REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš nuobodylų kampelio siekianti išlipti automobilių gamintoja „Toyota“, šiemet ruošiasi pradžiuginti greitų, vikrių ir smagiai vairuojamų hečbekų gerbėjus.
Lapkričio 17-ą dieną, Australijos ralio metu, automobilių gamintojas pademonstruos sportišką „Toyota Yaris“ versiją.
Šiuo metu „aš noriu lėkti su vėjeliu“ versijos vardas skamba pakankamai nykiai – „GR-4“, vis dėlto, kai šis modeli pateks į serijinę gamybą, nenustebtume, jeigu „Toyota“ sugrąžintų „T-Sport“ vardą.
Šiuo metu nėra žinoma kokius ingredientus išvysime, nes gamintojos inžinieriai gali pasirinkti vieną iš kelių skirtingų receptų. Vienas iš jų – išnaudoti hibridinės pavaros privalumus.
Staigiai didžiausią sukimo momentą išvystantis elektros motoras pagelbėtų siekiant užtikrinti džiuginančią akceleraciją, o šalia galinės ašies pūpsančios baterijos leistų didmiesčiuose važinėtis kiek tik širdis geidžia.
Nepatvirtintų teorijų gerbėjai mano, jog „Toyota“ pavadinusi būsimą modelį „GR-4“ vardu, siunčia užuominą į keturių varančiųjų ratų pavarą. Ši teorija iš dalies pateisina sklandančius gandus, jog „Toyota“ norėtų sukurti bendro naudojimo keliams skirtą ralio bolidą ar bent jau į jį panašų.
 

Iš nuobodylų kampelio siekianti išlipti automobilių gamintoja „Toyota“, šiemet ruošiasi pradžiuginti greitų, vikrių ir smagiai vairuojamų hečbekų gerbėjus.
Lapkričio 17-ą dieną, Australijos ralio metu, automobilių gamintojas pademonstruos sportišką „Toyota Yaris“ versiją.
Šiuo metu „aš noriu lėkti su vėjeliu“ versijos vardas skamba pakankamai nykiai – „GR-4“, vis dėlto, kai šis modeli pateks į serijinę gamybą, nenustebtume, jeigu „Toyota“ sugrąžintų „T-Sport“ vardą.
Šiuo metu nėra žinoma kokius ingredientus išvysime, nes gamintojos inžinieriai gali pasirinkti vieną iš kelių skirtingų receptų. Vienas iš jų – išnaudoti hibridinės pavaros privalumus.
Staigiai didžiausią sukimo momentą išvystantis elektros motoras pagelbėtų siekiant užtikrinti džiuginančią akceleraciją, o šalia galinės ašies pūpsančios baterijos leistų didmiesčiuose važinėtis kiek tik širdis geidžia.
Nepatvirtintų teorijų gerbėjai mano, jog „Toyota“ pavadinusi būsimą modelį „GR-4“ vardu, siunčia užuominą į keturių varančiųjų ratų pavarą. Ši teorija iš dalies pateisina sklandančius gandus, jog „Toyota“ norėtų sukurti bendro naudojimo keliams skirtą ralio bolidą ar bent jau į jį panašų.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų