REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Toyota“ jau daugelį metų puikiai moka gaminti kasdieniškus, patikimus automobilius. Tačiau po to, kai buvo nutraukta „MR2“, „Celica“, „Supra“ modelių gamyba, „Toyota“ tarsi prarado dalelę savęs.
2012 metais pasirodęs „Toyota GT86“ turėjo iš naujo užkurti prigesusią sportiškų modelių ugnelę, tačiau pirmojo įžiebimo tikrai nebuvo gana. Pastaruosius dvejus metus nuolatos girdėjome apie bendrą „BMW“ ir „Toyota“ inžinierių projektą, kuris užims apdulkėjusią „Toyota Supra“ vietą, tačiau galutinis produktas turėtų pasirodyti tik už keletos metų.

„Toyota“ jau daugelį metų puikiai moka gaminti kasdieniškus, patikimus automobilius. Tačiau po to, kai buvo nutraukta „MR2“, „Celica“, „Supra“ modelių gamyba, „Toyota“ tarsi prarado dalelę savęs.
2012 metais pasirodęs „Toyota GT86“ turėjo iš naujo užkurti prigesusią sportiškų modelių ugnelę, tačiau pirmojo įžiebimo tikrai nebuvo gana. Pastaruosius dvejus metus nuolatos girdėjome apie bendrą „BMW“ ir „Toyota“ inžinierių projektą, kuris užims apdulkėjusią „Toyota Supra“ vietą, tačiau galutinis produktas turėtų pasirodyti tik už keletos metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toyota FR (2)


„Toyota“ norėdama užpildyti sportiškų automobilių spragą, Tokijo parodoje pristatė labai įdomų koncepcinį modelį - „Toyota S-FR“. Kompaktišką, klasikinės komponuotės automobilį, kuris labai greitu metu pateks į serijinę gamybą.
Pasak „Toyota“ kompanijos atstovų, šis mažylis į serijinę gamybą turėtų patekti maždaug 2016 metų vasarą. Vos 980 kilogramų sveriantis konceptas naudoja 1.5 litro, 4 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 130 arklio galių. Tai nėra labai daug, tačiau kai automobilis sveria vos 980 kilogramų, tokios jėgainės daugeliui tikrai turėtų užtekti.

REKLAMA

Toyota FR (3)


Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog tai tik dar vienas „Kei“ tipo automobilis skirtas tik Japonijos rinkai. Vis dėlto, koncepcinio automobilio išmatavimai yra labai panašūs į „Mazda MX-5“.
„S-FR“ ilgis - 3990 mm, plotis - 1695 mm, aukštis - 1320 mm. Palyginimui, „S-FR“ yra 250 mm trumpesnis už didyjį brolį - „Toyota GT86“.
Mus asmeniškai labiausiai nustebino „S-FR“ interjeras. Nors jis labai minimalistinis, tačiau dizainerius reikėtų pagirti už paprastumą ir norą sudominti jaunus pirkėjus, kuriems neįprastų formų centrinės konsolės ir langų apipūtimo angų. O ką jau kalbėti apie skaitmeninį prietaisų skydelį - fantastiška detalė suteikianti „S-FR“ jaunatviškumo.
Dabar tik lieka sulaukti dienos, kada kiekvienas panorėjęs galės nuvykti į „Toyota“ atstovybę ir įsigyti šį kompaktišką mažylį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų