REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš maždaug vienerius metus, štai šis „BMW M3 E30“ miške stovėjo niekam nereikalingas. Užmirštas, apleistas ir paliktas likimo valiai automobiliai tik po maždaug 10 metų stoviniavimo vienoje vietoje surado naujus namus, kuriuose jis prisikėlė iš numirusių.
Panašaus stovio automobilių galima surasti ne tik Jungtinėse Valstijose, bet ir Lietuvoje. Skirtumas tik tas, jog mūsų šalyje retus, labai įdomius automobilius konservuojantys senoliai yra užsispyrę kaip ožiai ir dažniausiai nesileidžia į jokias kalbas, kai diskusija pakrypsta link automobilio pardavimo. Bet šį kartą kalbėsime ne apie Lietuvą, bet apie štai šį „BMW“.
Už šio automobilio išgelbėjimą reikėtų dėkoti vienam jaunam entuziastui iš Virdžinijos valstijos. Iš pažįstamų išgirdęs, jog miškuose stovi apleistas, niekam nereikalingas klasikinis „BMW“ modelis, vaikinas nieko nelaukė ir išskubėjo į paieškas, kurios truko keletą valandų. Tik pagal pažįstamų pasakojimus orientavęsis automanas miško glūdumoje išvydo didžiulį, apleistą namą, o šalia jo - raudonos spalvos „BMW M3“.

Prieš maždaug vienerius metus, štai šis „BMW M3 E30“ miške stovėjo niekam nereikalingas. Užmirštas, apleistas ir paliktas likimo valiai automobiliai tik po maždaug 10 metų stoviniavimo vienoje vietoje surado naujus namus, kuriuose jis prisikėlė iš numirusių.
Panašaus stovio automobilių galima surasti ne tik Jungtinėse Valstijose, bet ir Lietuvoje. Skirtumas tik tas, jog mūsų šalyje retus, labai įdomius automobilius konservuojantys senoliai yra užsispyrę kaip ožiai ir dažniausiai nesileidžia į jokias kalbas, kai diskusija pakrypsta link automobilio pardavimo. Bet šį kartą kalbėsime ne apie Lietuvą, bet apie štai šį „BMW“.
Už šio automobilio išgelbėjimą reikėtų dėkoti vienam jaunam entuziastui iš Virdžinijos valstijos. Iš pažįstamų išgirdęs, jog miškuose stovi apleistas, niekam nereikalingas klasikinis „BMW“ modelis, vaikinas nieko nelaukė ir išskubėjo į paieškas, kurios truko keletą valandų. Tik pagal pažįstamų pasakojimus orientavęsis automanas miško glūdumoje išvydo didžiulį, apleistą namą, o šalia jo - raudonos spalvos „BMW M3“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


Priėję prie automobilio, jie išvydo labai, labai prastos būklės „BMW“. Kėbulo spalva išblukusi, variklio skyriuje trūksta ne vienos detalės, tačiau kaip bebūtų keista, „E30 M3“ interjeras buvo ne pačios blogiausios būklės. Nusprendęs išgelbėti automobilį, jis nuvyko į vietinį automobilių registracijos centrą, kuriame pagal kėbulo numerį buvo surastas „BMW M3 E30“ šeimininkas.
Įsėdęs į savo automobilį ir iškeliavęs pas surasto „BMW“ šeimininką, vaikinas net nesitikėjo išvydęs didžiulį namą su dar didesniu kiekiu prabangių automobilių. Į duris pasibeldęs jaunas vaikinas susipažino su namų šeimininke, kuri liepė skambinti jos dukrai, kuriai kadaise ir priklausė raudonas „M3 E30“.
Pasirodo, automobilis į jos rankas pateko 1988 metais ir buvo nuolatos naudojamas iki pat 2006 metų. Taip jau nutiko, automobilis sugedo pačiu netinkamiausiu metu. Metu, kai Jungtinėse Valstijose prasidėjo ekonominė krizė, kurios banga vėliau pasiekė ir Europos krantu. Moteris norėdama išgelbėti šeimos verslą, planus sutaisyti vokišką automobilį atidėjo ateičiai. Taip jau atsitiko, kad visa šeima išsikraustė į kitą valstiją, o automobilis pasiliko ten, kuri jie gyveno anksčiau. Vaikinas įtikinęs „M3“ šeimininkę parduoti automobilį, automano banko sąskaita sumažėjo 2500 dolerių, tačiau jo garaže atsirado naujas projektas ir svajonių automobilis.

REKLAMA

2


Tik pradėjęs restauracijos darbus, vaikinas nenorėjo taisyti senojo „S14“ motoro. Tai būtų pakankamai brangus malonumas, o ir pagal šiuolaikinius standartus „S14“ nėra labai konkurencingas agregatas, tad jo vietą užėmė „M3 E36“ modelyje tūnojęs variklis. 3.2 litro, 6 cilindrų, 245 arklio galias ir 320 Nm sukimo momentą išvystanti širdis lengvučiam „M3 E30“ tiko kuo puikiausiai.
Iki naujo variklio pasirodymo jaunojo automano dirbtuvėse, automobilis apsilankė pas kėbulus mokančius tvarkyti specialistus. Jie ilgai vienoje vietoje stovėjusį kėbulą paruošė dažymui, pašalino visus rūdžių židinius.
Tolimesnė projekto eiga turėtų būti aiški daugeliui automanų. Perdažytas kėbulas, persiūtas salonas, sumontuotas „E36“ variklis ir pavarų dėžė, sumontuoti standesni amortizatoriai, nauja išmetimo sistema ir kitos smulkmenos, kurių dėka turime puikų galutinį rezultatą.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų