REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Liepos 12 –ąją, penktadienio rytas, šviečiant saulei, pasitiko 1000 km lenktynių dalyvius antroje treniruočių dalyje
Žvelgiant į antrųjų treniruočių pirmosios dalies rezultatus, vakar dienos lyderių trejetukas išliko tas pats, pasikeitė tik jų pozicijos. „General Financing – Autopaslauga“ komanda užėmė antrąją vietą, kurią nuo lyderių skyrė kiek daugiau nei devynios dešimtosios sekundės. Į pirmąją vietą pakilo „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ komanda iš Belgijos, pilotavę „BMW M3 Silhouette“ automobilį, o trečioje vietoje – „BarBar‘a – Bauer Team“ komanda, vairavę „ Aquila SR1“.
Šį kartą iš „General Financing – Autopaslauga“ komandos trasoje ratus suko lenktynininkai Nemunas Dagilis bei Benediktas Vanagas.
Benedikto Vanago teigimu, yra smagu matyti, kad komandos nariai lenktynių trasoje važiuoja identišku tempu. Pasak jo, tai ypač svarbu ilgų distancijų lenktynėse.
Kitas „General Financing – Autopaslauga“ ekipos pilotas, išbandęs automobilį „Porsche 911 GT3 Cup S“, apgailestavo, kad testuotis teko esant pablogėjusiai trasos dangai, kurią pakoregavo vakarykštis lietus.
„Po vakar dienos liūčių yra labai prastas asfalto sukibimas. Asfaltas yra atšalęs, nuo jo beveik visiškai nuplauta guma, likusi po vakar dienos treniruočių dalyvių važiavimo. Jei oro sąlygos nesikeis iki vakaro bei visi dalyviai pravažiuos trasą, manau, jog vakare vyksiančioje kvalifikacijoje turėsime idealias sąlygas užfiksuoti greičiausius ratus“, - komentavo Nemunas Dagilis.
Šiuo metu komandos inžinieriai, po keleto pastabų koreguoja automobilio pakabą. Anot N.Dagilio reikia sumažinti galinių automobilio amortizatorių kietumą. Šių korekcijų dėka automobilis taptų kur kas lengviau prognozuojamas ant nelygios kelio dangos, dėl to būtų galima geriau pasirinkti stabdymo taškus ir laimėti dar šiek tiek laiko viename rate.
Įsibėgėjus Palangoje vykstančio 1000 km lenktynių savaitgalio trečiajai dienai, prasideda antroji programos dalis. Pagrindinis šios dienos akcentas – dalyvių kvalifikacija. Iki tol 17:10 val. trasoje startuos jungtinė treniruotė, truksianti iki 17:50 val. Joje dalyvių važiavimai skirstomi nebebus, todėl trasoje vienu metu pasirodys visi lenktynių dalyviai. Pastarieji važiavimai bus tarsi generalinė repeticija prieš kvalifikacinius važiavimus, kurių startas: 19:10 val.
Lenktynių kvalifikacija nulems, iš kurios starto pozicijos lenktynių dieną, šeštadienį startuos dalyviai. Todėl šie važiavimai bus ypatingos svarbos bei proga pademonstruoti visą lenktyninio automobilio potencialą.

Liepos 12 –ąją, penktadienio rytas, šviečiant saulei, pasitiko 1000 km lenktynių dalyvius antroje treniruočių dalyje
Žvelgiant į antrųjų treniruočių pirmosios dalies rezultatus, vakar dienos lyderių trejetukas išliko tas pats, pasikeitė tik jų pozicijos. „General Financing – Autopaslauga“ komanda užėmė antrąją vietą, kurią nuo lyderių skyrė kiek daugiau nei devynios dešimtosios sekundės. Į pirmąją vietą pakilo „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ komanda iš Belgijos, pilotavę „BMW M3 Silhouette“ automobilį, o trečioje vietoje – „BarBar‘a – Bauer Team“ komanda, vairavę „ Aquila SR1“.
Šį kartą iš „General Financing – Autopaslauga“ komandos trasoje ratus suko lenktynininkai Nemunas Dagilis bei Benediktas Vanagas.
Benedikto Vanago teigimu, yra smagu matyti, kad komandos nariai lenktynių trasoje važiuoja identišku tempu. Pasak jo, tai ypač svarbu ilgų distancijų lenktynėse.
Kitas „General Financing – Autopaslauga“ ekipos pilotas, išbandęs automobilį „Porsche 911 GT3 Cup S“, apgailestavo, kad testuotis teko esant pablogėjusiai trasos dangai, kurią pakoregavo vakarykštis lietus.
„Po vakar dienos liūčių yra labai prastas asfalto sukibimas. Asfaltas yra atšalęs, nuo jo beveik visiškai nuplauta guma, likusi po vakar dienos treniruočių dalyvių važiavimo. Jei oro sąlygos nesikeis iki vakaro bei visi dalyviai pravažiuos trasą, manau, jog vakare vyksiančioje kvalifikacijoje turėsime idealias sąlygas užfiksuoti greičiausius ratus“, - komentavo Nemunas Dagilis.
Šiuo metu komandos inžinieriai, po keleto pastabų koreguoja automobilio pakabą. Anot N.Dagilio reikia sumažinti galinių automobilio amortizatorių kietumą. Šių korekcijų dėka automobilis taptų kur kas lengviau prognozuojamas ant nelygios kelio dangos, dėl to būtų galima geriau pasirinkti stabdymo taškus ir laimėti dar šiek tiek laiko viename rate.
Įsibėgėjus Palangoje vykstančio 1000 km lenktynių savaitgalio trečiajai dienai, prasideda antroji programos dalis. Pagrindinis šios dienos akcentas – dalyvių kvalifikacija. Iki tol 17:10 val. trasoje startuos jungtinė treniruotė, truksianti iki 17:50 val. Joje dalyvių važiavimai skirstomi nebebus, todėl trasoje vienu metu pasirodys visi lenktynių dalyviai. Pastarieji važiavimai bus tarsi generalinė repeticija prieš kvalifikacinius važiavimus, kurių startas: 19:10 val.
Lenktynių kvalifikacija nulems, iš kurios starto pozicijos lenktynių dieną, šeštadienį startuos dalyviai. Todėl šie važiavimai bus ypatingos svarbos bei proga pademonstruoti visą lenktyninio automobilio potencialą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų