Kadangi, tai yra ne „Volkswagen“, o „Ferrari“, remonto išlaidos siekė beveik 100 tūkst. litų. Tuometinis automobilio savininkas nenorėdamas investuoti tokios sumos - tiesiog paliko jį likimo valiai ir leido turnyti savo garaže iki tol, kol jis nesusipažino su „Ferrari“ markės automobilių entuziastu ir didžiuliu „Testarossa“ gerbėju.
Vyras prasitarė, jog savo garaže turi neblogai aplamdytą modelį, kurį jis pasiruošęs parduoti už abiems priimtiną kainą. Po ekskursijos ir pažinties su sudaužyta „Ferrari“, itališkų superautomobilių gerbėjas už 15 tūkst. eurų įsigijo ne pačios geriausios būklės mašiną.
Šešerius metus trukusi automobilio restauracija pareikalavo žymiai mažesnės sumos negu buvo prašoma „Ferrari“ atstovybėje, tačiau laiko atžvilgiu - jis užtruko pakankamai ilgai. Tačiau tokių automobilių restauravimas atliekamas ne per vienerius, nebent esate naftos magnatas ir galite per vieną dieną išleisti 100 ar 200 tūkst. litų.
Vienaip ar kitaip - projektas nuostabus!