REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompanijos Volkswagen AG vadovybė planuoja investuoti 85,6 milijardo eurų, kad išsikovotų pirmenybę automobilių rinkoje. Daugiau informacijos apie vokiečių automobilių milžinės planus investuoti šią fantastišką sumą į kovą už galimybę būti pirmiems automobilių rinkoje bandė sužinoti portalo „
Market Leader“ žurnalistai.

Stambiausia Europos automobilių gamintoja, Vokietijos grupė Volkswagen AG, ketina investuoti 85,6 milijardo eurų į naujų modelių kūrimą, eilės naujų gamyklų statybą 2015-2019 metų laikotarpiu ir naujų technologijų diegimą. Pasak Vokietijos automobilių milžinės vadovybės, šie žingsniai leis kompanijai aplenkti kitus automobilių gamintojus kovoje už pirkėją ir pakilti į pirmąją vietą pasaulyje visų automobilių gamintojų tarpe.
Volkswagen AG pirmininkas Martinas Vinterkornas (Martin Winterkorn) teigia, kad kompanija tesia investavimą į savo ateitį tam, kad netrukus atsidurtų pirmoje vietoje tarp visų pasaulio automobilių gamintojų, tiek ekonominiu, tiek aplinkos apsaugos požiūriu. Kompanija planuoja, kad jos vidutinės metinės investicijos turėtų sudaryti 17,1 milijardo eurų, kai tuo tarpu anksčiau Volkswagen AG vadovybė planavo, kad ši suma bus šiek tiek mažesnė - ne daugiau kaip 16,8 milijardo eurų.
Du trečdaliai visų skiriamų lėšų - 64,3 milijardo eurų - bus investuoti į Volkswagen AG gaminamų automobilių ekonomiškumą ir tai turėtų pritraukti pirkėjų dėmesį, bei į palankesnę aplinkai gamybą.
Daugiau nei pusę planuotų kapitalo investicijų - 56 procentus - kompanijos vadovybė planuoja investuoti į įmones, esančias Vokietijos teritorijoje.
Verta pažymėti, kad į bendrą korporatyvinį rodiklį neįeina bendros Volkswagen AG kinų įmonės. Į jas per artimiausius penkerius metus kompanijos vadovybė planuoja papildomai investuoti 22 milijardus eurų. Taigi, įskaitant bendras Kinijos įmones, suma, kurią Volkswagen AG vadovybė ketina investuoti į gamybą, kad įgytų lyderės pozicijas rinkoje, padidėjo iki 107,6 milijardo eurų, kai tuo tarpu pagal ankstesnį automobilių koncerno verslo planą buvo planuojama, kad ši suma turėtų būti 102,4 milijardo eurų.
Verta paminėti, kad per pirmuosius devynis šių metų mėnesius Vokietijos automobilių milžinė sugebėjo sumažinti gamybos apimčių atotrūkį nuo Japonijos kompanijos Toyota, kuri pagal šį rodiklį šiuo metu užima pirmąją vietą pasaulyje.  Jei praėjusių metų Vokietijos automobilių gamintojo atsilikimas nuo japonų sudarė 227 tūkst. transporto priemonių, tai šiemet atsilikimą pavyko sumažinti daug daugiau - iki 27 tūkstančių automobilių.
Volkswagen  atnaujino New Beetle modelių liniją
Žinoma, antrajai „vabalo“ kartai kol kas dar toli iki tokio pritrenkiančio populiarumo, kokį turėjo jo garsus pirmtakas, sugebėjęs užkariauti daugiau nei 20 milijonų automėgėjų širdis beveik visuose pasaulio kampeliuose, tačiau ir antroji populiarus modelio karta taip pat sugebėjo rasti savo nišą rinkoje. Be nostalgijos seniems automobilių pramonės laikams pirkėjus traukia tos pačios apvalios pirmos kartos „vabalui“ būdingos formos, žibintai, kurie žvelgia į šį pasaulį tarsi plačiai atmerktos akys ir šiuolaikinės antrosios Beetle kartos techninės charakteristikos.
Vokietijos automobilių koncerno inžinieriai ir dizaineriai jau baigė kelių New Beetle modelių naujo dizaino kūrimo darbus ir netrukus jie turi pasirodyti rinkoje.
Atnaujintame New Beetle bus įrengta 150 arklio jėgų galingumo variklis, o tai yra labai geras rodiklis, turint omenyje, kad variklio tūris - 1,2 litro. Šis variklis gali dirbti kartu su viena iš dviejų pirkėjui siūlomų pavarų dėžių: 7 pavarų automatine transmisija DSG arba 6 pavarų „mechanika“. Tokį gana gerą galingumo rodiklį, esant tokiam kukliam variklio tūriui pavyko pasiekti dėl įrengtos turbinos, kuri padidina variklio našumą, esant didesniam negu vidutiniam degalų suvartojimui, o bazinio jėgos agregato didžiausias sukimo momentas siekia 160 NM.
Kaip priedas New Beetle klientams bus pasiūlyta navigacijos sistema Discover Media, kartu su įvairiomis technologijomis, kurių darbu siekiama automobilio valdymą paversti daug saugesniu; įskaitant ir sistemą, įspėjančią atbuline eiga judantį vairuotoją apie transporto priemones, judančias jam iš paskos kryžmine kryptimi, bei galinio vaizdo kamerą, kurios labai palengvins parkavimąsi. Planuojama, kad pirmieji atnaujintą New Beetle automobilį galės įsigyti šio modelio gerbėjai Vokietijoje, po to naujovė palaipsniui pasirodys ir kitų šalių rinkose.

Logo 3

Kompanijos Volkswagen AG vadovybė planuoja investuoti 85,6 milijardo eurų, kad išsikovotų pirmenybę automobilių rinkoje. Daugiau informacijos apie vokiečių automobilių milžinės planus investuoti šią fantastišką sumą į kovą už galimybę būti pirmiems automobilių rinkoje bandė sužinoti portalo „
Market Leader“ žurnalistai.

Stambiausia Europos automobilių gamintoja, Vokietijos grupė Volkswagen AG, ketina investuoti 85,6 milijardo eurų į naujų modelių kūrimą, eilės naujų gamyklų statybą 2015-2019 metų laikotarpiu ir naujų technologijų diegimą. Pasak Vokietijos automobilių milžinės vadovybės, šie žingsniai leis kompanijai aplenkti kitus automobilių gamintojus kovoje už pirkėją ir pakilti į pirmąją vietą pasaulyje visų automobilių gamintojų tarpe.
Volkswagen AG pirmininkas Martinas Vinterkornas (Martin Winterkorn) teigia, kad kompanija tesia investavimą į savo ateitį tam, kad netrukus atsidurtų pirmoje vietoje tarp visų pasaulio automobilių gamintojų, tiek ekonominiu, tiek aplinkos apsaugos požiūriu. Kompanija planuoja, kad jos vidutinės metinės investicijos turėtų sudaryti 17,1 milijardo eurų, kai tuo tarpu anksčiau Volkswagen AG vadovybė planavo, kad ši suma bus šiek tiek mažesnė - ne daugiau kaip 16,8 milijardo eurų.
Du trečdaliai visų skiriamų lėšų - 64,3 milijardo eurų - bus investuoti į Volkswagen AG gaminamų automobilių ekonomiškumą ir tai turėtų pritraukti pirkėjų dėmesį, bei į palankesnę aplinkai gamybą.
Daugiau nei pusę planuotų kapitalo investicijų - 56 procentus - kompanijos vadovybė planuoja investuoti į įmones, esančias Vokietijos teritorijoje.
Verta pažymėti, kad į bendrą korporatyvinį rodiklį neįeina bendros Volkswagen AG kinų įmonės. Į jas per artimiausius penkerius metus kompanijos vadovybė planuoja papildomai investuoti 22 milijardus eurų. Taigi, įskaitant bendras Kinijos įmones, suma, kurią Volkswagen AG vadovybė ketina investuoti į gamybą, kad įgytų lyderės pozicijas rinkoje, padidėjo iki 107,6 milijardo eurų, kai tuo tarpu pagal ankstesnį automobilių koncerno verslo planą buvo planuojama, kad ši suma turėtų būti 102,4 milijardo eurų.
Verta paminėti, kad per pirmuosius devynis šių metų mėnesius Vokietijos automobilių milžinė sugebėjo sumažinti gamybos apimčių atotrūkį nuo Japonijos kompanijos Toyota, kuri pagal šį rodiklį šiuo metu užima pirmąją vietą pasaulyje.  Jei praėjusių metų Vokietijos automobilių gamintojo atsilikimas nuo japonų sudarė 227 tūkst. transporto priemonių, tai šiemet atsilikimą pavyko sumažinti daug daugiau - iki 27 tūkstančių automobilių.
Volkswagen  atnaujino New Beetle modelių liniją
Žinoma, antrajai „vabalo“ kartai kol kas dar toli iki tokio pritrenkiančio populiarumo, kokį turėjo jo garsus pirmtakas, sugebėjęs užkariauti daugiau nei 20 milijonų automėgėjų širdis beveik visuose pasaulio kampeliuose, tačiau ir antroji populiarus modelio karta taip pat sugebėjo rasti savo nišą rinkoje. Be nostalgijos seniems automobilių pramonės laikams pirkėjus traukia tos pačios apvalios pirmos kartos „vabalui“ būdingos formos, žibintai, kurie žvelgia į šį pasaulį tarsi plačiai atmerktos akys ir šiuolaikinės antrosios Beetle kartos techninės charakteristikos.
Vokietijos automobilių koncerno inžinieriai ir dizaineriai jau baigė kelių New Beetle modelių naujo dizaino kūrimo darbus ir netrukus jie turi pasirodyti rinkoje.
Atnaujintame New Beetle bus įrengta 150 arklio jėgų galingumo variklis, o tai yra labai geras rodiklis, turint omenyje, kad variklio tūris - 1,2 litro. Šis variklis gali dirbti kartu su viena iš dviejų pirkėjui siūlomų pavarų dėžių: 7 pavarų automatine transmisija DSG arba 6 pavarų „mechanika“. Tokį gana gerą galingumo rodiklį, esant tokiam kukliam variklio tūriui pavyko pasiekti dėl įrengtos turbinos, kuri padidina variklio našumą, esant didesniam negu vidutiniam degalų suvartojimui, o bazinio jėgos agregato didžiausias sukimo momentas siekia 160 NM.
Kaip priedas New Beetle klientams bus pasiūlyta navigacijos sistema Discover Media, kartu su įvairiomis technologijomis, kurių darbu siekiama automobilio valdymą paversti daug saugesniu; įskaitant ir sistemą, įspėjančią atbuline eiga judantį vairuotoją apie transporto priemones, judančias jam iš paskos kryžmine kryptimi, bei galinio vaizdo kamerą, kurios labai palengvins parkavimąsi. Planuojama, kad pirmieji atnaujintą New Beetle automobilį galės įsigyti šio modelio gerbėjai Vokietijoje, po to naujovė palaipsniui pasirodys ir kitų šalių rinkose.

Logo 3

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų