REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ferdinandas Piechas yra vienas iš tų žmonių, kuriam reikėtų padėkoti už „VAG“ koncerno klestėjimą, milžinišką naujų projektų ir populiarių modelių kiekį. Šis žmogus padėjo padėti labai stiprius pamatus „Audi“ markei, išgelbėti „VAG“ koncerną nuo bankroto ir paversti šį koncerną didžiausiu automobilių gamintoju Europoje. 
„Volkswagen“ tikrai nėra vienas iš tų gamintojų, kurio vardu būtų pristatomi superautomobiliai. „Audi“, „Bugatti“, „ Porsche“ ir „Lamborghini“ yra tie gamintojai, kuriems patikėta užduotis sukurti automobilius, kurie sugebėtų perkopti 300 km/val. greitį. Tuo tarpu „Volkswagen“ privalo užsiimti tik tais projektais, kurie patiktų plačiai masei.

Ferdinandas Piechas yra vienas iš tų žmonių, kuriam reikėtų padėkoti už „VAG“ koncerno klestėjimą, milžinišką naujų projektų ir populiarių modelių kiekį. Šis žmogus padėjo padėti labai stiprius pamatus „Audi“ markei, išgelbėti „VAG“ koncerną nuo bankroto ir paversti šį koncerną didžiausiu automobilių gamintoju Europoje. 
„Volkswagen“ tikrai nėra vienas iš tų gamintojų, kurio vardu būtų pristatomi superautomobiliai. „Audi“, „Bugatti“, „ Porsche“ ir „Lamborghini“ yra tie gamintojai, kuriems patikėta užduotis sukurti automobilius, kurie sugebėtų perkopti 300 km/val. greitį. Tuo tarpu „Volkswagen“ privalo užsiimti tik tais projektais, kurie patiktų plačiai masei.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen W12 (1)


Vis dėlto, už „VAG“ koncerno vairo stovėjęs Ferdinandas Piechas nuolatos ieškodavo naujų iššūkių ir būdų priversti inžinierius verstis iš koto, jog sukurtų tokį automobilį, apie kurį svajoja ne kuris nors kitas „VAG“ koncerno vadovybės narys, o Ferdinandas Piechas.
1997 metais „Volkswagen“ pristatė unikalų projektą, o tiksliau - koncepcinį automobilį, kuris turėjo labai daug ateityje pasirodysiančio „Bugatti Veyron“ bruožų. Pavyzdžiui, „W12“ turėjo W formos, 12 cilindrų benzininį variklį, kuris buvo sukurtas iš dviejų VR6 agregatų.

REKLAMA

Volkswagen W12 (4)


Vokiečiai galėjo į automobilį sumontuoti tradicinės komponuotės, V formos 12 cilindrų motorą, tačiau Ferdinandas Piechas norėjo, jog „W12“ turėtų jo brėžiniuose matytą W12 motorą. Kol prie techninės automobilio dalies dirba vokiečių inžinieriai, „W12“ dizainas buvo patikėtas Giorgetto Giugiaro. Garsiam automobilių dizaineriui, kuris buvo labai artimas Ferdinando Piecho draugas.
5.6 litro darbinio tūrio, 12 cilindrų motoras išvystė 420 arklio galių ir privertė 4.4 metro ilgio, 1.92 metro pločio ir vos 1.1 metro aukščio automobilis sugebėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti vos per kelias sekundes. Tačiau tai buvo tik pradžia.
Vos po vienerių metų, Ženevos automobilių parodoje, „Volkswagen“ pristatė naują „W12“ modelio versiją - „W12 Roadster“. Tai buvo „W12“ modelio versija su nuimamu stogu, šiek tiek pakitusiomis automobilio formomis, galingesniu varikliu ir tik galinių varančiųjų ratų pavara.

REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen W12 (22)


Trečioji versija buvo sukurta tam, jog galėtų pademonstruoti Vokietijoje sukurtų inžinierių komponentų ilgaamžiškumą. Trečioji modelio versija išvyko į Italijoje esantį Nardo bandymų poligoną, kuriame „W12“ privalėjo be jokių pertraukų (išskyrus kuro papildymo ir vairuotojų pasikeitimo) įveikti kuo ilgesnį atstumą.
Trečioji modelio modifikacija turėjo 6.0 litrų, 600 arklio galių ir 621 Nm išvystantį motorą, kuris leisdavo „W12“ pasiekti 357 km/val. maksimalų greitį.
Nardo bandymų poligone važiavęs automobilis sugebėjo pasiekti net 322 km/val. vidutinį greitį ir per vieną parą sugebėjo nuvažiuoti 7740 kilometrus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen W12 (39)


Puiki išvaizda, kvapą gniaužiančios charakteristikos. Kodėl automobilis nepateko į serijinę gamybą? Nepaisant Ferdinando Piecho pastangų, koncerno valdybos nariai nusprendė, jog didžioji dauguma komponentų turėtų būti sumontuoti į „Bugatti“ markės mašiną. Kai šis sprendimas buvo priimtas 2001 metų vasarą, Ferdinandas Piechas pradėjo dirbti prie naujo projekto. Projekto, kuris vėliau evoliucionavo į „Bugatti Veyron“ - greičiausią superautomobilį pasaulyje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų