REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ką jums reiškia Mitsubishi EVO? Jaunesniems mūsų skaitytojams jis bus žinomas dėl keturių varomųjų ratų sistemos, galingo benzininio variklio ir agresyvios išvaizdos. Tuo tarpu vyresniems automanams šis automobilis asocijuosis su ralio legenda Tommi Makinenu, kuris būtent su Mitsubishi EVO iškovojo keletą pasaulio ralio čempiono laurų. Kitąmet penkiasdešimties metų jubiliejų švenčiantis lenktynininkas su Mitsubishi EVO neturėjo sau lygių 1996, 1997, 1998 ir 1999 metais.
Kaip ir Subaru Impreza WRX STI, taip ir EVO gimė ralyje. Abudu automobiliai buvo sukurti tik vienam tikslui - kuo greičiau įveikti greičio ruožą. Jeigu ne FIA reikalavimai, šie du modeliai greičiausiai niekada nebūtų patekę į serijinę gamybą ir greičiausiai neturėtų tiek daug gerbėjų.
Nuo pat modelio gimimo, Mitsubishi stengėsi automobilį kurti pagal tą patį recpetą : lengvas kėbulas, keturi varomieji ratai ir 2 litrų turbininis motoras.

Ką jums reiškia Mitsubishi EVO? Jaunesniems mūsų skaitytojams jis bus žinomas dėl keturių varomųjų ratų sistemos, galingo benzininio variklio ir agresyvios išvaizdos. Tuo tarpu vyresniems automanams šis automobilis asocijuosis su ralio legenda Tommi Makinenu, kuris būtent su Mitsubishi EVO iškovojo keletą pasaulio ralio čempiono laurų. Kitąmet penkiasdešimties metų jubiliejų švenčiantis lenktynininkas su Mitsubishi EVO neturėjo sau lygių 1996, 1997, 1998 ir 1999 metais.
Kaip ir Subaru Impreza WRX STI, taip ir EVO gimė ralyje. Abudu automobiliai buvo sukurti tik vienam tikslui - kuo greičiau įveikti greičio ruožą. Jeigu ne FIA reikalavimai, šie du modeliai greičiausiai niekada nebūtų patekę į serijinę gamybą ir greičiausiai neturėtų tiek daug gerbėjų.
Nuo pat modelio gimimo, Mitsubishi stengėsi automobilį kurti pagal tą patį recpetą : lengvas kėbulas, keturi varomieji ratai ir 2 litrų turbininis motoras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

7881300932_65595519aa_b


Per dvidešimt dvejus metus, japonai sukūrė dešimt modelio evoliucijų, kurios vienaip ar kitaip sugebėjo pakeisti sportiškų sedanų segmentą. Deja, tačiau dešimtoji modelio evoliucija greičiausiai bus paskutinė. Tačiau vargu ar šio modelio gerbėjai sugebės taip greitai nusigręžti nuo EVO kaip tai padarė pats gamintojas.
Kadangi automobilių kultūrą kuria ne gamintojai, tačiau entuziastai, pasižiūrėkime į labai gražų ir skoningai pagražintą Mitsubishi EVO X.

REKLAMA

7881300078_53386b9228_b


Įprastai, šie modeliai turi labai ilgą modifikacijų sąrašą, tačiau šis yra truputėlį kitoks. Modifikacijų nėra labai ilgas ir įspūdingas, tačiau apskritai - automobilis atrodo labai gražiai ir stilingai. Kartais mažiau yra geriau, ar ne?

7881299512_533d18fea0_b


Modifikacijų sąrašas telpa į vieną sakinį. Priekinis bamperio splitter'is, reguliuojamo aukščio amortizatoriai, pagal užsakymą pagaminta išmetimo sistema, dailesni ratlankiai, žemo profilio padangos ir pašalintas skiriamasis EVO X modelių ženklas - galinis spoileris.

7881299314_8063a2ec03_b


Ir viskas? Deja, taip. Tačiau, jeigu į jūsų rankas patektų dešimtos evoliucijos Mitsubishi, ką su juo darytumėte? Ruoštumėte sportui? O galbūt paliktumėte standartinį? Pasidalinkite savo svajonėmis komentarų sekcijoje.

7881299722_db0ec68419_b


7881299904_90ec46c073_b


7881300506_b1ccf6f942_b


7881300714_f1d15b02ef_b


 
Nuotraukų autorius : Jonathan Davis 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų