REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu dabar gyventume septintame dešimtmetyje ir ieškotumėte išskirtinio automobilio, mes jums pasiūlytume šį „Ghia L6.4“. Šis automobilis buvo specialiai sukurtas aktoriams ir kitoms Holivudo įžymybėms. Iš viso „Ghia“ pagamino vos dvidešimt šešis šio modelio vienetus. 
„Ghia“ vardas gimtojoje Italijoje pradėjo skambėti dar 1915 metais. Turino mieste įsikūrusi kompanija savo laiku buvo pati žinomiausia automobilių kėbulų gamintoja. Jauna ir ambicinga komanda iš pradžių dirbo su „Alfa Romeo“ kompanija, kuriai „Ghia“ yra sukūrusi daugybę iš aliuminio pagamintų kėbulų. Iki antrojo pasaulinio karo, „Ghia“ plėtėsi ir augo, o klientų sąraše buvo ne tik „Alfa Romeo“, bet ir „Lancia“ ir „Fiat“. Tačiau įsibėgėjus antram pasauliniam karui, „Ghia“ dirbtuvės buvo sugriautos ir atstatytos tik 1954 metais.

dual-ghia_l6.4_coupe_6
Susigrąžinę dirbtuves „Ghia“ inžinieriai pasinėrė į darbą. Kompanijos atstovai sugebėjo į savo pusę pritraukti „Ford“, „Volvo“ ir net „Volkswagen“. Tačiau tikrasis lūžis įvyko, kai „Ghia“ ir „Chrysler“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kuri tesėsi net penkiolika metų. Bendromis jėgomis, abi kompanijos sukūrė „Chrysler K310“ ar ištisą „Crown Imperial“ modelių seriją. Tačiau pats žinomiausias „Ghia“ markės modelis buvo ir liks „L6.4“. Kitaip negu kiti „Ghia“ modeliai, šis automobilis buvo ilgiausiai gaminamas „Ghia“ automobilis. Kadangi „Ghia“ buvo pasirašiusi partnerystės sutartį su „Chrysler“, automobilis buvo gaminamas ne tik Italijoje, bet ir Jungtinėse Amerikos Valstijose.

dual-ghia_l6.4_coupe_7
„Ghia“ pirmuosius prototipus kūrė kartu su vyriausiuoju inžinieriumi iš „Dual Motors“ - Paulu Farago. Pasiskolinęs „Chrysler“ variklį, važiuoklę, automatinę pavarų dėžę ir kitus komponentus, Paulo Farago kibo į darbą. Naujasis automobilis turėjo truputėlį patobulintą 6,3 litro benzininį motorą išvystantį 335 arklio galias. Galia buvo perduodama per Paulo Farago perdarytą trijų bėgių automatinę pavarų dėžę.

dual-ghia_l6.4_coupe_10
Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas automobilis patraukė ne vieno dėmesį. Tačiau toks gražus automobilis, net ir tais laikais, negalėjo būti pigus. Rankų darbo, išskirtinis automobilis kainavo 15,000 tuometinių Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Pavertus šią sumą į dabartinius pinigus, elegantiškasis „Ghia“ kainuotų beveik 100,000 dolerių arba maždaug 230,000 litų.

Jeigu dabar gyventume septintame dešimtmetyje ir ieškotumėte išskirtinio automobilio, mes jums pasiūlytume šį „Ghia L6.4“. Šis automobilis buvo specialiai sukurtas aktoriams ir kitoms Holivudo įžymybėms. Iš viso „Ghia“ pagamino vos dvidešimt šešis šio modelio vienetus. 
„Ghia“ vardas gimtojoje Italijoje pradėjo skambėti dar 1915 metais. Turino mieste įsikūrusi kompanija savo laiku buvo pati žinomiausia automobilių kėbulų gamintoja. Jauna ir ambicinga komanda iš pradžių dirbo su „Alfa Romeo“ kompanija, kuriai „Ghia“ yra sukūrusi daugybę iš aliuminio pagamintų kėbulų. Iki antrojo pasaulinio karo, „Ghia“ plėtėsi ir augo, o klientų sąraše buvo ne tik „Alfa Romeo“, bet ir „Lancia“ ir „Fiat“. Tačiau įsibėgėjus antram pasauliniam karui, „Ghia“ dirbtuvės buvo sugriautos ir atstatytos tik 1954 metais.

dual-ghia_l6.4_coupe_6
Susigrąžinę dirbtuves „Ghia“ inžinieriai pasinėrė į darbą. Kompanijos atstovai sugebėjo į savo pusę pritraukti „Ford“, „Volvo“ ir net „Volkswagen“. Tačiau tikrasis lūžis įvyko, kai „Ghia“ ir „Chrysler“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kuri tesėsi net penkiolika metų. Bendromis jėgomis, abi kompanijos sukūrė „Chrysler K310“ ar ištisą „Crown Imperial“ modelių seriją. Tačiau pats žinomiausias „Ghia“ markės modelis buvo ir liks „L6.4“. Kitaip negu kiti „Ghia“ modeliai, šis automobilis buvo ilgiausiai gaminamas „Ghia“ automobilis. Kadangi „Ghia“ buvo pasirašiusi partnerystės sutartį su „Chrysler“, automobilis buvo gaminamas ne tik Italijoje, bet ir Jungtinėse Amerikos Valstijose.

dual-ghia_l6.4_coupe_7
„Ghia“ pirmuosius prototipus kūrė kartu su vyriausiuoju inžinieriumi iš „Dual Motors“ - Paulu Farago. Pasiskolinęs „Chrysler“ variklį, važiuoklę, automatinę pavarų dėžę ir kitus komponentus, Paulo Farago kibo į darbą. Naujasis automobilis turėjo truputėlį patobulintą 6,3 litro benzininį motorą išvystantį 335 arklio galias. Galia buvo perduodama per Paulo Farago perdarytą trijų bėgių automatinę pavarų dėžę.

dual-ghia_l6.4_coupe_10
Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas automobilis patraukė ne vieno dėmesį. Tačiau toks gražus automobilis, net ir tais laikais, negalėjo būti pigus. Rankų darbo, išskirtinis automobilis kainavo 15,000 tuometinių Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Pavertus šią sumą į dabartinius pinigus, elegantiškasis „Ghia“ kainuotų beveik 100,000 dolerių arba maždaug 230,000 litų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų