos M1 ir N1 kategorijų transporto priemonės. Priklausomai nuo automobilio, kiekvienas vairuotojas turėtų per metus sumokėti 70 - 100 eurų. Už N1 kategorijos transporto priemones - 100 - 130 eurų per metus. 
Automobilių apmokestinimo sistema yra labai panaši į daugelyje Europos šalių. Automobilio mokesčio dydis priklausytų nuo CO2 emisijų, variklio galingumo ir automobilio amžiaus.
Savo pateiktoje pataisoje, Stasys Brunzda, rašo, jog visi surinkti pinigai turėtų būti skirti kelių būklės palaikymui, jų priežiūrai. Taip pat tobulinti kelių tinklą ir padidinti Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimą.
Transporto priemonių valdytojų kasmetinio mokesčio už Lietuvos Respublikoje įregistruotas transporto priemones ribiniai tarifai:





































































Transporto priemonės kategorija ir klasė, emisijos klasė****, didžiausioji leidžiamoji masė***

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Ribiniai tarifai, eurais



Mlengvieji automobiliai


nuo EURO 0 iki IV


ir iki 100 g/km CO2 emisijos






70–100



Nkrovininiai automobiliai ar krovininių transporto priemonių junginiai


nuo EURO 0 iki IV


ir iki 120 g/km CO2 emisijos



iki 3,5 t (įskaitytinai)

100–130



N2 ir N3 klasių krovininiaiautomobiliai


(nuo EURO 0 iki V)


O4 klasės krovininių automobilių priekabos ir puspriekabės


nuo 12 t (įskaitytinai) iki 15 t didžiausiosios leidžiamosios masės*

86–179


nuo 12 t (įskaitytinai) iki 15 t didžiausiosios leidžiamosios masės**

127–254


nuo 15 t (įskaitytinai) iki 23 t didžiausiosios leidžiamosios masės*

127–301


nuo 15 t (įskaitytinai) iki 23 t didžiausiosios leidžiamosios masės**

286–573


nuo 23 t (įskaitytinai) iki 29 t didžiausiosios leidžiamosios masės*

237–474


nuo 23 t (įskaitytinai) iki 29 t didžiausiosios leidžiamosios masės**

376–753


nuo 29 t (įskaitytinai) iki 33 t didžiausiosios leidžiamosios masės*

376–753


nuo 29 t (įskaitytinai) iki 33 t didžiausiosios leidžiamosios masės**

558–1 120


nuo 33 t (įskaitytinai) iki 40 t didžiausiosios leidžiamosios masės*

535–1 071


nuo 33 t (įskaitytinai) iki 40 t didžiausiosios leidžiamosios masės**

735–1 471


Krovininių transporto priemonių junginys – N3O4vežant triašiu vilkiku su dviaše ar triaše puspriekabe 20, 30, 40, 45 pėdų konteinerius (pagamintus pagal ISO standartus)
nuo EURO 0 iki V
nuo 40 t (įskaitytinai) iki 44 t didžiausiosios leidžiamosios masės*

654–1 309

REKLAMA

nuo 40 t (įskaitytinai) iki 44 t didžiausiosios leidžiamosios masės**

967–1 937


 


KELIŲ NAUDOTOJO MOKESČIO RIBINIAI TARIFAI 


































































































Transporto priemonės tipas, kategorija, klasė ir grupė, emisijos klasė*, didžiausioji leidžiamoji masė**



Ribiniai tarifai, eurais



metų tarifo ribos



mėnesio tarifo ribos



savaitės tarifo ribos



dienos tarifo ribos



Autobusai


M2
nuo EURO 0 iki V
transporto priemonė, kuri turi daugiau kaip 8 sėdimas vietas keleiviams ir vieną sėdimą vietą vairuotojui ir kurios didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 5 t

289–579

REKLAMA
REKLAMA


28–57



14–23



5–11


M3
A
B
nuo EURO 0 iki V
transporto priemonė, kuri turi daugiau kaip 8, bet ne daugiau kaip 22 sėdimas vietas keleiviams ir vieną sėdimą vietą vairuotojui ir kurios didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 5 t

434–868



43–86



17–40



5–11


M3
I–III
nuo EURO 0 iki V
transporto priemonė, kurioje telpa daugiau kaip 22 keleiviai, neįskaitant vairuotojo

463–926



46–92



23–46



5–11



Krovininės transporto priemonės ir jų junginiai


N1 krovininis automobilis
ar
krovininių transporto priemonių junginys
nuo EURO 0 iki V
iki 3,5 t (įskaitytinai)

289–579

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


28–57



14–23



5–11


N2 krovininis
automobilis
ar
krovininių transporto priemonių junginys
nuo EURO 0 iki V
nuo 3,5 t iki 12 t (įskaitytinai)

463–1 158



46–115



23–49



5–11


Nkrovininis
automobilis
ar
krovininių transporto priemonių junginys
nuo EURO 0 iki V
nuo 12 t didžiausiosios leidžiamosios masės

521–1 158



49–115



26–49



5–11


N1–N3
krovininis
automobilis
ar
krovininių transporto priemonių junginys
nuo EURO 0 iki V
iki 16 t (įskaitytinai) didžiausiosios leidžiamosios masės, kai transporto priemonės valdytojas – žemės ūkio veiklos subjektas

231–579

REKLAMA


23–57



11–23



5–11



Specialiosios paskirtiestransporto priemo-nės***


M2–M3
autobusas
N1–N3
krovininis automobilis
nuo EURO 0 iki V
transporto priemonė, skirta specialioms funkcijoms atlikti, naudojant specialią įrangą

231–579



23–57



11–23



5–11



Ką manote apie tokį automobilių apmokestinimą? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų