REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne tik Vakarų Europoje ar Jungtinėse Valstijose yra dirbtuvių, kurios gali patenkinti aukščiausius, pasiturinčių automanų norus. Tokių įmonių, o tiksliau - dirbtuvių yra ir Lietuvoje ir milžiniškose Rusijoje, kurioje netrūksta sportininkų, verslininkų, dainininkų ar komikų, kurie su mielu noru išleidžia 100 tūkst. eurų naujų automobilių patobulinimams.
Bent jau Rusijoje, labai gerą reputaciją tarp daugybės automanų turėjo „A: Level“ vardu pavadintos dirbtuves. 2000-ųjų pradžioje šių dirbtuvių darbuotojai gavo užsakymą iš Rusijoje puikiai žinomo kaskadininko, Aleksandro Inšakovo.

Ne tik Vakarų Europoje ar Jungtinėse Valstijose yra dirbtuvių, kurios gali patenkinti aukščiausius, pasiturinčių automanų norus. Tokių įmonių, o tiksliau - dirbtuvių yra ir Lietuvoje ir milžiniškose Rusijoje, kurioje netrūksta sportininkų, verslininkų, dainininkų ar komikų, kurie su mielu noru išleidžia 100 tūkst. eurų naujų automobilių patobulinimams.
Bent jau Rusijoje, labai gerą reputaciją tarp daugybės automanų turėjo „A: Level“ vardu pavadintos dirbtuves. 2000-ųjų pradžioje šių dirbtuvių darbuotojai gavo užsakymą iš Rusijoje puikiai žinomo kaskadininko, Aleksandro Inšakovo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

8c56532s-960


Rusijoje gimęs ir užaugęs, Aleksandras daugelį metų turėjo silpnybę įvairiems automobiliams. Pradedant egzotiškais „Ferrari“ ir baigiant „Mercedes Benz“. Tačiau vokiškiems automobiliams jis turėjo labai didelę simpatiją. Šio vyro garaže stovėjo net keletas skirtingų „Mercedes Benz“ markės modelių, pradedant „190E Cosworth“ ir baigiant S klasės kupė. Tačiau atrodo, jog S klasės kupė nebuvo pats mylimiausias Aleksandro automobilis, nes jis prabangų kupė patikėjo specialistams, kurie iš pradžių abejojo projekto sėkme.
Nuo kitų panašaus tipo projektų, šis išskyrė didžiuliu dėmesiu įvairioms kėbulo detalėmis. Kadangi S klasės kupė gavo visiškai naujų formų kėbulo detales, kiekviena iš jų buvo išbandyta vėjo tunelyje. Iš pradžių priekinis ar galinis buferis buvo išbandomi atskirai, o vėliau jų efektyvumas buvo išbandomas esant ant automobilio. Tik pasiekus norimą rezultatą, „A: Level“ specialistų sukurtos kėbulo detalės buvo pašventintos ir sumontuotos ant automobilio, kuris buvo skirtas Aleksandrui.

REKLAMA

4c96532s-960


Aerodinamiškesnis kėbulas buvo tik viena iš daugybės smulkmenų. Kol gabūs kėbulo meistrai plušo prie automobilio skeleto, vienas iš gabiausių „A: Level“ darbuotojų, Vladimiras Reichlinas, kelias savaites praleido tobulindamas 12 cilindrų variklį, ieškojo naujų pakabos komponentų, stengėsi sustiprinti kiekvieną mechaninį automobilio komponentą. Po įvairiausių modifikacijų, 12 cilindrų motoro darbinis tūris siekė 6.7 litro, o šalia „Porsche 928“ pavarų dėžės, išmetimo sistemos ir kitų naujų detalių stūksojo dvi turbinos, kurių dėka pavyko pasiekti net 850 arklio galių.
Interjere taip pat netrūko pakeitimų. „A: Level“ specialistai pašalino galines sėdynes, sumontavo iš anglies pluošto pagamintas priekines sportines sėdynes, kurios kadaise buvo „Porsche 911 GT3“, apie saugos lankus ir kitas saugumo priemones net neverta kalbėti.
Vis dėlto, automobilis taip ir nebuvo užbaigtas. Atliekant automobilio bandymus Niurburgringe, iš rikiuotės išėjo pats brangiausias automobilio komponentas - variklis. Tiek variklis, tiek pats automobilis buvo sugrąžintas į „A: Level“ dirbtuves, tačiau remonto ir projekto užbaigimo sąmata siekė net 500 tūkst. dolerių. Aleksandras išgirdęs šią sumą - numojo ranka. Vyrui atsibodo laukti dvejus ilgus metus, kol „A: Level“ specialistai pašalins visus trūkumus ir leis kaskadininkui džiaugtis automobiliu.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų