REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausias automobilių koncernas Europoje – „VAG“, aktyviai ruošiasi naujai revoliucijai – elektromobilių revoliucijai. 
Iki 2025 metų „Volkswagen“ nori visame pasaulyje per vienerius metus parduoti bent jau 1 mln. elektra varomų automobilių. Ambicingas tikslas, kurį pasiekti padės visa eilė naujutėlių „Volkswagen“ modelių.
Pasak „Volkswagen“ vadovo, Herberto Diess'o, kompanijos inžinieriai šiuo metu planuoja intensyvią elektromobilių plėtrą. Elektromobilių, kurie keltų emociją, būtų išvaizdūs ir būtų geidžiami, net ir tų, kurie yra didžiausi elektromobilių skeptikai.

Didžiausias automobilių koncernas Europoje – „VAG“, aktyviai ruošiasi naujai revoliucijai – elektromobilių revoliucijai. 
Iki 2025 metų „Volkswagen“ nori visame pasaulyje per vienerius metus parduoti bent jau 1 mln. elektra varomų automobilių. Ambicingas tikslas, kurį pasiekti padės visa eilė naujutėlių „Volkswagen“ modelių.
Pasak „Volkswagen“ vadovo, Herberto Diess'o, kompanijos inžinieriai šiuo metu planuoja intensyvią elektromobilių plėtrą. Elektromobilių, kurie keltų emociją, būtų išvaizdūs ir būtų geidžiami, net ir tų, kurie yra didžiausi elektromobilių skeptikai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Autodesk VRED Professional 2017 SP1


Pirmasis daugybę emocijų kelsiantis „Volkswagen“ elektromobilis pasirodys 2022 metais – tai bus „ID Buzz“ mikroautobusas, moderni „Volkswagen Type 2“ modelio interpretacija.
Elektromobilių gamoje bus „ID“ vardu pavadintas hečbekas, „ID Crozz“ krosoveris ir „ID Vizzion“ sedanas.
Gamintojo planuose yra ir naujos kartos „Beetle“, kuris prisijungtų prie naujos kartos  „Volkswagen“ modelių šeimos.
Sukurti naująjį „Beetle“ ant elektromobiliams skirtos platformos būtų beprotiškai lengva. Ryškesnių pakeitimų sulauktų automobilio kėbulas, kurio siluetas primintų originalų vabalą, bet turėtų ne dvejas, bet keturias dureles.

REKLAMA

Klausas Bischoffas


Apie elektrinio „Volkswagen Beetle“ egzistavimą užsiminė ir vokiečių kompanijos vyriausiasis dizaineris – Klausas Bischoffas, kuris šnekučiuodamasis su „Autocar“ žurnalistais teigė: - „Elektra varomas „Beetle“ būtų žymiai artimesnis originalui, nes jis būtų varomas galiniais ratais. Kadangi turime itin universalią platformą, galime pasirinkti iš keletos skirtingų opcijų: jis gali būti varomas galiniais, priekiniais ar net visais keturiais ratais. Tai priklauso tik nuo mūsų vaizduotės“, - apie būsimą „Beetle“ mintimis dalinasi Klausas Bischoffas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų