Eksperimento autoriai – „GTÜ“, norėdami išsiaiškinti ar „Continental“ kompanija nemeluoja, įsigijo kelis „ContiSeal“ padangos vienetus ir į kiekvieną iš jų įsuko po 50 ir 40 milimetrų ilgio varžtus. Drąsu? Drąsu.
Sekantis žingsnis – abi defektą turinčios padangos buvo sumontuotos ant „Volkswagen Passat“ automobilio, kurį eksperimento autoriai naudoja kiekvieną dieną. Kas toliau? O toliau – įdomybės.
Eksperimento autoriai norėdami tinkamai išbandyti „Continental“ padangas, defektą turinčias padangas išbandė ne uždaroje lenktynių trasoje, o bendro naudojimo keliuose, sukurdami realias važiavimo sąlygas. Tai reiškia, jog automobilis didžiuliais greičiais važinėjo greitkeliais, pirmyn ir atgal malėsi po siauras miesto gatves.
Galutinis rezultatas – stebėtinai geras. Du varžtus turėjusios padangos puikiai atlaikė 20 000 kilometrų testą. Pažvelgę į padangas jie matė tik tradicinius padangų nusidėvėjimo požymius.