REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulio ralio čempionato (WRC) organizatoriai mėnesio pabaigoje surengs susitikimą, kuriame diskutuos apie tai, kaip ateityje bus laimimi ralio etapai: bus siūloma pergalę skirti tam sportininkui, kuris nugalės paskutiniame „Power Stage“ greičio ruože.
WRC vadovė Michele Mouton tikina, kad sprendimas dar nėra priimtas ir kol kas svarstomas ne vienas pasiūlymas.
WRC organizatoriai nerimauja, kad „Power Stage“ greičio ruožas, kuriame lenktynininkams skiriami papildomi taškai, nepritraukia labai daug žiūrovų ir žiniasklaidos dėmesio. Dėl to norima padaryti, kad būtent šiame greičio ruože spręstųsi galutinė pirmojo dešimtuko tvarka.
Lenktynininkai, užimantys devintąją ir dešimtąją pozicijas, važiuotų pirmi, o greitesnis iš jų pelnytų devintąją poziciją. Vėliau startuotų septintą ir aštuntą pozicijas užimantys sportininkai, o greitesnis iškovotų septintąją vietą.
Tuo tarpu čempionato komandos vieningos nuomonės dėl šio pasiūlymo neturi. „Volkswagen“ komandos vadovas Jostas Capito teigia, kad ši idėja padidintų susidomėjimą WRC.
„Įsivaizduokite, kokia įdomi taptų ralio pabaiga, kai vyrukas sėda į bolidą ir laimi ralį paskutiniame greičio ruože“, - teigė J.Capito.
„Kad tai suveiktų, reikia, kad lenktynininkai taptų pasaulinio lygio žvaigždėmis ir mes privalome padaryti kažką, kad jie tokiomis taptų. Mes privalome sukurti geresnį šou.“
„Prieš keletą metų apie tai diskutavau su Marcusu Gronholmu. Marcusas man atsakė: „Ak, jei tai bus įgyvendinta, aš daugiau nelenktyniausiu.“
„Pasakiau: „Gerai. Gali išeiti. Atrasiu lenktynininką, kuris bus pigesnis, tačiau vis dar norės nugalėti. Visada yra vyrukas, norintis nugalėti. Gali grįžti namo, nusipirkti naudotą automobilį, mokėti už kurą ir dalis bei pasismaginti Suomijoje, tačiau po trijų mėnesių tavęs niekas neprisimins. Atsiras daug jaunų lenktynininkų, kuriems toks formatas patiks. Jie taps čempionais, uždirbs daugiau pinigų nei tu, nes jie taps tikromis žvaigždėmis.“
Dabartiniai lenktynininkai nėra sužavėti šia idėja, nes per tris dienas susikrauta persvara prieš artimiausią varžovą galėtų būti prarasta labai trumpame paskutiniame ralio greičio ruože.
„Citroen“ pilotas Mikko Hirvonenas teigė: „Tai skamba labai kvailai. Kokia prasmė lenktyniauti tris dienas, jei rezultatus nulems paskutinis greičio ruožas?“
„Daugelyje ralių, jei pažiūrėsite į praėjusių metų mano ir Sebastieno Loebo pasirodymus, dažnai finišuodavome pirmoje ir antroje vietoje. Koks tikslas išleisti daugiau pinigų, kai ralio baigtį gali nuspręsti paskutinis greičio ruožas?“
M.Hirvoneno komandos vadovas Yvesas Mattonas pridūrė: „Sutinku, kad privalome kažką daryti su sekmadieniu, su paskutine ralio diena.“
„Tačiau yra ir daug kitų idėjų, kurios nepakeis bendros ralio filosofijos. Galbūt geriausia idėja būtų išlaikyti „Power Stage“ greičio ruožą, tačiau jį atskirti nuo bendros ralio klasifikacijos. Lenktynininkai tuomet nebijos prarasti pozicijos, kurią išsikovojo per tris dienas, bandydami važiuoti ant galimybių ribos „Power Stage“ greičio ruože.“
Šis pasiūlymas WRC komisijos susitikime Ženevoje bus aptartas gegužės 24 dieną.

Pasaulio ralio čempionato (WRC) organizatoriai mėnesio pabaigoje surengs susitikimą, kuriame diskutuos apie tai, kaip ateityje bus laimimi ralio etapai: bus siūloma pergalę skirti tam sportininkui, kuris nugalės paskutiniame „Power Stage“ greičio ruože.
WRC vadovė Michele Mouton tikina, kad sprendimas dar nėra priimtas ir kol kas svarstomas ne vienas pasiūlymas.
WRC organizatoriai nerimauja, kad „Power Stage“ greičio ruožas, kuriame lenktynininkams skiriami papildomi taškai, nepritraukia labai daug žiūrovų ir žiniasklaidos dėmesio. Dėl to norima padaryti, kad būtent šiame greičio ruože spręstųsi galutinė pirmojo dešimtuko tvarka.
Lenktynininkai, užimantys devintąją ir dešimtąją pozicijas, važiuotų pirmi, o greitesnis iš jų pelnytų devintąją poziciją. Vėliau startuotų septintą ir aštuntą pozicijas užimantys sportininkai, o greitesnis iškovotų septintąją vietą.
Tuo tarpu čempionato komandos vieningos nuomonės dėl šio pasiūlymo neturi. „Volkswagen“ komandos vadovas Jostas Capito teigia, kad ši idėja padidintų susidomėjimą WRC.
„Įsivaizduokite, kokia įdomi taptų ralio pabaiga, kai vyrukas sėda į bolidą ir laimi ralį paskutiniame greičio ruože“, - teigė J.Capito.
„Kad tai suveiktų, reikia, kad lenktynininkai taptų pasaulinio lygio žvaigždėmis ir mes privalome padaryti kažką, kad jie tokiomis taptų. Mes privalome sukurti geresnį šou.“
„Prieš keletą metų apie tai diskutavau su Marcusu Gronholmu. Marcusas man atsakė: „Ak, jei tai bus įgyvendinta, aš daugiau nelenktyniausiu.“
„Pasakiau: „Gerai. Gali išeiti. Atrasiu lenktynininką, kuris bus pigesnis, tačiau vis dar norės nugalėti. Visada yra vyrukas, norintis nugalėti. Gali grįžti namo, nusipirkti naudotą automobilį, mokėti už kurą ir dalis bei pasismaginti Suomijoje, tačiau po trijų mėnesių tavęs niekas neprisimins. Atsiras daug jaunų lenktynininkų, kuriems toks formatas patiks. Jie taps čempionais, uždirbs daugiau pinigų nei tu, nes jie taps tikromis žvaigždėmis.“
Dabartiniai lenktynininkai nėra sužavėti šia idėja, nes per tris dienas susikrauta persvara prieš artimiausią varžovą galėtų būti prarasta labai trumpame paskutiniame ralio greičio ruože.
„Citroen“ pilotas Mikko Hirvonenas teigė: „Tai skamba labai kvailai. Kokia prasmė lenktyniauti tris dienas, jei rezultatus nulems paskutinis greičio ruožas?“
„Daugelyje ralių, jei pažiūrėsite į praėjusių metų mano ir Sebastieno Loebo pasirodymus, dažnai finišuodavome pirmoje ir antroje vietoje. Koks tikslas išleisti daugiau pinigų, kai ralio baigtį gali nuspręsti paskutinis greičio ruožas?“
M.Hirvoneno komandos vadovas Yvesas Mattonas pridūrė: „Sutinku, kad privalome kažką daryti su sekmadieniu, su paskutine ralio diena.“
„Tačiau yra ir daug kitų idėjų, kurios nepakeis bendros ralio filosofijos. Galbūt geriausia idėja būtų išlaikyti „Power Stage“ greičio ruožą, tačiau jį atskirti nuo bendros ralio klasifikacijos. Lenktynininkai tuomet nebijos prarasti pozicijos, kurią išsikovojo per tris dienas, bandydami važiuoti ant galimybių ribos „Power Stage“ greičio ruože.“
Šis pasiūlymas WRC komisijos susitikime Ženevoje bus aptartas gegužės 24 dieną.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų