REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įvairūs pasaulio automobilių gigantai nuolat optimizuoja savo gamybą, įdiegia vis daugiau naujų novatoriškų technologijų, tobulina išvaizdą ir pagrindines technines savo transporto priemonių charakteristikas. Taigi, visiems žinoma Japonijos kompanija Toyota dar kartą tapo pasaulio lydere.
Šis prekinis ženklas yra populiarus dėl aukščiausios automobilių kokybės ir taip pat dėl jų prieinamumo, lyginant su kitais labiau išsivysčiusiais prekiniais ženklais. Atitinkamą informaciją taip pat patvirtina ir oficialūs duomenys, kurie neseniai vėl buvo paskelbti įgaliotųjų statistinės veiklos srities atstovų. Dar kartą, būtent Toyota atstovai, gali pasigirti, kad visoje planetoje buvo parduotas didžiausias įvairių jų markių automobilių skaičius.
Ekspertai aukščiau pateiktas išvadas pateikė remdamiesi šių metų sausio-rugsėjo mėnesių paskelbtais duomenimis. Per šį laikotarpį 7 milijonai 615 tūkstančių transporto priemonių, pagamintų šioje kompanijoje, įgijo savo šeimininkus. Šis rodiklis 2,8 procento viršijo oficialiai statistikų užfiksuotą skaičių per tą patį 2013 metų laikotarpį. Bet kokiu atveju, galima drąsiai daryti išvadą, kad nuo 2012 metų Toyota yra labiausiai perkamas automobilių prekinis ženklas pasaulyje. Skirtinguose regionuose stebimi skirtingi šių transporto priemonių populiarumo lygiai, tačiau bendras parduotų egzempliorių skaičius vis tik yra didžiausias. Jai gali pavydėti garsūs vokiečių, italų ir amerikiečių gamintojai, kurie jau trečius metus iš eilės nesėkmingai bando aplenkti savo pagrindinį Tekančios saulės šalies konkurentą.
Nepaisant nepakeičiamos šio reitingo lyderės, antros vietos laimėtojas šiemet nelabai atsilieka nuo Toyota kompanijos. Vokiečių kompanijos Volkswagen AG specialistams 2014 metų sausio-rugsėjo mėnesiais pavyko parduoti 7 milijonus 540 tūkstančių savo gamybos automobilių. Procentine išraiška šiam gigantui šiemet pavyko parduoti 5 procentais daugiau automobilių nei pernai.
Jei dabartinė tendencija išliks ir ateityje, Japonijos lyderė, jau per artimiausius metus, tikrai gali prarasti savo išdidų titulą. Tačiau toli gražu tai nėra faktas, kad naujuoju lyderiu galėtų tapti būtent Vokietijos atstovai, nes su 7 milijonų 372 tūkstančiais parduotų automobilių skaičiumi trečioje vietoje yra JAV gigantas General Motors. JAV atstovai pardavė 2 procentais daugiau savo automobilių, lyginant su 2013 metais.
Toyota išbandė vandenilinį automobilį ralio trasoje
Neverta net abejoti, kad viena pagrindinių Japonijos kompanijos Toyota sėkmės sudedamųjų dalių yra reguliarios naujovės. Šios kompanijos specialistai nuolat džiugina savo gerbėjus vis kitomis naujovėmis ir savo veiklos plėtra. Verslo portalas „Market Leader“ pateikia informaciją apie tai, kad šiuo metu ralio trasoje atliekami japoniškos vandenilinės transporto priemonės bandymai. Toyota savo pavyzdžiu stengiasi visai tarptautinei bendruomenei ir pagrindiniams konkurentams įrodyti tai, kad šiuolaikiniai aukštos kokybės vandeniliniai kuro elementai tikrai turi lenktyninę ateitį. Žinomi automobilių gamintojai specialiai tam finalinėje Japonijos ralio čempionato dalyje pristatė daug triukšmo sukėlusį sedaną FCV.
Ši mašina praktiškai patikrino saugumą ir taip pat pasirodė, kaip priemonė su nuline emisija (išmetimais). Toyota sedanas FCV elektros energijos pagaminimui naudoja vandenilį. Būtina žaliava jau yra pritvirtintuose balionuose, bet vandenilis taip pat reaguos ir su deguonimi iš atmosferos. Pradžioje pristatytas automobilio modelis buvo skirtas būtent dalyvauti ralyje. Nepaisant to, oficialūs Toyota atstovai pareiškė, kad jų pristatytas „kūdikis“, kol kas tam tikrose varžybose nekovos su kitais automobiliais dėl pergalės.   Tiesioginiai lenktynių važiavimai garsioje japonų Shinshiro trasoje vyko lapkričio 1 ir 2 dienomis.
Įrengtų vandenilio atsargų aukščiau nurodytai transporto priemonei turėtų užtekti 483 lenktynių kilometrams. Važiavimo metu tokia transporto priemonė į atmosferą išmes tik vandens garus. Apie jokias kenksmingas medžiagas šioje situacijoje visiškai nekalbama. Būtent todėl žinomi japonų gamintojai didžiuojasi savo darbu, kuris, visiškai tikėtina, gali tapti tikru perversmu šiuolaikinėje automobilių pramonėje. Jau 2015 metų balandį Toyota FCV pasirodys Japonijoje, o vėliau atitinkamą markę galės įsigyti ir JAV bei Europos gyventojai.

Logo 3

Įvairūs pasaulio automobilių gigantai nuolat optimizuoja savo gamybą, įdiegia vis daugiau naujų novatoriškų technologijų, tobulina išvaizdą ir pagrindines technines savo transporto priemonių charakteristikas. Taigi, visiems žinoma Japonijos kompanija Toyota dar kartą tapo pasaulio lydere.
Šis prekinis ženklas yra populiarus dėl aukščiausios automobilių kokybės ir taip pat dėl jų prieinamumo, lyginant su kitais labiau išsivysčiusiais prekiniais ženklais. Atitinkamą informaciją taip pat patvirtina ir oficialūs duomenys, kurie neseniai vėl buvo paskelbti įgaliotųjų statistinės veiklos srities atstovų. Dar kartą, būtent Toyota atstovai, gali pasigirti, kad visoje planetoje buvo parduotas didžiausias įvairių jų markių automobilių skaičius.
Ekspertai aukščiau pateiktas išvadas pateikė remdamiesi šių metų sausio-rugsėjo mėnesių paskelbtais duomenimis. Per šį laikotarpį 7 milijonai 615 tūkstančių transporto priemonių, pagamintų šioje kompanijoje, įgijo savo šeimininkus. Šis rodiklis 2,8 procento viršijo oficialiai statistikų užfiksuotą skaičių per tą patį 2013 metų laikotarpį. Bet kokiu atveju, galima drąsiai daryti išvadą, kad nuo 2012 metų Toyota yra labiausiai perkamas automobilių prekinis ženklas pasaulyje. Skirtinguose regionuose stebimi skirtingi šių transporto priemonių populiarumo lygiai, tačiau bendras parduotų egzempliorių skaičius vis tik yra didžiausias. Jai gali pavydėti garsūs vokiečių, italų ir amerikiečių gamintojai, kurie jau trečius metus iš eilės nesėkmingai bando aplenkti savo pagrindinį Tekančios saulės šalies konkurentą.
Nepaisant nepakeičiamos šio reitingo lyderės, antros vietos laimėtojas šiemet nelabai atsilieka nuo Toyota kompanijos. Vokiečių kompanijos Volkswagen AG specialistams 2014 metų sausio-rugsėjo mėnesiais pavyko parduoti 7 milijonus 540 tūkstančių savo gamybos automobilių. Procentine išraiška šiam gigantui šiemet pavyko parduoti 5 procentais daugiau automobilių nei pernai.
Jei dabartinė tendencija išliks ir ateityje, Japonijos lyderė, jau per artimiausius metus, tikrai gali prarasti savo išdidų titulą. Tačiau toli gražu tai nėra faktas, kad naujuoju lyderiu galėtų tapti būtent Vokietijos atstovai, nes su 7 milijonų 372 tūkstančiais parduotų automobilių skaičiumi trečioje vietoje yra JAV gigantas General Motors. JAV atstovai pardavė 2 procentais daugiau savo automobilių, lyginant su 2013 metais.
Toyota išbandė vandenilinį automobilį ralio trasoje
Neverta net abejoti, kad viena pagrindinių Japonijos kompanijos Toyota sėkmės sudedamųjų dalių yra reguliarios naujovės. Šios kompanijos specialistai nuolat džiugina savo gerbėjus vis kitomis naujovėmis ir savo veiklos plėtra. Verslo portalas „Market Leader“ pateikia informaciją apie tai, kad šiuo metu ralio trasoje atliekami japoniškos vandenilinės transporto priemonės bandymai. Toyota savo pavyzdžiu stengiasi visai tarptautinei bendruomenei ir pagrindiniams konkurentams įrodyti tai, kad šiuolaikiniai aukštos kokybės vandeniliniai kuro elementai tikrai turi lenktyninę ateitį. Žinomi automobilių gamintojai specialiai tam finalinėje Japonijos ralio čempionato dalyje pristatė daug triukšmo sukėlusį sedaną FCV.
Ši mašina praktiškai patikrino saugumą ir taip pat pasirodė, kaip priemonė su nuline emisija (išmetimais). Toyota sedanas FCV elektros energijos pagaminimui naudoja vandenilį. Būtina žaliava jau yra pritvirtintuose balionuose, bet vandenilis taip pat reaguos ir su deguonimi iš atmosferos. Pradžioje pristatytas automobilio modelis buvo skirtas būtent dalyvauti ralyje. Nepaisant to, oficialūs Toyota atstovai pareiškė, kad jų pristatytas „kūdikis“, kol kas tam tikrose varžybose nekovos su kitais automobiliais dėl pergalės.   Tiesioginiai lenktynių važiavimai garsioje japonų Shinshiro trasoje vyko lapkričio 1 ir 2 dienomis.
Įrengtų vandenilio atsargų aukščiau nurodytai transporto priemonei turėtų užtekti 483 lenktynių kilometrams. Važiavimo metu tokia transporto priemonė į atmosferą išmes tik vandens garus. Apie jokias kenksmingas medžiagas šioje situacijoje visiškai nekalbama. Būtent todėl žinomi japonų gamintojai didžiuojasi savo darbu, kuris, visiškai tikėtina, gali tapti tikru perversmu šiuolaikinėje automobilių pramonėje. Jau 2015 metų balandį Toyota FCV pasirodys Japonijoje, o vėliau atitinkamą markę galės įsigyti ir JAV bei Europos gyventojai.

Logo 3

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų