REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volkswagen“ savo gerbėjus myli labiau negu kuri nors kita kompanija. Nepaisant įvairiausių kalbų ir sąmokslo teorijų, kurios supa šį gamintoją, visiems reikėtų pripažinti, jog „Volkswagen“ per pastaruosius 20 metų labai daug prisidėjo prie automobilių variklių, technologijų ir kitų komponentų tobulinimo.
Kiekvienais metais į „Wörthersee“ festivalį atvykstantys entuziastai trokšta ne tik susitikti su bendraminčiais, pasižiūrėti išpuoselėtus automobilius, bet ir paganyti akis į „Volkswagen“ inžinierių dovanėles - koncepcinius automobilius. „Volkswagen Golf GTI W12“ buvo vienas beprotiškiausių, tačiau ir įspūdingiausių koncepcinių automobilių, kuriuos „Volkswagen“ kada nors pademonstravo „Wörthersee“ festivaliuose.

„Volkswagen“ savo gerbėjus myli labiau negu kuri nors kita kompanija. Nepaisant įvairiausių kalbų ir sąmokslo teorijų, kurios supa šį gamintoją, visiems reikėtų pripažinti, jog „Volkswagen“ per pastaruosius 20 metų labai daug prisidėjo prie automobilių variklių, technologijų ir kitų komponentų tobulinimo.
Kiekvienais metais į „Wörthersee“ festivalį atvykstantys entuziastai trokšta ne tik susitikti su bendraminčiais, pasižiūrėti išpuoselėtus automobilius, bet ir paganyti akis į „Volkswagen“ inžinierių dovanėles - koncepcinius automobilius. „Volkswagen Golf GTI W12“ buvo vienas beprotiškiausių, tačiau ir įspūdingiausių koncepcinių automobilių, kuriuos „Volkswagen“ kada nors pademonstravo „Wörthersee“ festivaliuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Golf GTI W12  (2)


Prieš maždaug aštuonerius metus, vokiečių inžinieriai išėjo iš proto. „Volkswagen“ kompanijos specialistai sugalvojo iš keletos skirtingų automobilių surinkti tam tikrus komponentus ir juos visus sumontuoti į ne kurį nors kitą automobilį, o ... „Golf“. Tad pradėkime nuo pradžių.
Po visiems puikiai pažįstamais priekiniais žibintais slypėjo ne 2.0, ne 2.5 ir ne 3.0 litrų darbinio tūrio benzininis variklis. Vokiečiai pasiskolino „Bentley Continental“ 6.0 litrų darbinio tūrio, W12 tipo motorą, pridėjo porą turbinų ir iš šio agregato išspaudė 650 arklio galių esant 6000 aps/min. ir 750 Nm sukimo momentą esant 4500 aps/min.

REKLAMA

Golf GTI W12  (3)


Keliaujame toliau. Kadangi W12 tipo motoras gali būti suporuotas tik su galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavarą, „Volkswagen“ inžinieriai atsidarė „Lamborghini“ atsarginių detalių sandėlį ir iš jo pasiėmė galinę „Gallardo“ ašį. Tuo tarpu iš „Audi“ stalčiaus buvo paimtas „Audi R8“ rėmas, kuris būdavo gaminamas iš aliuminio.
Milžinišką benzininį agregatą turėjęs „Golf GTI“ iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti vos per 3.7 sekundės ir pasiekti net 325 km/val. maksimalų greitį. Tačiau įspūdingos charakteristikos atskleidė vieną ir labai didžiulį „Golf“ trūkumą - nesugebėjimą susitvarkyti su milžinišku sukimo momentu.

REKLAMA
REKLAMA

Golf GTI W12  (4)


Kad ir kaip „Volkswagen“ inžinieriai norėjo suvaldyti W12 tipo motoro siautulį, tačiau 160 mm praplatėjęs ir 70 mm paukštelėjęs automobilis turėjo per trumpą ratų bazę, kuri tiesiog nesugebėdavo užtikrinti stabilumo, ypač važiuojant didesniais greičiais ar įvažiuojant į posūkį.
Vis dėlto, prastos valdymo savybės niekam nerūpėjo, nes visi buvo sužavėti „Volkswagen“ inžinierių darbu. Artėjant „Golf GTI W12“ pristatymo pabaigai, vienas iš aukštų „Volkswagen“ pareigūnų prasitarė, jog šis unikalus kūrinys buvo sukonstruotas vos per aštuonias savaites. Aštuonias savaitės! Tai yra neįtikėtinai trumpas laiko tarpas, bet jeigu norite dėl to pasiginčyti - parodykite kitą automobilį, kuris būtų pagamintas per aštuonias ar mažiau savaičių ir jis funkcionuotų kaip ir bet kuris nors kitas automobilis.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų