REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintojai „Audi“, šiandien yra labai svarbi diena. Šiandien, Barselonoje, įvyko naujos kartos „Audi A8“ sedano prezentacija, kurioje gamintojas pristatė ne tik naujutėlį modelį, bet ir atskleidė daugiau informacijos apie technologijas, kurios mus pasieks artimiausioje ateityje.
„Audi“ nėra ta kompanija, kuri ryžtųsi kardinaliems eksterjero dizaino pokyčiams. Tai puikiai matyti žvelgiant į naujos kartos „A8“ sedaną, kuris, iš pirmo žvilgsnio, atrodo labai panašiai į senesnį modelį.
Priekinė dalis - pasikeitusi minimaliai. Joje matome naujiems „Audi“ modeliams būdingas radiatoriaus groteles ir priekinius žibintus. Įdomesnį dizainerių potėpiai matyti automobilio siluete ir galinėje dalyje. Gamintojo atstovai pristatydami modelį, būtent šias dvi dalis ir išskiria.
Žvelgdami į automobilio siluetą pastebėsite, jog galinė stogo linija tapo nuožulnesnė  - akcentas, kuris būdingas kupė tipo automobiliams. Tuo tarpu galinėje dalyje išvysite „Audi Prologue“ koncepte matytus galinius žibintus.
„Audi A8“ yra globalus produktas. Atsižvelgdami į tai, inžinierių komanda buvo padalinta į kelias dalis. Pavyzdžiui, eksterjeras buvo kuriamas Vokietijoje, o interjeras - Jungtinėse Valstijose. Greičiausiai todėl, naujos kartos „Audi A8“ interjere surasite labai mažai fizinių mygtukų, nes juos pakeitė lietimui jautrūs ekranai, o tiksliau - net du, kurie yra sumontuoti centrinėje konsolėje. Net ir mygtukai esantys ant vairo nėra fiziniai, o jautrūs lietimui. Visai kaip „Mercedes Benz“ markės mašinose.

Automobilių gamintojai „Audi“, šiandien yra labai svarbi diena. Šiandien, Barselonoje, įvyko naujos kartos „Audi A8“ sedano prezentacija, kurioje gamintojas pristatė ne tik naujutėlį modelį, bet ir atskleidė daugiau informacijos apie technologijas, kurios mus pasieks artimiausioje ateityje.
„Audi“ nėra ta kompanija, kuri ryžtųsi kardinaliems eksterjero dizaino pokyčiams. Tai puikiai matyti žvelgiant į naujos kartos „A8“ sedaną, kuris, iš pirmo žvilgsnio, atrodo labai panašiai į senesnį modelį.
Priekinė dalis - pasikeitusi minimaliai. Joje matome naujiems „Audi“ modeliams būdingas radiatoriaus groteles ir priekinius žibintus. Įdomesnį dizainerių potėpiai matyti automobilio siluete ir galinėje dalyje. Gamintojo atstovai pristatydami modelį, būtent šias dvi dalis ir išskiria.
Žvelgdami į automobilio siluetą pastebėsite, jog galinė stogo linija tapo nuožulnesnė  - akcentas, kuris būdingas kupė tipo automobiliams. Tuo tarpu galinėje dalyje išvysite „Audi Prologue“ koncepte matytus galinius žibintus.
„Audi A8“ yra globalus produktas. Atsižvelgdami į tai, inžinierių komanda buvo padalinta į kelias dalis. Pavyzdžiui, eksterjeras buvo kuriamas Vokietijoje, o interjeras - Jungtinėse Valstijose. Greičiausiai todėl, naujos kartos „Audi A8“ interjere surasite labai mažai fizinių mygtukų, nes juos pakeitė lietimui jautrūs ekranai, o tiksliau - net du, kurie yra sumontuoti centrinėje konsolėje. Net ir mygtukai esantys ant vairo nėra fiziniai, o jautrūs lietimui. Visai kaip „Mercedes Benz“ markės mašinose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Gamintojo atstovai pristatydami modelį ne vieną kartą akcentavo komforto lygį sėdintiems automobilio gale. Juk tai vienas iš tų automobilių, kurį norėsite ne tik vairuoti, bet ir būti keleiviu. Atsižvelgdami į tai, pačioje prabangiausioje „Audi A8 L“ versijoje, gale sėdintys keleiviai galės džiaugtis pėdų masažu, keisti klimato kontrolės parametrus, žiūrėti savo mėgstamiausią filmą ar tiesiog atsipalaiduoti.
„Audi A8“ yra vienas pirmųjų automobilių pasaulyje, kurie nuo pat pradžių buvo kuriami galvojant apie autonominį vairavimą. Į naujos kartos „A8“ modelius bus diegiama „Audi AI“ technologija, kuri leis automobilio valdymą perduoti išmanioms „Audi“ inžinierių sukurtoms sistemoms. Reikėtų paminėti, jog atitraukti rankas nuo vairo galėsite tik tose atkarpose, kuriose greitis neviršija 60 km/val. Tai reiškia, jog mieste, galėsite naudoti pilnaverčiu autonominiu važiavimo režimu.
Į „Audi A8“ taip pat bus diegiama automatinė automobilio pastatymo sistema. Priklausomai nuo vairuotojo poreikių, automobilį pastatyti į stovėjimo vietą bus galima trimis būdais : savomis jėgomis, naudojant išmanią sistemą sėdint automobilio viduje arba nuotolinio pultelio pagalba. Visai tai kažkur girdėta ir matyta, ar ne?
„Audi“ flagmanas orientuotis ne tik į komfortą ir prabangą, bet ir dinamišką vairavimą. Vienas ryškiausių naujos kartos „Audi A8“ atributų - keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri leis daugiau nei 5 metrų ilgio sedaną valdyti tiksliau ir preciziškiau. Be to, šios sistemos pagalba „Audi A8“ vairuotojas galės lengviau manevruoti ankštose vietose.
Antroji įdomi technologija - „Audi AI“ aktyvi pakaba. Priklausomai nuo vairuotojo pageidavimų ar vairavimo manierų, automobilyje įdiegta „Audi AI“ aktyvi pakaba leis padidinti ar sumažinti rato prošvaisą. Pavyzdžiui, jeigu viena automobilio pusė turi pervažiuoti per pakankamai didžiulę duobę, būtent tik tos pusės ratų prošvaisa bus padidinta tam, jog didesnė ratų eiga galėtų geriau sugerti kelio nelygumus.
Variklių gamą sudarys : 3,0 litrų TDI ir 3,0 litrų TFSI agregatai. Dyzelinis motoras išvysto 286 arklio galias, o benzininis - 340 arklio galių. Vėliau variklių gamoje pasirodys 8 cilindrų, 4,0 litrų darbinio tūrio benzininis ir dyzelinis jėgos agregatai, kurie išvystys atitinkamai 460 ir 435 arklio galių.
Variklių gamos flagmanu taps - W12 tipo jėgos agregatas.
„Audi A8“ prekyboje pasirodys šių metų rudenį ir kainuos nuo 90 000 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų