Varšuvos automobilių parodos organizatoriai norėdami sudominti įvairiausio plauko entuziastus, po vienu stogu sutalpino ne tik naujus, bet ir patobulintus, restauruotus, automobilių sportui skirtus modelius. Parodos organizatoriai puikiai suprasdami, jog tradicinis automobilių parodų formatas tampa nebeįdomus, lankytojus reikia sudominti naujo tipo paroda, kurioje būtų įvairiausio plauko automobiliai.
Įvairovė - būtent taip būtų galima apibūdinti Varšuvoje įvykusią parodą. Milžiniškas plotas, milžiniškas automobilių parkas, kuriame netrūko nei kelis šimtus tūkstančių kainuojančių superautomobilių, nei tik ką iš varžybų grįžusių bolidų, kurių savininkai stengėsi kuo greičiau pašalinti skaudžiai atrodančius randus.
Organizatorių teigimu, šiemet po vienu stogu buvo eksponuojama maždaug 600 skirtingų automobilių. Didžiąją dalį sudarė visiškai nauji, dar gamyklos dažais kvepiančios mašinos. Naujų automobilių atstovai į Varšuvos parodą atvežė neseniai tarptautinėse parodose debiutavusius, prekyboje dar nepasirodžiusius modelius.
Varšuvos automobilių parodoje debiutavo naujos kartos „Opel Astra“, „Renault Talisman“, „Audi A4“, „Ferrari 488 GTB“, „Porsche 911“, „Mercedes Benz S63 AMG“ kupė, „AMG GT“, S klasės „Mercedes Benz Maybach“ ir tik keletas iš gausybės reikšmingiausių naujienų.
Viena ryškiausių parodos naujienų - Lenkijoje pagamintas superautomobilis - „Arrinera Hussarya“. Automobilio kūrėjai teigia, jog serijinė modelio gamyba prasidės 2016 metų pavasarį. Lenkiškas superautomobilis kibs į atlapus „Ferrari“, „Porsche“ ir „Lamborghini“ markės automobiliams, turėdamas 800 arklio galių išvystantį agregatą.
Kitame parodų rūmų kampe stovėjo klasikinių ir modifikuotų automobilių būrys. Pakankamai atokioje salėje stovėjo milžiniškas kiekis įspūdingų, įvairių, kiekvieno automano svajonėse kada nors buvęs automobilis. Pradedant „Alfa Romeo Spider“ ir baigiant „Volkswagen Golf“ su „Porsche 911“ ratlankiais.