REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2003-aisiais pasirodęs „Lamborghini Gallardo“ padėjo gamintojui įjungti aukštesnę pavarą, kuri atrodo štai taip – daugiau nei 14 tūkst. vienetų. Kone dešimtmetį gamintas modelis iškart tapo populiariausiu „Lamborghini“ markės modeliu, o vėliau ponaičio populiariausiojo estafetė buvo perduota „Lamborghini Huracan“.
Sulig „Huracan“ pasirodymu „Lamborghini“ pasiekė keletą reikšmingų pasiekimų. Kartu su „Huracan“ pasirodymu buvo atidaryta ir visiškai nauja, moderni automobilių gamykla, kurioje patį sunkiausią darbą atlieka išmanūs ir milijonus eurų kainuojantys robotai, o jiems talkina aukščiausios kvalifikacijos specialistai.

2003-aisiais pasirodęs „Lamborghini Gallardo“ padėjo gamintojui įjungti aukštesnę pavarą, kuri atrodo štai taip – daugiau nei 14 tūkst. vienetų. Kone dešimtmetį gamintas modelis iškart tapo populiariausiu „Lamborghini“ markės modeliu, o vėliau ponaičio populiariausiojo estafetė buvo perduota „Lamborghini Huracan“.
Sulig „Huracan“ pasirodymu „Lamborghini“ pasiekė keletą reikšmingų pasiekimų. Kartu su „Huracan“ pasirodymu buvo atidaryta ir visiškai nauja, moderni automobilių gamykla, kurioje patį sunkiausią darbą atlieka išmanūs ir milijonus eurų kainuojantys robotai, o jiems talkina aukščiausios kvalifikacijos specialistai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Itališko Lamborghini Huracan gamyba


Remiantis gamintojo pateikta statistika, vieną automobilį „Lamborghini“ pagamina per beveik 24 valandas. Pavyzdžiui, „Aventador“ ant konvejerio praleidžia 18 valandų, o mažesnysis „Huracan“ užtrunka beveik 16 valandų.
Tuo tarp žemiau esantis dokumentinis filmas automobilio gamybos procesą sutrumpino iki 49 minučių. Būtent per tokį laiko tarpą pamatysite kaip atrodo vieno populiariausių „Lamborghini“ markės modelio gamyba ir paruošimas kelionei į bendro naudojimo kelius.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų