Nenustebtume, jeigu tarp automanų atsirastų konservatyvių skaitytojų, kuriems tokie automobiliai turi būti standartiniai. Na, galima užmauti didesnio diametro ratlankius ir užtamsinti langus - viskas!
Jeigu pasižiūrėję į šį automobilį, iškart norite paklausti - Kaip galima važinėti su tokiu dropu? Nesulauksite atsakymo, jog čia yra sumontuota orinė pakaba. Vyrukas taip pat nesumontavo reguliuojamo aukščio amortizatorių. Mašinos aukštis yra būtent toks, kokį matote nuotraukose. Nei žemiau, nei aukščiau.
Šiek tiek sunku patikėti ar ne? Tačiau tokia žema kėbulo prošvaisa neturėtų nustebinti užkietėjusių Stance kultūros gerbėjų, kurie su panašaus aukščio automobiliais važinėja Lietuvoje ir vargo nemato. Tad kodėl dėl nelygių kelių turėtų pergyventi šis vyrukas?
Įdomu yra tai, kad mašina naudojama ne savaitgaliais, bet kiekvieną dieną. Juk į darbą reikia kažkaip nuvykti. Vyrukas, kuriam priklauso šis sedanas sako, kad dar nė karto nebrūžino asfalto kaip, kad daugelis su panašaus tipo konfigūracija.
Taigi, kas čia per triukas? Už prašmatnių ratlankių ir kėbulo detalių slepiasi FK Highsport amortizatoriai ir spyruoklės, kurių pagalba pavyko ne tik „nuleisti“ mašiną, bet išlaikyti aukštą komforto lygį. Greičiausiai jis neprilygsta standartiniam modeliui, tačiau palyginus su kitais, septintukas gatve plaukia.
Kuklus specifikacijų sąrašas :
Standartinis M52B28TU benzininis variklis, speciali kėbulo spalva (ne gamyklinė), tamsinti langai, USDM priekiniai žibintai, USDM bagažinės dangtis, FK Highspot amortizatoriai ir spyruoklės, Bentley Flying Spur ratlankiai su et1 (adapteriai 40mm).
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, savo automobilį, pasidalinti straipsniu ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected] , užpildykite žemiau esančią formą arba tiesiog
https://www.facebook.com/automanas