REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasibaigus antrajam pasauliniam karui ir gerėjant ekonominei padėčiai, vis daugiau jaunų amerikiečių galėjo sau leisti naują automobilį. Nors Jungtinių Amerikos Valstijų valdžia skatino pirkti amerikietišką produktą, tačiau morališkai pasenę didžiojo trejeto produktai nežavėjo nei ištikimiausių gerbėjų nei jaunų žmonių. 
Dėl apsimiegojusių Chrysler, General Motors ir Ford kompanijos vadovybių, šansą sužibėti turėjo mažesni automobilių gamintojai, kurie prie situacijos galėjo prisitaikyti greičiau.
Studebaker buvo pirmasis amerikietiškų automobilių gamintojas pristatęs visiškai naują modelį pasibaigus antrajam pasauliniam karui. Tačiau Tucker naujo automobilio savoką pakėlė į visiškai kitą lygį. Sukurti atsižvelgiant į tuometines tendencijas, Tucker 48 turėjo iš aliuminio pagamintą opozicinį šešių cilindrų variklį, kuris buvo aušinamas oru, turėjo diskinius stabdžius, nepriklauso pakabą ir tiesioginį kuro įpurškimą.
Daugelis to meto žurnalistų teigė, kad Tucker 48 buvo būtent tas automobilis apie kurį svajojo daugelis amerikiečių ir tas automobilis kurį sukurti bijojo Chrysler, General Motors ir Ford inžinieriai.
Tačiau įpusėjus automobilio kūrimo procesui, ant Tucker kompanijos galvos atsisėdo labai galingas didysis trejetas, kuris su keletos valdžios atstovų pagalba, užsiundė vertybinių popierių ir biržos komisija. Pradėtas tyrimas ne tik sužlugdė Tucker kompaniją, bet ir vos nepasodino Tucker įkūrėjo į kaleimą.
Kai pasibaigė gniuždantis tyrimas dėl turto iššvaistymo, Prestonas Tuckeris sugebėjo savomis rankomis užbaigti pradėtą projektą ir pagaminti 50 šio inovatyvaus automobilio vienetų. Nedaug kas žino, tačiau visi inovatyvūs sprendimai ir technologijas vėliau buvo adaptuotos Chrysler, Ford ir General Motors produktuose.
Iki šiol kalbama, jog ambicingąjį Prestoną Tuckerį bandė papirkti Chrysler, Ford ir General Motors kompanijos vadovai, nepavykus to padaryti, didysis trejetas jam grasino įvairiausiais būdais ir siūlė nutraukti Tucker 48 kūrimą, tačiau kai net ir šis triukas nepavyko, jie tiesiog sužlugdė vieną įdomiausių automobilių gamintojų, kuris galbūt būtų tapęs tikra Jungtinių Amerikos Valstijų pažiba.

Pasibaigus antrajam pasauliniam karui ir gerėjant ekonominei padėčiai, vis daugiau jaunų amerikiečių galėjo sau leisti naują automobilį. Nors Jungtinių Amerikos Valstijų valdžia skatino pirkti amerikietišką produktą, tačiau morališkai pasenę didžiojo trejeto produktai nežavėjo nei ištikimiausių gerbėjų nei jaunų žmonių. 
Dėl apsimiegojusių Chrysler, General Motors ir Ford kompanijos vadovybių, šansą sužibėti turėjo mažesni automobilių gamintojai, kurie prie situacijos galėjo prisitaikyti greičiau.
Studebaker buvo pirmasis amerikietiškų automobilių gamintojas pristatęs visiškai naują modelį pasibaigus antrajam pasauliniam karui. Tačiau Tucker naujo automobilio savoką pakėlė į visiškai kitą lygį. Sukurti atsižvelgiant į tuometines tendencijas, Tucker 48 turėjo iš aliuminio pagamintą opozicinį šešių cilindrų variklį, kuris buvo aušinamas oru, turėjo diskinius stabdžius, nepriklauso pakabą ir tiesioginį kuro įpurškimą.
Daugelis to meto žurnalistų teigė, kad Tucker 48 buvo būtent tas automobilis apie kurį svajojo daugelis amerikiečių ir tas automobilis kurį sukurti bijojo Chrysler, General Motors ir Ford inžinieriai.
Tačiau įpusėjus automobilio kūrimo procesui, ant Tucker kompanijos galvos atsisėdo labai galingas didysis trejetas, kuris su keletos valdžios atstovų pagalba, užsiundė vertybinių popierių ir biržos komisija. Pradėtas tyrimas ne tik sužlugdė Tucker kompaniją, bet ir vos nepasodino Tucker įkūrėjo į kaleimą.
Kai pasibaigė gniuždantis tyrimas dėl turto iššvaistymo, Prestonas Tuckeris sugebėjo savomis rankomis užbaigti pradėtą projektą ir pagaminti 50 šio inovatyvaus automobilio vienetų. Nedaug kas žino, tačiau visi inovatyvūs sprendimai ir technologijas vėliau buvo adaptuotos Chrysler, Ford ir General Motors produktuose.
Iki šiol kalbama, jog ambicingąjį Prestoną Tuckerį bandė papirkti Chrysler, Ford ir General Motors kompanijos vadovai, nepavykus to padaryti, didysis trejetas jam grasino įvairiausiais būdais ir siūlė nutraukti Tucker 48 kūrimą, tačiau kai net ir šis triukas nepavyko, jie tiesiog sužlugdė vieną įdomiausių automobilių gamintojų, kuris galbūt būtų tapęs tikra Jungtinių Amerikos Valstijų pažiba.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų