REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmą kartą Europos naujų automobilių rinkos istorijoje, didžiausią pyrago dalį atsipjovė „SUV“ tipo automobiliai. 22.5% rinkos dalies užėmę universalūs automobiliai aplenkė daugelį metų pirmoje vietoje buvusį kompaktiškų hečbekų segmentą, kuris šiemet užėmė 20.6% rinkos. 
„SUV“ tipo automobiliai praėjusiais metais užėmė net 22.5% Europos naujų automobilių rinkos. 2015 metais į Europos kelius išriedėjo 3.2 mln. naujų, įvairaus dydžio „SUV“ tipo automobilių.

Pirmą kartą Europos naujų automobilių rinkos istorijoje, didžiausią pyrago dalį atsipjovė „SUV“ tipo automobiliai. 22.5% rinkos dalies užėmę universalūs automobiliai aplenkė daugelį metų pirmoje vietoje buvusį kompaktiškų hečbekų segmentą, kuris šiemet užėmė 20.6% rinkos. 
„SUV“ tipo automobiliai praėjusiais metais užėmė net 22.5% Europos naujų automobilių rinkos. 2015 metais į Europos kelius išriedėjo 3.2 mln. naujų, įvairaus dydžio „SUV“ tipo automobilių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

nissan_qashqai


Kitos automobilių klasės turėjo pasitenkinti žymiai mažesniais rinkos kąsniais. Vienatūrių segmentas užėmė 10.48% rinkos, vidutinio dydžio sedanai ir universalai - 9.05%, miesto automobiliai - 8.79%, didžiuliai sedanai ir universalai - 2.75%, sportiški automobiliai - 0.72%, prabangūs automobiliai - 0.27%.
Europos „SUV“ segmentą būtų galima išskaidyti į keturias klases : mažų, kompaktiškų, vidutinio dydžio ir didelių „SUV“.
Mažų „SUV“ automobilių klasėje 2015 metais į priekį įsiveržė „Renault Captur“. 38% arba iki 1.20 mln. vienetų išaugusi paklausa viršijo Prancūzijos automobilių gamintojos lūkesčius.

REKLAMA

renault_captur


Kompaktiškų „SUV“ klasėje sau lygių neturėjo „Nissan Qashqai“. 2015 metais šio automobilio paklausa išaugo 8% arba iki 1,28 mln. vienetų.
Vidutinio dydžio „SUV“ klasės lyderiu tapo Švedijoje sukurtas „Volvo XC60“. Ne tik Vakarų, bet ir Rytų Europoje paklausus modelis praėjusiais metais surado 470 tūkst. pirkėjų arba 8% daugiau nei 2014 metais.
Didelių „SUV“ automobilių klasės priekyje buvo „BMW X5“. Vokiškas prabangus visureigis, kuris lyderio pozicijos neužleidžia jau kelis metus iš eilės. 2015 metais „BMW“ visoje Europoje pardavė 243 tūkst. vienetų arba 27% daugiau.

REKLAMA
REKLAMA

volkswagen_passat_14


Didžiausia „SUV“ automobilių rinka praėjusiais metais buvo D.Britanijoje. Šioje šalyje 2015 metais buvo parduota net 630,400 naujų „SUV“ tipo automobilių. Kitose Europos šalyse „SUV“ automobilių paklausa taip pat augo. Ispanijoje, Danijoje, Kroatijoje ir net Graikijoje „SUV“ klasės automobilių paklausa išaugo net 40%.
Populiariausi modeliai pagal klases : 


  • Miesto automobiliai  : 1. Fiat 500 2. Fiat Panda 3. Volkswagen Up

  • Maži automobiliai : 1. Ford Fiesta 2. Renault Clio 3. Volkswagen Polo

  • Kompaktiški automobiliai : 1. Volkswagen Golf 2. Ford Focus 3. Škoda Octavia

  • Vidutinio dydžio automobiliai : 1. Volkswagen Passat 2. C klasės Mercedes Benz 3. 3 serijos BMW

  • Didžiuliai automobiliai : 1. Audi A6 2. 5 serijos BMW 3. E klasės Mercedes Benz

  • Prabangūs automobiliai : 1. S klasės Mercedes Benz 2. Audi A8 3. 7 serijos BMW

  • Vienatūriai : 1. Volkswagen Golf Sportsvan 2. B klasės Mercedes Benz 3. Fiat 500L

  • Sportiški automobiliai : 1. Audi TT 2. Porsche 911 3. Mercedes Benz SLK



Automobilių rinkos statistika (1)


Automobilių rinkos statistika (2)


Automobilių rinkos statistika (3)


Automobilių rinkos statistika (4)


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų