REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiek kartų esate girdėję, jog elektromobiliai yra visos automobilių industrijos ateitis? Tikrai ne vieną ir ne du, ir ne tris kartus.
Kol politikai sprendžia mūsų likimus, anapus Atlanto įsikūrusių dirbtuvių – „Icon“ darbuotojai, mums visiems demonstruoja kaip ateityje galėtų atrodyti nauja automobilių restauracijos arba tobulinimo pakraipa.
Vietoj to, kad seną ir daugelio užmirštą automobilį atrestauruotumėte ir į jį sudėtumėte originalius komponentus, „Icon“ siūlo pasirinkti naują kelią – elektrifikacijos kelią.
„Icon“ dirbtuvių vadovas ir šio projekto vėdlys, Jonathanas Wardas teigia, jog ši automobilių tobulinimo tendencija gali pasiūlyti ne tik poliarinių šeškų saugotojams patinkantį modelį, bet ir daugybę privalumų, dėl kurių iš proto eina viso pasaulio entuziastai – tai stilius, išskirtinumas ir charizma.

Kiek kartų esate girdėję, jog elektromobiliai yra visos automobilių industrijos ateitis? Tikrai ne vieną ir ne du, ir ne tris kartus.
Kol politikai sprendžia mūsų likimus, anapus Atlanto įsikūrusių dirbtuvių – „Icon“ darbuotojai, mums visiems demonstruoja kaip ateityje galėtų atrodyti nauja automobilių restauracijos arba tobulinimo pakraipa.
Vietoj to, kad seną ir daugelio užmirštą automobilį atrestauruotumėte ir į jį sudėtumėte originalius komponentus, „Icon“ siūlo pasirinkti naują kelią – elektrifikacijos kelią.
„Icon“ dirbtuvių vadovas ir šio projekto vėdlys, Jonathanas Wardas teigia, jog ši automobilių tobulinimo tendencija gali pasiūlyti ne tik poliarinių šeškų saugotojams patinkantį modelį, bet ir daugybę privalumų, dėl kurių iš proto eina viso pasaulio entuziastai – tai stilius, išskirtinumas ir charizma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercury EV (7)


Naujasis „Icon“ projektas nėra panašus į bet kurį kitą elektromobilį. Tai – akivaizdu, žvelgiant į automobilio eksterjerą. Elektromobiliams nebūdingi sprendimai slypi pakėlus variklio dangtį, kuriame kadaise stūksojo vidaus degimo variklis. Dabar jo vietą užima baterijų aušintuvas, keli „Tesla“ baterijų moduliai ir kiti elektronikos prietaisai, kurie buvo sudėlioti taip, jog primintų tradicinį V8 konfigūracijos motorą. Nuostabu, ar ne?
Į šį „Mercury“ automobilį buvo sumontuotos baterijos, kurių bendra išvystoma galia siekia 406 arklio galias ir 637 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

Mercury EV (12)


Elektromobilių šalininkus pradžiugins, jog šis retro stiliaus kupė gali naudotis itin plačiu „Tesla“ įkrovimo stotelių tinklu. Atvykus įsikrauti automobilyje esančių baterijų, iš pradžių turėsite surasti paslėptą įkroviklio jungtį, kuri buvo paslėpta pačioje tinkamiausioje vietoje – atidarius degalų bako dangtelį.
Automobilį „sujungus“ su įkrovimo stotele, turėsite pasirinkti vieną iš kelių scenarijų. Jeigu, pavyzdžiui, norėsite išsikrovusias baterijas pakrauti iki galo, iškart sugalvokite ką veiksite pusantros valandos.
„Icon“ atstovai tikina, jog su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis galės nuvažiuoti maždaug 240-320 kilometrų distanciją.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų