REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS




Per ilgą automobilių industrijos istoriją, kompanijos pristatė daugybę įvairių konceptų, kurie arba pateko į serijinę gamybą arba ne. Visgi dažniausiai konceptus mes užmirštame ir žvelgiame į tai kas gali važinėti bendro naudojimo keliais.
Vienas iš tokių konceptų, kurį vertėtų prisiminti buvo sukurtas „Audi" dizainerių Ingolštado mieste. Pirmą kartą šis konceptas buvo pademonstruotas 2001 metais, Frankfurto automobilių parodos metu. Tuo metu naujasis konceptas gavo vardą „Avantissimo", kuris iš dalies parodė, kaip atrodys naujos kartos (D3) „A8" modelis. Prabanga, stilius ir išskirtinumas buvo pagrindiniai kriterijai, kuriais buvo vadovaujamasi kuriant šį konceptą.


„Audi" inžinieriai kurdami šį konceptą galvojo, jog galėtų prabangių automobilių segmente pasiūlyti kažką įdomesnio, ko negamina ne vienas pagrindinis markės konkurentas. Ko pasekoje parodos Frankfurto lankytojai išvydo dabar labai populiarų kėbulo tipą tarp gamintojų - „Shooting Brake".


Šis ekstravagantiškas automobilis buvo aprūpintas aštuonių cilindrų širdimi, kuri išvystydavo 430 arklio galių ir 600 NM sukimo momentą. Didžiausias siurprizas buvo tas, jog šis futuristiškai atrodantis konceptas veikė realybė ir buvo paruoštas serijinei gamybai. Šiame automobilyje veikė ir „MMI" sistema. Kas ta „MMI"? Moderniuose „Audi" automobiliuose dabar yra montuojama ta pati „MMI" sistema, kurios pagalba galite keisti automobilio įvairiausius parametrus. Ši sistema serijiniuose modeliuose pasirodė 2004 metais, lygiai po trijų metų, kai pirmą kartą ji buvo pademonstruota „Avantissimo" koncepte.


Šis prabangus universalas, kurio idėją iš dalies pavogė „Mercedes Benz", būtų vienas pirmųjų įdomesnių bandymų suvilioti praktiškus pirkėjus, kurie nori turėti ne tik elegantišką sedaną, bet ir praktišką automobilį, kuriame tilptų visa šeimos manta. Neseniai tokią idėją įgyvendinusi „Mercedes Benz" ploja rankomis, nes paklausa viršija pasiūlą.


Tuo tarpu po 12 metų, „Audi" atstovai teigia, jog ateityje išvysime kažką panašaus į šį konceptą, kuris turėjo sukurti naują prabangių automobilių segmentą. Vietoj to, jog būtų surizikavę, kaip tai padarė „Mercedes Benz", šiuo metu „Audi" stengiasi lipti ant kulnų ne tik „BMW", bet ir „Mercedes Benz".





Per ilgą automobilių industrijos istoriją, kompanijos pristatė daugybę įvairių konceptų, kurie arba pateko į serijinę gamybą arba ne. Visgi dažniausiai konceptus mes užmirštame ir žvelgiame į tai kas gali važinėti bendro naudojimo keliais.
Vienas iš tokių konceptų, kurį vertėtų prisiminti buvo sukurtas „Audi" dizainerių Ingolštado mieste. Pirmą kartą šis konceptas buvo pademonstruotas 2001 metais, Frankfurto automobilių parodos metu. Tuo metu naujasis konceptas gavo vardą „Avantissimo", kuris iš dalies parodė, kaip atrodys naujos kartos (D3) „A8" modelis. Prabanga, stilius ir išskirtinumas buvo pagrindiniai kriterijai, kuriais buvo vadovaujamasi kuriant šį konceptą.


„Audi" inžinieriai kurdami šį konceptą galvojo, jog galėtų prabangių automobilių segmente pasiūlyti kažką įdomesnio, ko negamina ne vienas pagrindinis markės konkurentas. Ko pasekoje parodos Frankfurto lankytojai išvydo dabar labai populiarų kėbulo tipą tarp gamintojų - „Shooting Brake".


Šis ekstravagantiškas automobilis buvo aprūpintas aštuonių cilindrų širdimi, kuri išvystydavo 430 arklio galių ir 600 NM sukimo momentą. Didžiausias siurprizas buvo tas, jog šis futuristiškai atrodantis konceptas veikė realybė ir buvo paruoštas serijinei gamybai. Šiame automobilyje veikė ir „MMI" sistema. Kas ta „MMI"? Moderniuose „Audi" automobiliuose dabar yra montuojama ta pati „MMI" sistema, kurios pagalba galite keisti automobilio įvairiausius parametrus. Ši sistema serijiniuose modeliuose pasirodė 2004 metais, lygiai po trijų metų, kai pirmą kartą ji buvo pademonstruota „Avantissimo" koncepte.


Šis prabangus universalas, kurio idėją iš dalies pavogė „Mercedes Benz", būtų vienas pirmųjų įdomesnių bandymų suvilioti praktiškus pirkėjus, kurie nori turėti ne tik elegantišką sedaną, bet ir praktišką automobilį, kuriame tilptų visa šeimos manta. Neseniai tokią idėją įgyvendinusi „Mercedes Benz" ploja rankomis, nes paklausa viršija pasiūlą.


Tuo tarpu po 12 metų, „Audi" atstovai teigia, jog ateityje išvysime kažką panašaus į šį konceptą, kuris turėjo sukurti naują prabangių automobilių segmentą. Vietoj to, jog būtų surizikavę, kaip tai padarė „Mercedes Benz", šiuo metu „Audi" stengiasi lipti ant kulnų ne tik „BMW", bet ir „Mercedes Benz".


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų