REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausios automobilių gamintojos Europoje – „Volkswagen“ ir jos inžinieriai, padarė milžinišką pažangą dirbant su kvantiniais kompiuteriais.
„Volkswagen“ specialistams pirmą kartą pavyko panaudoti kvantinį kompiuterį, kuriam būtų patikėta išmanios eismo valdymo sistemos darbas.
Kompanijos atstovų teigimu, netolimoje ateityje, šiuo metu kūrimo stadijoje esanti eismo valdymo sistema pakeis iki šiol naudotus analogus dėl keleto priežasčių. Visų pirma – kvantinio kompiuterio dėka, eismo valdymo sistema sugebės tiksliau ir efektyviau apskaičiuoti eismo srautus. Visų antra – efektyviau veikianti eismo valdymo sistema sugebės užtikrinti sklandesnį automobilių ir kitų transporto priemonių judėjimą. Ir visų trečia – naujoji sistema automatiškai adaptuosis prie nuolatos besikeičiančių sąlygų ir dirbs ne pagal vieną ir tą patį algoritmą.
„Volkswagen“ atstovai teigia, jog kvantiniuose kompiuteriuose mato didžiulį potencialią. Būtent jų dėka gali pavykti sukurti itin pažangias sistemas ir programas, kurias vėliau būtų galima pritaikyti įvairiose srityse.
Norint sukurti naują eismo valdymo sistemą, „Volkswagen" ekspertai pirmiausia analizuoja anoniminius judesio duomenis (iš išmaniųjų telefonų ar siųstuvų transporto priemonėse) įprastiniais kompiuteriais, kad apskaičiuotų eismo kaupimąsi ir dalyvaujančių žmonių skaičių. Antrasis etapas – duomenų optimizavimas, naudojant kvantinį algoritmą.
„Volkswagen" naują sistemą iš pradžių nori išbandyti Barselonoje. Būtent šio miesto eismo valdymo sistemoje bus pritaikytas naujasis algoritmas, kuris, teoriškai, turėtų padidinti sankryžų pralaidumą ir tuo pačiu sumažinti spūstis piko metu.

Didžiausios automobilių gamintojos Europoje – „Volkswagen“ ir jos inžinieriai, padarė milžinišką pažangą dirbant su kvantiniais kompiuteriais.
„Volkswagen“ specialistams pirmą kartą pavyko panaudoti kvantinį kompiuterį, kuriam būtų patikėta išmanios eismo valdymo sistemos darbas.
Kompanijos atstovų teigimu, netolimoje ateityje, šiuo metu kūrimo stadijoje esanti eismo valdymo sistema pakeis iki šiol naudotus analogus dėl keleto priežasčių. Visų pirma – kvantinio kompiuterio dėka, eismo valdymo sistema sugebės tiksliau ir efektyviau apskaičiuoti eismo srautus. Visų antra – efektyviau veikianti eismo valdymo sistema sugebės užtikrinti sklandesnį automobilių ir kitų transporto priemonių judėjimą. Ir visų trečia – naujoji sistema automatiškai adaptuosis prie nuolatos besikeičiančių sąlygų ir dirbs ne pagal vieną ir tą patį algoritmą.
„Volkswagen“ atstovai teigia, jog kvantiniuose kompiuteriuose mato didžiulį potencialią. Būtent jų dėka gali pavykti sukurti itin pažangias sistemas ir programas, kurias vėliau būtų galima pritaikyti įvairiose srityse.
Norint sukurti naują eismo valdymo sistemą, „Volkswagen" ekspertai pirmiausia analizuoja anoniminius judesio duomenis (iš išmaniųjų telefonų ar siųstuvų transporto priemonėse) įprastiniais kompiuteriais, kad apskaičiuotų eismo kaupimąsi ir dalyvaujančių žmonių skaičių. Antrasis etapas – duomenų optimizavimas, naudojant kvantinį algoritmą.
„Volkswagen" naują sistemą iš pradžių nori išbandyti Barselonoje. Būtent šio miesto eismo valdymo sistemoje bus pritaikytas naujasis algoritmas, kuris, teoriškai, turėtų padidinti sankryžų pralaidumą ir tuo pačiu sumažinti spūstis piko metu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų