REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulio ralio čempionato gerbėjai turėtų puikiai žinoti, jog visi aukščiausios lygos žaidėjai turi būti komplektuojami tik su 1.6 litro, keturių cilindrų, turbo-benzininiu varikliu. Nors reikalavimų ir taisyklių sąrašas yra pakankamai ilgai, tačiau tai yra pats svarbiausias WRC čempionato organizatorių ir tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimas.
Reikėtų paminėti ir dar vieną FIA reikalavimą. Kiekvienas 1.6 litro variklis turi turėti 33 milimetrų droselinę sklendę.
Nors 1.6 litro varikliai yra pakankamai kompaktiški, tačiau jie yra neįtikėtinai galingi. Nors kiekvienos komandos bolidų varikliai yra skirtingo galingumo, tačiau į „Polo R WRC“ automobilius montuojami motorai išvysto 318 arklio galių esant 6250 aps/min ir 430 Nm esant 5000 aps/min. Įspūdinga, ar ne?
Su šiuo varikliu raliui paruoštas automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3.9 sekundės ir gali pasiekti 200 km/val. greitį. Galima sakyti, jog ralyje dalyvauja superautomobiliams nenusileidžiantys bolidai.

Pasaulio ralio čempionato gerbėjai turėtų puikiai žinoti, jog visi aukščiausios lygos žaidėjai turi būti komplektuojami tik su 1.6 litro, keturių cilindrų, turbo-benzininiu varikliu. Nors reikalavimų ir taisyklių sąrašas yra pakankamai ilgai, tačiau tai yra pats svarbiausias WRC čempionato organizatorių ir tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimas.
Reikėtų paminėti ir dar vieną FIA reikalavimą. Kiekvienas 1.6 litro variklis turi turėti 33 milimetrų droselinę sklendę.
Nors 1.6 litro varikliai yra pakankamai kompaktiški, tačiau jie yra neįtikėtinai galingi. Nors kiekvienos komandos bolidų varikliai yra skirtingo galingumo, tačiau į „Polo R WRC“ automobilius montuojami motorai išvysto 318 arklio galių esant 6250 aps/min ir 430 Nm esant 5000 aps/min. Įspūdinga, ar ne?
Su šiuo varikliu raliui paruoštas automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3.9 sekundės ir gali pasiekti 200 km/val. greitį. Galima sakyti, jog ralyje dalyvauja superautomobiliams nenusileidžiantys bolidai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1920x1000px_vw-20150119-2373


Patiems smalsiausiems automanams, pateikiame tikslias „Polo R WRC“ bolido charakteristikas :


































Variklis
Tipas 4 cilindrų su turbokompresoriumi, sumontuotas skersai priešais priekinę ašį
Tūris 1,600 cc
Galia 234 kW (318 AG) esant 6,250 aps/min
Sukimo momentas 430 Nm esant 5,000 aps/min.
Stūmoklio diametras ir eiga 83,0 mm / 73,8 mm
Droselinė sklendė 33 mm (FIA reikalavimas)

REKLAMA



















Transmisija
Pavarų dėžė 6 bėgių, sekvencinė, sumontuota skersai
Varantieji ratai Nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara. Galia tarp ašių paskirstoma 50 : 50. Du riboto praslydimo diferencialai.

























Važiuoklė
Priekyje ir gale McPherson tipo nepriklausoma pakaba, amortizatoriai ZF
Pakabos vertikali eiga maždaug 180 mm važiuojant asfaltu ir maždaug 275 mm važiuojant žvyru
Stabdžių sistema 355 mm stabdžių diskai priekyje ir 350 mm gale.





























Išmatavimai
Ilgis / Plotis / Aukštis 3,976 / 1,820 / 1,356 mm
Ratų provėžos plotis 1,610 mm
Ratų bazės ilgis 2,480 mm
Svoris 1,200 kg



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų