REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antros kartos „Emergency Assist“ sistema yra pasirengusi perimti automobilio valdymą. Ją apima automatinio atstumo reguliavimas, „Side Assist“, „Lane Assist“ ir „Park Assist“ viename.
 
„Emergency Assist“ sistema pradeda veikti iškart, tik užfiksavus įtartinai ilgą vairuotojo pasyvumą: kai nenaudojamas nei akceleratorius, nei stabdžiai ar vairas. Pirmiausia, vairuotojas „žadinamas“ akustinio garso pagalba, vizualiniais ir fiziniais (stabdžių kresčiojimo) signalais. Jei to nepakanka ir vairuotojas nesureaguoja, „Emergency Assist“ sistema aktyvuoja aukščiau aprašytą stabdymo procesą. Pavojaus lemputės įsijungia automatiškai. Taip pat „Park Assist“ (elektromechaninių, energijos asistavimo valdymo) ir „Lane Assist“ (kamera fiksuojamų juostų aptikimu) vairavimo asistentų sistemų dėka automobilis atlieka švelnius vairavimo manevrus perspėdamas šalia esančias transporto priemones apie gresiantį galimą pavojų.
Tuo tarpu automatinio atstumo reguliavimo sistema palengvina automatinį stabdymą ir bendradarbiauja su radarų sensoriais, esančiais mašinos priekyje, ir užkerta kelią galimybei atsitrenkti į bet kokią transporto priemonę. Naujoji „Emergency Assist“ sistemos funkcija 2.0 keliuose su keliomis važiuojamosiomis juostomis nukreipia automobilį į artimiausią šoninę juostą. Tai pavyksta padaryti „Park Assist“ ir „Lane Assist“ funkcijų dėka. Tuo metu „Side Assist“ savo radarų sensoriais tikrina galinį eismą, kad sumažintų automobilių susidūrimo riziką persirikiuojant į kitą juostą.
„Emergency Assist“, kuri jungiasi iš automatinio atstumo reguliavimo, „Side Assist“, „Lane Assist“ ir „Park Assist“, aktyvuojasi tik keliuose su pažymėtomis juostomis ir nuo 65 km/val. ar didesnio greičio.

VIDEO


Antros kartos „Emergency Assist“ sistema yra pasirengusi perimti automobilio valdymą. Ją apima automatinio atstumo reguliavimas, „Side Assist“, „Lane Assist“ ir „Park Assist“ viename.
 
„Emergency Assist“ sistema pradeda veikti iškart, tik užfiksavus įtartinai ilgą vairuotojo pasyvumą: kai nenaudojamas nei akceleratorius, nei stabdžiai ar vairas. Pirmiausia, vairuotojas „žadinamas“ akustinio garso pagalba, vizualiniais ir fiziniais (stabdžių kresčiojimo) signalais. Jei to nepakanka ir vairuotojas nesureaguoja, „Emergency Assist“ sistema aktyvuoja aukščiau aprašytą stabdymo procesą. Pavojaus lemputės įsijungia automatiškai. Taip pat „Park Assist“ (elektromechaninių, energijos asistavimo valdymo) ir „Lane Assist“ (kamera fiksuojamų juostų aptikimu) vairavimo asistentų sistemų dėka automobilis atlieka švelnius vairavimo manevrus perspėdamas šalia esančias transporto priemones apie gresiantį galimą pavojų.
Tuo tarpu automatinio atstumo reguliavimo sistema palengvina automatinį stabdymą ir bendradarbiauja su radarų sensoriais, esančiais mašinos priekyje, ir užkerta kelią galimybei atsitrenkti į bet kokią transporto priemonę. Naujoji „Emergency Assist“ sistemos funkcija 2.0 keliuose su keliomis važiuojamosiomis juostomis nukreipia automobilį į artimiausią šoninę juostą. Tai pavyksta padaryti „Park Assist“ ir „Lane Assist“ funkcijų dėka. Tuo metu „Side Assist“ savo radarų sensoriais tikrina galinį eismą, kad sumažintų automobilių susidūrimo riziką persirikiuojant į kitą juostą.
„Emergency Assist“, kuri jungiasi iš automatinio atstumo reguliavimo, „Side Assist“, „Lane Assist“ ir „Park Assist“, aktyvuojasi tik keliuose su pažymėtomis juostomis ir nuo 65 km/val. ar didesnio greičio.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų