REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Center of Automotive Management (CAM) – Bergiš Gladbache (Vokietija) įsikūręs nepriklausomas automobilizacijos ir bendrojo mobilumo mokslinio tyrimo institutas. Ši autoritetinga mokslo įstaiga, bendradarbiaudama su tarptautine audito bendrove PricewaterhouseCoopers (PwC), kasmet rengia transporto priemonių sektoriaus inovatyvumo tyrimą. Kiekvienais metais tyrėjų dėmesio centre atsiduria maždaug po 18 stambių tarptautinių transporto gamintojų koncernų ir per 50 įvairių kategorijų automobilių markių. Vadovaujantis tyrimų rezultatais, vyksta AutomotiveINNOVATIONS Awards konkursas, kuriame skelbiamos įvairių sričių inovatyvumo nominacijos.
Šiemet ypatinga sėkmė lydėjo Volkswagen koncerną, kurio produkcija skynė laurus „Geriausio koncepto“, „Jungliausio automobilio“, „Įprasto pavaros mechanizmo“ ir „Saugos sistemų“ nominacijose. Be to, Volkswagen pripažintas „Inovatyviausiu 2015-ųjų automobilių gamintoju”. O visą šio gamintojo pergalių sąrašą vainikavo iškovota ir „Dešimtmečio inovatyviausio automobilių gamintojo” nominacija.
Volkswagen koncernas inovacijų srityje tikrai turi kuo didžiuotis. CAM analitikai paskelbė, kad per pastarąjį dešimtmetį Volkswagen gamintojai įdiegė net 1251 inovaciją, iš kurių 251 pasaulyje buvo pritaikyta pirmą kartą. Tarp didžiausių naujovių išskirtinas Volkswagen XL1 prototipas, tapęs pažangiausia naujų technologijų mokslinio tyrimo platforma, galingiausiu ir greičiausiu serijinės gamybos automobiliu tapęs Bugatti Veyron, Audi matrix LED žibintų technologija, pirmoji pasaulyje serijinės gamybos sausojo tipo 7 laipsnių DSG pavarų dėžė.
„Geriausiu konceptu” tapo Audi TT Sportback – vykusi 4 durų sportinio kupė studija, kuri, tikėtina, per artimiausius keletą metų taps serijinės gamybos automobiliu.
„Įprasto pavaros mechanizmo“ nominaciją Volkswagen pelnė už didelę naujų inžinerinių sprendimų koncentraciją įprastuose benzininiuose ir dyzeliniuose varikliuose. Ši inovacijų gausa sąlygoja mažesnę variklių masę esant tai pačiai arba net didesnei galiai, geresnį energinį efektyvumą bei aukštesnį ekonomiškumą ir ekologiškumą.
Lyginant su pirmtakais, minėti naujųjų Volkswagen variklių parametrai vidutiniškai didesni net 14%. Be to, CAM mokslininkai akcentavo aukštą naujųjų variklių skvarbą į visas koncerno markes.
„Saugos sistemų“ nugalėtojo laurus užtikrino naujasis Audi Q7, kuriame sumontuotas šiuo metu gausiausias ir pažangiausias vairavimo pagalbininkų ir saugos sistemų rinkinys. Vien ko vertas žmones ir gyvūnus atpažįstantis naktinio matymo ir važiavimo per sankryžą pagalbininkai, padedantys išvengti susidūrimo su automobiliui skersai kelią judančiais pėsčiaisiais, dviratininkais ir kitais automobiliais.
Papildomų pranašumo dividendų pridėjo ir Volkswagen Passat įdiegta Emergency Assist sudėtingų situacijų pagalbinė sistema, užtikrinanti automobilyje esančių stabdymu pagrįstų vairavimo pagalbininkų sklandžią sąveiką su ESP elektroninio stabilumo paketu bei naujoviškas priekabų buksyravimo pagalbininkas.
„Jungliausio automobilio” varžytuvėse neprilygstamu tapo Audi TT Virtual Cockpit elektroninis rodmenų skydas ir Volkswagen Golf R Touch koncepte įgyvendinta ateities jutiklinė automobilio valdymo koncepcija.
Komentuodamas laimėtas „Inovatyviausio 2015 metų automobilių gamintojo” ir „Dešimtmečio inovatyviausio automobilių gamintojo” nominacijas, Audi bendrovės vyr. inžinierius, prof. dr. Ulrichas Hackenbergas, padėkojo visiems 600000 koncerno darbuotojų, dirbančių tiek Vokietijoje, tiek po visą pasaulį išsibarsčiusiuose projektavimo ir gamybos padaliniuose ir atstovaujančių visas 12 koncerno markių.
„Dešimtmečio inovatyviausio automobilių gamintojo“ prizas ženklina tvarią ir ilgalaikę Volkswagen koncerno lyderystę automobilių tobulinimo ir naujoviškų mobilumo sprendimų kūrimo srityje“, - akcentavo Volkswagen AG vyr. inžinierius, dr. Heinzas-Jakobas Neusseris.

Center of Automotive Management (CAM) – Bergiš Gladbache (Vokietija) įsikūręs nepriklausomas automobilizacijos ir bendrojo mobilumo mokslinio tyrimo institutas. Ši autoritetinga mokslo įstaiga, bendradarbiaudama su tarptautine audito bendrove PricewaterhouseCoopers (PwC), kasmet rengia transporto priemonių sektoriaus inovatyvumo tyrimą. Kiekvienais metais tyrėjų dėmesio centre atsiduria maždaug po 18 stambių tarptautinių transporto gamintojų koncernų ir per 50 įvairių kategorijų automobilių markių. Vadovaujantis tyrimų rezultatais, vyksta AutomotiveINNOVATIONS Awards konkursas, kuriame skelbiamos įvairių sričių inovatyvumo nominacijos.
Šiemet ypatinga sėkmė lydėjo Volkswagen koncerną, kurio produkcija skynė laurus „Geriausio koncepto“, „Jungliausio automobilio“, „Įprasto pavaros mechanizmo“ ir „Saugos sistemų“ nominacijose. Be to, Volkswagen pripažintas „Inovatyviausiu 2015-ųjų automobilių gamintoju”. O visą šio gamintojo pergalių sąrašą vainikavo iškovota ir „Dešimtmečio inovatyviausio automobilių gamintojo” nominacija.
Volkswagen koncernas inovacijų srityje tikrai turi kuo didžiuotis. CAM analitikai paskelbė, kad per pastarąjį dešimtmetį Volkswagen gamintojai įdiegė net 1251 inovaciją, iš kurių 251 pasaulyje buvo pritaikyta pirmą kartą. Tarp didžiausių naujovių išskirtinas Volkswagen XL1 prototipas, tapęs pažangiausia naujų technologijų mokslinio tyrimo platforma, galingiausiu ir greičiausiu serijinės gamybos automobiliu tapęs Bugatti Veyron, Audi matrix LED žibintų technologija, pirmoji pasaulyje serijinės gamybos sausojo tipo 7 laipsnių DSG pavarų dėžė.
„Geriausiu konceptu” tapo Audi TT Sportback – vykusi 4 durų sportinio kupė studija, kuri, tikėtina, per artimiausius keletą metų taps serijinės gamybos automobiliu.
„Įprasto pavaros mechanizmo“ nominaciją Volkswagen pelnė už didelę naujų inžinerinių sprendimų koncentraciją įprastuose benzininiuose ir dyzeliniuose varikliuose. Ši inovacijų gausa sąlygoja mažesnę variklių masę esant tai pačiai arba net didesnei galiai, geresnį energinį efektyvumą bei aukštesnį ekonomiškumą ir ekologiškumą.
Lyginant su pirmtakais, minėti naujųjų Volkswagen variklių parametrai vidutiniškai didesni net 14%. Be to, CAM mokslininkai akcentavo aukštą naujųjų variklių skvarbą į visas koncerno markes.
„Saugos sistemų“ nugalėtojo laurus užtikrino naujasis Audi Q7, kuriame sumontuotas šiuo metu gausiausias ir pažangiausias vairavimo pagalbininkų ir saugos sistemų rinkinys. Vien ko vertas žmones ir gyvūnus atpažįstantis naktinio matymo ir važiavimo per sankryžą pagalbininkai, padedantys išvengti susidūrimo su automobiliui skersai kelią judančiais pėsčiaisiais, dviratininkais ir kitais automobiliais.
Papildomų pranašumo dividendų pridėjo ir Volkswagen Passat įdiegta Emergency Assist sudėtingų situacijų pagalbinė sistema, užtikrinanti automobilyje esančių stabdymu pagrįstų vairavimo pagalbininkų sklandžią sąveiką su ESP elektroninio stabilumo paketu bei naujoviškas priekabų buksyravimo pagalbininkas.
„Jungliausio automobilio” varžytuvėse neprilygstamu tapo Audi TT Virtual Cockpit elektroninis rodmenų skydas ir Volkswagen Golf R Touch koncepte įgyvendinta ateities jutiklinė automobilio valdymo koncepcija.
Komentuodamas laimėtas „Inovatyviausio 2015 metų automobilių gamintojo” ir „Dešimtmečio inovatyviausio automobilių gamintojo” nominacijas, Audi bendrovės vyr. inžinierius, prof. dr. Ulrichas Hackenbergas, padėkojo visiems 600000 koncerno darbuotojų, dirbančių tiek Vokietijoje, tiek po visą pasaulį išsibarsčiusiuose projektavimo ir gamybos padaliniuose ir atstovaujančių visas 12 koncerno markių.
„Dešimtmečio inovatyviausio automobilių gamintojo“ prizas ženklina tvarią ir ilgalaikę Volkswagen koncerno lyderystę automobilių tobulinimo ir naujoviškų mobilumo sprendimų kūrimo srityje“, - akcentavo Volkswagen AG vyr. inžinierius, dr. Heinzas-Jakobas Neusseris.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų