REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos automobilių klubo ir Lietuvos klasikinių automobilių klubo atstovai vasaros sezoną pasitiko būdami tarp gausybės bendraminčių – Ukrainoje vykusiame „Leopolis Grand Prix“ renginyje, skirtame išskirtinai garbaus amžiaus technikai.
Šarūnas Žitkevičius, atstovavęs Lietuvos automobilių klubą, ir Gitautas Žičkus bei Ineta Žičkutė, atstovavę Lietuvos klasikinių automobilių klubą, į netoliese esančią šalį vyko su dviem ypatingais ir retais ratuočiais: 1931 metais pagamintu „Buick Sport Roadster“ ir itin retą, 1933 metais sukonstruotu „Essex Terraplane Sport Roadster“.

Lietuvos automobilių klubo ir Lietuvos klasikinių automobilių klubo atstovai vasaros sezoną pasitiko būdami tarp gausybės bendraminčių – Ukrainoje vykusiame „Leopolis Grand Prix“ renginyje, skirtame išskirtinai garbaus amžiaus technikai.
Šarūnas Žitkevičius, atstovavęs Lietuvos automobilių klubą, ir Gitautas Žičkus bei Ineta Žičkutė, atstovavę Lietuvos klasikinių automobilių klubą, į netoliese esančią šalį vyko su dviem ypatingais ir retais ratuočiais: 1931 metais pagamintu „Buick Sport Roadster“ ir itin retą, 1933 metais sukonstruotu „Essex Terraplane Sport Roadster“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Akimirka iš „Leopolis Grand Prix“


Su šiais automobiliais klubo atstovai dalyvavo ne tik „Concours d‘Elegance“ konkurse, bet ir lenktynėse, pagal originalią „Leopolis Grand Prix“ konfigūraciją paruoštoje trasoje, kuri driekėsi miesto gatvėmis.
„Lenktynėse dalyvavome tik su vienu automobiliu – amerikietišku „Buick Sport Roadster“. Jis, mūsų nuomone, buvo labiau pasiruošęs atlaikyti didesnes apkrovas ir negailestingą akmenimis išklotą kelio dangą“, – įspūdžiais dalinasi Lietuvos automobilių klubo atstovas ir Lietuvos automobilių klasikinių automobilių padalinio vadovas Šarūnas Žitkevičius.

REKLAMA

Akimirka iš „Leopolis Grand Prix“


„Organizatorių paruoštos varžybos nebuvo ypatingai lengvos. Kiekvienas lenktynių dalyvis turėjo trasą įveikti per tam nustatytą laiką ir tam tikrose atkarpose nustatytu greičiu. Pavyzdžiui, vieną trasos atkarpą turime įveikti pastoviu 50 km/val. greičiu. Tiksliausiai trasą įveikęs dalyvis – laimi.“
Iš Lietuvos į Ukrainą atvežti automobiliai geriausiai pasirodė itin svarbiame „Concours d‘Elegance“ etape, kur išranki, priekabių ieškanti komisija vertino dalyvių demonstruojamus ratuočius.

REKLAMA
REKLAMA

Akimirka iš „Leopolis Grand Prix“


„Mūsų žiniomis, tokių automobilių kaip „Buick Sport Roadster“ ar „Essex Terraplane Sport Roadster“ Ukrainoje nėra, todėl nenuostabu,  jog sulaukėme gausybės smalsuolių, norėjusių iš arti apžiūrėti šiuos eksponatus“, – pasakoja Šarūnas Žitkevičius.
Būtent šių automobilių savininkams iš „Leopolis Grand Prix“ organizatorių rankų buvo įteiktos taurės „Concours d‘Elegance“ rungtyje, kuri reiškia tik viena – tai buvo patys geriausi automobiliai pakankamai dideliame „Leopolis Grand Prix“ dalyvių parke.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Akimirka iš „Leopolis Grand Prix“


„Kelionė į Ukrainą buvo naudinga ir dėl kitų priežasčių. Šiuo metu atsakingai ruošiamės seniausiam raliui Lietuvoje – „Aplink Lietuvą“. „Leopolis Grand Prix“ tapo puikia priežastimi užmegzti naujas pažintis ir istorinės technikos gerbėjus pakviesti į Lietuvą, ne tik sudalyvauti ralyje, bet ir pasidomėti mūsų kultūra, pamatyti Lietuvos kultūrinį paveldą“, – priduria Lietuvos automobilių klubo atstovas.
„Leopolis Grand Prix“ taip pat buvo sėkmingas ir kitiems į Ukrainą atvykusiems ekipažams iš Lietuvos. „V8“ klubą reprezentavę tautiečiai taip pat buvo apdovanoti taurėmis, kurios papuoš kiekvieno entuziasto namus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų