REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne visi automobilių kolekcionieriai itin brangius ir retus ratuočius mėgsta uždaryti šaltame garaže. Ne visi automobilių kolekcionieriai į savo brangius pirkinius mėgsta tik žiūrėti.
Pasaulyje netrūksta automobilių kolekcionierių, kurie visuomet bando išlipti iš bet kokių rėmų. Pavyzdžiui: „Bugatti Veyron“ – banalu! Vietoj to, jie įsigyją seną lenktyninį automobilį ir atlieka tam tikras modifikacijos, kurios jiems leidžia važinėti bendro naudojimo keliais!
Žemiau pateikiame keletą puikių pavyzdžių.
McLaren F1 GTR
Norint suskaičiuoti visas „McLaren F1“ pergales Europoje ir Azijoje, mums neužtektų suskaičiuoti iki dešimties.
Vis dėlto, pačią svarbiausią pergalę „McLaren“ iškovojo 1995 metais, kuomet į lenktynių trasą išvažiavęs „F1 GTR“ būrys užėmė pirmą, trečią, ketvirtą ir penktą vietas.
Štai šis „McLaren F1 GTR“ yra ypatingas dėl dviejų priežasčių: Visų pirma – tai itin reta „Longtail“ versija, kurių „McLaren“ pagamino tik 10 vienetų. Visų antra – būtent šis egzempliorius yra tinkamas naudoti bendro naudojimo keliuose!
Nuotraukose matomas egzempliorius savo kišenėje turi dar vieną kozirį – spalvingą istoriją automobilių sporto arenoje. Būtent šis egzempliorius dalyvavo 24 valandų lenktynėse Le Mane, dalyvavo „FIA GT“ ir „British GT“ žiedinių lenktynių čempionatuose.
Neoficialių šaltinių duomenimis, bendro naudojimo keliams paruoštas „F1 GTR Longtail“ buvo parduotas už 20 mln. eurų.

Ne visi automobilių kolekcionieriai itin brangius ir retus ratuočius mėgsta uždaryti šaltame garaže. Ne visi automobilių kolekcionieriai į savo brangius pirkinius mėgsta tik žiūrėti.
Pasaulyje netrūksta automobilių kolekcionierių, kurie visuomet bando išlipti iš bet kokių rėmų. Pavyzdžiui: „Bugatti Veyron“ – banalu! Vietoj to, jie įsigyją seną lenktyninį automobilį ir atlieka tam tikras modifikacijos, kurios jiems leidžia važinėti bendro naudojimo keliais!
Žemiau pateikiame keletą puikių pavyzdžių.
McLaren F1 GTR
Norint suskaičiuoti visas „McLaren F1“ pergales Europoje ir Azijoje, mums neužtektų suskaičiuoti iki dešimties.
Vis dėlto, pačią svarbiausią pergalę „McLaren“ iškovojo 1995 metais, kuomet į lenktynių trasą išvažiavęs „F1 GTR“ būrys užėmė pirmą, trečią, ketvirtą ir penktą vietas.
Štai šis „McLaren F1 GTR“ yra ypatingas dėl dviejų priežasčių: Visų pirma – tai itin reta „Longtail“ versija, kurių „McLaren“ pagamino tik 10 vienetų. Visų antra – būtent šis egzempliorius yra tinkamas naudoti bendro naudojimo keliuose!
Nuotraukose matomas egzempliorius savo kišenėje turi dar vieną kozirį – spalvingą istoriją automobilių sporto arenoje. Būtent šis egzempliorius dalyvavo 24 valandų lenktynėse Le Mane, dalyvavo „FIA GT“ ir „British GT“ žiedinių lenktynių čempionatuose.
Neoficialių šaltinių duomenimis, bendro naudojimo keliams paruoštas „F1 GTR Longtail“ buvo parduotas už 20 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

McLaren F1 GTR (6)


Jaguar XJR-9
„Tom Walkinshaw Racing“ dirbtuvėse sukurtas bolidas, kuris „Jaguar“ kompanijai atnešė ne vieną pergalę tarptautinėje automobilių sporto arenoje.

Apskritai, britiškos markės atletas sugebėjo iškovoti 11-ą trofėjų. Vieną iš jų „Jaguar“ atsivežė iš prestižinių Le Mano 24 valandų lenktynių.
„Jaguar XJR-9“ vėliau tapo naujo „Jaguar“ projekto donoru, kurio dėka automanų pasaulis išvydo „Jaguar XJR-15“, tačiau tai dar ne viskas.
D.Britanijoje gyvenantis automobilių entuziastas įsigijo lenktynėms paruoštą „XJR-9“ ir pritaikė jį bendro naudojimo keliams. Vienu metu šio įspūdingo ratuočio šeimininku buvo Formulės 1 dalyvis ir lenktynių komentatorius – Martinas Brundle'as.

REKLAMA

Jaguar XJR-9


Porsche 962
Vienas žinomiausių sportinių bolidų visoje planetoje, kurį „Porsche“ inžinieriai sukūrė atsižvelgdami į tuomet galiojusį „Group C“ klasės reglamentą.
„Porsche 962“ laikomas vienu sėkmingiausiu lenktyninių bolidų. Nuo 1984 iki 1994 metų „Porsche 962“ iškovojo net 31-ą pergalę skirtingose autosporto disciplinose.
Net tris pergales šis bolidas iškovojo Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynėse: 1986, 1987 ir 1994 metais.
Kadangi tai buvo itin greitas ir daugelio geidžiamas bolidas, keleto kompanijų iniciatyva buvo sukurtos bendro naudojimo keliams skirtos versijos.
„Dauer 962“ yra pati žinomiausia lenktyninio bolido versija. Jocheno Dauerio iniciatyva sukurtas automobilis, kuris sulaukė net 13 individualių užsakymų.

REKLAMA
REKLAMA

Dauer 962


95% komponentų buvo identiški pergalingam bolidui. Projekto autoriai pakoregavo pakabos konfigūraciją ir automobilio viduje sumontavo patogesnes sėdynes bei keletą papildomų komforto įrangos priedų.
Ir į darbą į sodą skirtas modelis buvo komplektuojamas su 3 litrų, 730 arklio galių išvystančiu motoru, kuris leisdavo automobiliui pasiekti net 404,6 km/val. maksimalų greitį.

Schuppan Porsche 962CR (1)


Antroji šio modelio interpretacija buvo sukurta „Schuppan“ dirbtuvėse. Šio projekto autorius ir iniciatorius buvo Vernas Schuppanas – Australijoje gimęs lenktynininkas.
agrindiniu smuiku grojęs variklis buvo paimtas iš „Porsche 962“ bolido. Tam tikri elementai taip pat buvo pasiskolinti iš „Porsche“ inžinierių kūrinio, tačiau visa kita buvo sukurta „Reynard Motorsport“ specialistų.
Porsche 917
Milžiniško susidomėjimo šiais metais sulaukė Monako gyventojas, Claudio Roddaro, kuris įsigijo legendinį „Porsche 917K“ ir pavertė jį savo kasdieniniu automobiliu.
Naujam bolido šeimininkui prireikė tik pakeisti priekinius ir galinius žibintus, sumontuoti tylesnę išmetimo sistemą ir užsidėti tradiciniams automobiliams būdingus šoninius veidrodėlius. Viskas!

Porsche 917K (1)


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų