REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Retai kada užtinkame technikos, turinčios šitiek daug skirtingų veidų. Dažniausiai, automobiliai turi keturis ratus, tankai – vikšrus, o didžėjai groja klubuose. Paradoksalu, tačiau jūsų matoma transporto priemonė visa tai daro kartu.
Austras Bernd Berger su savo komanda sukūrė tai, kas iš pirmo žvilgsnio atrodo vikšrinė didžėjaus scena. Tai sukurti jiems prireikė keturių metų, 200 tūkst. litų ir kelių šimtų metrų suvirinimo siūlių. Kol kas, konkretaus pavadinimo šis daiktas neturi, todėl Bernd jį tiesiog vadina „super stilingu kalnų įrenginiu“.
Šis projektas gimė sukergus 1966 metų „Volkswagen T1“ mikroautobusą su praeito amžiaus septintajame dešimtmetyje pagamintu „Bombardier“ sviegaeigiu ir pridėjus didžėjaus pulto sėklos. Gautas rezultatas – technika puikiai tinkanti įveikti snieguotas kalvas ar surengti tūsą papludimyje.
Nors iš išorės šis stilingas daiktas atrodo tikras žvėris, ištiesų, tai tik tingus kuinas. Dvi tonas sveriantį aparatą į priekį varo „Ford“ V formos, keturių cilindrų benzininis variklis, turintis vos 70 arklio galių. Toks agregatas vikšriniui padeda įsibegėti tik iki 15km/h, taigi į kalną kopsite ilgai.
Na o dabar apie didžėjaus pultą. Viduje kėbulo yra sumontuota automatiškai pasikelianti pakyla, ant kurios sudėta viskas ko reikia geram vakarėliui – visa didžėjaus įranga ir 1000 vatų kolonėlės. Didžiulius suvartojamos elektros kiekius parūpins „Honda“ generatorius.
Beje, komanda, renkdama įvairiausius reklaminius renginius, į kalnus šiuo daikčiuku ne važiuoja, o užsikelia su keltuvu. Tai tik įrodo jo ne kaip pilnai funkcionuojančio sniegaeigio, o labiau reklamos triuko funkciją.



Retai kada užtinkame technikos, turinčios šitiek daug skirtingų veidų. Dažniausiai, automobiliai turi keturis ratus, tankai – vikšrus, o didžėjai groja klubuose. Paradoksalu, tačiau jūsų matoma transporto priemonė visa tai daro kartu.
Austras Bernd Berger su savo komanda sukūrė tai, kas iš pirmo žvilgsnio atrodo vikšrinė didžėjaus scena. Tai sukurti jiems prireikė keturių metų, 200 tūkst. litų ir kelių šimtų metrų suvirinimo siūlių. Kol kas, konkretaus pavadinimo šis daiktas neturi, todėl Bernd jį tiesiog vadina „super stilingu kalnų įrenginiu“.
Šis projektas gimė sukergus 1966 metų „Volkswagen T1“ mikroautobusą su praeito amžiaus septintajame dešimtmetyje pagamintu „Bombardier“ sviegaeigiu ir pridėjus didžėjaus pulto sėklos. Gautas rezultatas – technika puikiai tinkanti įveikti snieguotas kalvas ar surengti tūsą papludimyje.
Nors iš išorės šis stilingas daiktas atrodo tikras žvėris, ištiesų, tai tik tingus kuinas. Dvi tonas sveriantį aparatą į priekį varo „Ford“ V formos, keturių cilindrų benzininis variklis, turintis vos 70 arklio galių. Toks agregatas vikšriniui padeda įsibegėti tik iki 15km/h, taigi į kalną kopsite ilgai.
Na o dabar apie didžėjaus pultą. Viduje kėbulo yra sumontuota automatiškai pasikelianti pakyla, ant kurios sudėta viskas ko reikia geram vakarėliui – visa didžėjaus įranga ir 1000 vatų kolonėlės. Didžiulius suvartojamos elektros kiekius parūpins „Honda“ generatorius.
Beje, komanda, renkdama įvairiausius reklaminius renginius, į kalnus šiuo daikčiuku ne važiuoja, o užsikelia su keltuvu. Tai tik įrodo jo ne kaip pilnai funkcionuojančio sniegaeigio, o labiau reklamos triuko funkciją.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų