REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasibaigus antram pasauliniam karui ir prasidėjo šaltajam karui tarp Jungtinių Amerikos Valstijų ir Sovietų Sąjungos, daugelis senojo žemyno šalių vistiek galvojo apie geresnį armijos apginklavimą ir pasiruošimą. Dėl visa pikto... Niekada negali žinoti ką sugalvos Kremliuje sėdintis Sovietų Sąjungos vadovas.
Maždaug septinto dešimtmečio pradžioje, Vakarų Europos vadovai užsimanė turėti europietišką Jeep Willys. Paprastas, patikimas, pravažus visureigis puikiai tarnavo Jungtinių Amerikos Valstijų armijai. Kodėl kažko panašaus negali turėti Vakarų Europos armija?
Projekto startas buvo energingas, tačiau jis užtruko net devyniolika metų. Nors kasmet kompanija kūrusi šį automobilį pristatydavo savo darbo vaisius, tačiau ne vienas prototipas netiko ne vienam šalies vadovui. Laikui bėgant, projekto kaštai išaugo iki neregėtų aukštumų. Dėl to iš projekto pasitraukė Prancūzija, Italija, Ispanija.. Vienintelė šalis norėjusi toliau tęsti projektą - Vokietija. Tačiau iki galo neatsigavusi šalies ekonomika nebuvo pajėgi viena sukurti specialioms reikmėms skirtą visureigį.

Pasibaigus antram pasauliniam karui ir prasidėjo šaltajam karui tarp Jungtinių Amerikos Valstijų ir Sovietų Sąjungos, daugelis senojo žemyno šalių vistiek galvojo apie geresnį armijos apginklavimą ir pasiruošimą. Dėl visa pikto... Niekada negali žinoti ką sugalvos Kremliuje sėdintis Sovietų Sąjungos vadovas.
Maždaug septinto dešimtmečio pradžioje, Vakarų Europos vadovai užsimanė turėti europietišką Jeep Willys. Paprastas, patikimas, pravažus visureigis puikiai tarnavo Jungtinių Amerikos Valstijų armijai. Kodėl kažko panašaus negali turėti Vakarų Europos armija?
Projekto startas buvo energingas, tačiau jis užtruko net devyniolika metų. Nors kasmet kompanija kūrusi šį automobilį pristatydavo savo darbo vaisius, tačiau ne vienas prototipas netiko ne vienam šalies vadovui. Laikui bėgant, projekto kaštai išaugo iki neregėtų aukštumų. Dėl to iš projekto pasitraukė Prancūzija, Italija, Ispanija.. Vienintelė šalis norėjusi toliau tęsti projektą - Vokietija. Tačiau iki galo neatsigavusi šalies ekonomika nebuvo pajėgi viena sukurti specialioms reikmėms skirtą visureigį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

volkswagen_iltis_06_800_600


Vokietijos vadovybė norėdama išvengti milžiniškų išlaidų, kreipėsi į Volkswagen. Dar prieš pradedant Type 181/Iltis kūrimo darbus, Volkswagen įsigijo Auto Union, pervadino ją į Audi, gabiausius inžinierius perkėlė į Volkswagen gamyklą ir įsakė dirbti ties nauju visureigiu, kuris turėtų tarnauti Vokietijos armijai.
Kadangi kompanijos specialistai daug laiko neturėjo, galutinis rezultatas buvo tikras senų ir naujų technologijų mišinys. Automobilis naudojo seną DKW Munga platforma, tačiau važiuoklės komponentai buvo sukurti iš naujo specialiai šiam modeliui. Tuo tarpu keturių varomųjų ratų sistema buvo sukurta iš įvairiausių Audi 100 važiuoklės elementų. Volkswagen Type 181/Iltis buvo būtent tas automobilis, kuris padėjo pagrindus legendinei Audi Quattro keturių varomųjų ratų sistemai.
Nors automobilis buvo sukurtas paskubomis, tačiau Vokietijos vyriausybė pasirinko būtent šį Volkswagen Iltis, o ne G klasės Mercedes Benz, kuris buvo gerokai brangesnis.
Nuo 1978 iki 1988 metų, Volkswagen pagamino 9.500 šio modelio vienetų. Net 8.800 atiteko Vokietijos armijai. Likusieji egzemplioriai buvo parduoti civiliams.
Galerija : 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų