REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tobulumui ribų nėra, tačiau žmonės gali būti apsėsti jį pasiekti. Tuomet automobilių projektai užsitęsia iki dešimtmečių, kuomet jų autoriai ilgais savaitgaliais ir bemiegėmis naktimis bando net ir kiekvieną smulkią detalę paversti nepriekaištinga. Būtent tokia istorija yra ir su šiuo „VW Golf“.
Trys ilgi pedantiškumo ir beprotiško detalumo metai – tiek laiko prireikė, kad galėtumėte išvysti šį gražuolį, kurio taip greit nepamiršite. Projekto autorius, Garvinas, teigia, jog tai dar ne pabaiga ir jis mato, kur dar galėtų patobulinti savo kūrinį. Hmm, mums jis visa galva aukščiau kitų „Pirmukų“ įskaitant ir tuos, kurie ką tik būtų nuriedėję nuo konvejerio. Šis automobilis toks tobulas, jog trūkumų reiktų ieškoti į pagalbą pasitelkiant padidinamąjį stiklą ar kažką panašaus.

StanceWorks_3D-Mk1_Render004
Būtent toks nesvietiškas tobulumas ir kelia įtarimą – juk automobilis per geras, jog būtų realus! Jo išbaigtumą būtų galima paaiškinti nebent žinant, jog Garvinas turi tiesioginį priėjimą prie „Volkswagen“ originalių atsarginių dalių sandėlių, tačiau taip nėra. Tai ką jūs matote prieš savo akis tėra skrupulingai sukurtas kompiuterinis muliažas. Taip, pasirodo rimti automobiliniai projektai gali gimti ir plėtotis vien tik virtualioje aplinkoje. Štai jums ir šiuolaikinių technologijų galimybės.
Prieš trejus metus, kuomet nuo konvejerio nuriedėjo paskutinysis Pietų Afrikoje pagamintas „Pirmukas“, Garvinas nusprendė šiam nuostabiam automobiliui atiduoti duoklę bei sukurti 3D interpretaciją, nuo kurios aikčiotų visa „Volkswagen“ bendruomenė. Kiekviena matoma (ir ne tik) dalis ryt tiksliai ir proporcingai atkartota naudojant įvairius brėžinius, kuriuos sukūrė pats Garvinas arba juos parūpino kiti „Golf“ entuziastai. Detalumui apibūdinti tiesiog pritrūksta žodžių – kiekviena detalė netgi turi savo 3D kodą – visai, kaip tikros. O ką jau kalbėti apie tuos nuostabius „Rotiform VCE“ ratlankius...
 
StanceWorks_3D-Mk1_Wires003
Tačiau istorija čia nesibaigia. Norint sukurti tikrovės įspūdį, Garvinas turėjo nueiti kryžiaus kelius. Visų pirma nuotraukos yra padarytos tikroje vietovėje bei paverstos į 3D formatą, vien tam jog jose atsidūręs trimatis „Golfytis“ atrodytų išties tikroviškai. Bet negalima tiesiog prie nuotraukos prilipdyti kompiuterinį muliažą bei tikėtis kokybiško produkto – šviesų, vietos, atspalvių suderinimas yra tikras galvosūkis, o kiekvienos iš šių nuotraukų paruošimui Garvinas sugaišo daugiau nei po šešias valandas. Tiesiog įspūdingas atsidavimas. Nepakartojama.
Šis trimatis „Guolis“ yra Garvino kūdikis, jo mažylis, todėl vaikinas ir toliau sieks tobulybės, projektuodamas savo svajonių ratus. Galbūt vieną dieną šiam herojui pavyks kažką panašaus turėti ir savo kieme.
Šaltinis: stanceworks.com

Tobulumui ribų nėra, tačiau žmonės gali būti apsėsti jį pasiekti. Tuomet automobilių projektai užsitęsia iki dešimtmečių, kuomet jų autoriai ilgais savaitgaliais ir bemiegėmis naktimis bando net ir kiekvieną smulkią detalę paversti nepriekaištinga. Būtent tokia istorija yra ir su šiuo „VW Golf“.
Trys ilgi pedantiškumo ir beprotiško detalumo metai – tiek laiko prireikė, kad galėtumėte išvysti šį gražuolį, kurio taip greit nepamiršite. Projekto autorius, Garvinas, teigia, jog tai dar ne pabaiga ir jis mato, kur dar galėtų patobulinti savo kūrinį. Hmm, mums jis visa galva aukščiau kitų „Pirmukų“ įskaitant ir tuos, kurie ką tik būtų nuriedėję nuo konvejerio. Šis automobilis toks tobulas, jog trūkumų reiktų ieškoti į pagalbą pasitelkiant padidinamąjį stiklą ar kažką panašaus.

StanceWorks_3D-Mk1_Render004
Būtent toks nesvietiškas tobulumas ir kelia įtarimą – juk automobilis per geras, jog būtų realus! Jo išbaigtumą būtų galima paaiškinti nebent žinant, jog Garvinas turi tiesioginį priėjimą prie „Volkswagen“ originalių atsarginių dalių sandėlių, tačiau taip nėra. Tai ką jūs matote prieš savo akis tėra skrupulingai sukurtas kompiuterinis muliažas. Taip, pasirodo rimti automobiliniai projektai gali gimti ir plėtotis vien tik virtualioje aplinkoje. Štai jums ir šiuolaikinių technologijų galimybės.
Prieš trejus metus, kuomet nuo konvejerio nuriedėjo paskutinysis Pietų Afrikoje pagamintas „Pirmukas“, Garvinas nusprendė šiam nuostabiam automobiliui atiduoti duoklę bei sukurti 3D interpretaciją, nuo kurios aikčiotų visa „Volkswagen“ bendruomenė. Kiekviena matoma (ir ne tik) dalis ryt tiksliai ir proporcingai atkartota naudojant įvairius brėžinius, kuriuos sukūrė pats Garvinas arba juos parūpino kiti „Golf“ entuziastai. Detalumui apibūdinti tiesiog pritrūksta žodžių – kiekviena detalė netgi turi savo 3D kodą – visai, kaip tikros. O ką jau kalbėti apie tuos nuostabius „Rotiform VCE“ ratlankius...
 
StanceWorks_3D-Mk1_Wires003
Tačiau istorija čia nesibaigia. Norint sukurti tikrovės įspūdį, Garvinas turėjo nueiti kryžiaus kelius. Visų pirma nuotraukos yra padarytos tikroje vietovėje bei paverstos į 3D formatą, vien tam jog jose atsidūręs trimatis „Golfytis“ atrodytų išties tikroviškai. Bet negalima tiesiog prie nuotraukos prilipdyti kompiuterinį muliažą bei tikėtis kokybiško produkto – šviesų, vietos, atspalvių suderinimas yra tikras galvosūkis, o kiekvienos iš šių nuotraukų paruošimui Garvinas sugaišo daugiau nei po šešias valandas. Tiesiog įspūdingas atsidavimas. Nepakartojama.
Šis trimatis „Guolis“ yra Garvino kūdikis, jo mažylis, todėl vaikinas ir toliau sieks tobulybės, projektuodamas savo svajonių ratus. Galbūt vieną dieną šiam herojui pavyks kažką panašaus turėti ir savo kieme.
Šaltinis: stanceworks.com

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų