REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių pramonės ekspertai savavaldžius ratuočius skirsto į penkis skirtingus išmanumo lygius. Šiuo metu didžioji dauguma prabangių automobilių turi sistemas, kurios atitinka „Level 3“ lygio autonominių mašinų technologinį pažangumą. Vis dėlto, daugelio gamintojų siekis kuo greičiau pasiekti „Level 5“ – lygį, kuriame automobilio valdymu rūpinasi tik jame sumontuotos sistemos.
Deja, dėl daugybės priežasčių mes negalime pilnai išnaudoti net ir pačių pažangiausių technologijų, kurios leidžia automobiliui perimti valdymą iš vairuotojo sėdynėje tinginiaujančio vairuotojo. Įjungus išmanią greičio palaikymo kontrolę, vairuotojas gali laikinai atitraukti rankas nuo vairo iki tol, kol įspėjamasis signalas pradės vesti iš proto. Kai kurie automobiliai leidžia rankas patraukti nuo vairo kelioms akimirkoms, kiti - iki vienos minutės.
Kaip bebūtų keista, tačiau norint pilnai išnaudoti modernias technologijas ir naudotis autonomiškai važiuojančiais ratuočiais, į pagalbą reikia pasitelkti ne sudėtingą programinę įrangą, o apelsiną.
„Tesla“ vairuotojas norėdamas apeiti saugumo sistemą, kuri reikalauja laikyti rankas ant vairo, į dešinę vairo pusę įdėjo prinokusį apelsiną. Šis vaisius leidžia apgauti sistemą ir priverčia galvoti, jog vairuotojas, bent viena ranka laiko vairo. Tuo tarpu šią gudrybę sugalvojęs vairuotojas gali mėgautis „Autopilot“ sistemos privalumais.
Gera žinia yra ta, jog šį triuką galima pritaikyti ir kituose automobiliuose, kurie panašaus tipo technologijas: „Audi“, „BMW“, „Mercedes Benz“, „Volkswagen“, „Volvo“.

VIDEO


Automobilių pramonės ekspertai savavaldžius ratuočius skirsto į penkis skirtingus išmanumo lygius. Šiuo metu didžioji dauguma prabangių automobilių turi sistemas, kurios atitinka „Level 3“ lygio autonominių mašinų technologinį pažangumą. Vis dėlto, daugelio gamintojų siekis kuo greičiau pasiekti „Level 5“ – lygį, kuriame automobilio valdymu rūpinasi tik jame sumontuotos sistemos.
Deja, dėl daugybės priežasčių mes negalime pilnai išnaudoti net ir pačių pažangiausių technologijų, kurios leidžia automobiliui perimti valdymą iš vairuotojo sėdynėje tinginiaujančio vairuotojo. Įjungus išmanią greičio palaikymo kontrolę, vairuotojas gali laikinai atitraukti rankas nuo vairo iki tol, kol įspėjamasis signalas pradės vesti iš proto. Kai kurie automobiliai leidžia rankas patraukti nuo vairo kelioms akimirkoms, kiti - iki vienos minutės.
Kaip bebūtų keista, tačiau norint pilnai išnaudoti modernias technologijas ir naudotis autonomiškai važiuojančiais ratuočiais, į pagalbą reikia pasitelkti ne sudėtingą programinę įrangą, o apelsiną.
„Tesla“ vairuotojas norėdamas apeiti saugumo sistemą, kuri reikalauja laikyti rankas ant vairo, į dešinę vairo pusę įdėjo prinokusį apelsiną. Šis vaisius leidžia apgauti sistemą ir priverčia galvoti, jog vairuotojas, bent viena ranka laiko vairo. Tuo tarpu šią gudrybę sugalvojęs vairuotojas gali mėgautis „Autopilot“ sistemos privalumais.
Gera žinia yra ta, jog šį triuką galima pritaikyti ir kituose automobiliuose, kurie panašaus tipo technologijas: „Audi“, „BMW“, „Mercedes Benz“, „Volkswagen“, „Volvo“.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų