REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienis automobilių industrijoje dažniausiai būna pati ramiausia diena. Visų padalinių darbuotojai pradeda galvoti apie savaitgalį, tačiau „Volvo“ kompanija stengiasi produktyviai dirbti net ir paskutinę darbo dieną.
Šiandien pašto dėžutėje radome du „Volvo“ spaudos pranešimus, kuriuose rašoma apie naują „CMA“ vardu pavadintą modulinę platformą, „Volvo“ planus žengti į elektromobilių rinką. Na, o automobilių prototipus nuolatos persekiojantys fotografai pirmą kartą užfiksavo naujos kartos „Volvo“ flagmano interjerą. Tad nuo ko pradėti? Pradėkime nuo interjero.

Penktadienis automobilių industrijoje dažniausiai būna pati ramiausia diena. Visų padalinių darbuotojai pradeda galvoti apie savaitgalį, tačiau „Volvo“ kompanija stengiasi produktyviai dirbti net ir paskutinę darbo dieną.
Šiandien pašto dėžutėje radome du „Volvo“ spaudos pranešimus, kuriuose rašoma apie naują „CMA“ vardu pavadintą modulinę platformą, „Volvo“ planus žengti į elektromobilių rinką. Na, o automobilių prototipus nuolatos persekiojantys fotografai pirmą kartą užfiksavo naujos kartos „Volvo“ flagmano interjerą. Tad nuo ko pradėti? Pradėkime nuo interjero.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kaip ir buvo galima tikėtis, naujo „Volvo“ flagmano interjeras bus panašus į neseniai prekyboje pasirodžiusio „XC90“. Tik keletą apčiuopiamų mygtukų turinčioje centrinėje konsolėje dominuoja didžiulis lietimui jautrus ekranas, kuriame bus galima valdyti beveik visas automobilio funkcijas.
Šalia pavarų perjungimo svirties - variklio užvedimo, rankinio stabdžio, parkavimo daviklių ir važiavimo rėžimų keitimo mygtukai. Sprendžiant iš nuotraukų, šalia pavarų perjungimo svirties bus didžiulė daiktų dėtuvę, kurioje turėtų tilpti išmanusis telefonas, raktai, piniginė ar automobilio dokumentai.
Antroji „Volvo“ naujiena - modulinė, „CMA“ vardu pavadinta platforma ant kurios bus sukurti visi kompaktinės klasės modeliai. Pradedant naujos kartos „V40“ ir baigiant mažesniu hečbeku kaip „C30“ ar padidinto pravažumo „XC40“.
Prieš porą metų „Volvo“ ne vieną kartą buvo pranešusi, jog ieško partnerių, kurie norėtų bendromis jėgomis sukurti naują platformą. Tačiau atrodo, kad paieškos surasti patikimą partnerį buvo nevaisingos. Tad vietoj to, kad nuleistų rankas, „Geely“ koncernui priklausantis gamintojas nusprendė naujos platformos kūrimo kaštais pasidalinti su ... „Geely“. Ateityje šią platformą naudos ne tik „Volvo“, bet ir „Geely“ markės automobiliai.
Tiesą sakant, naujoji platforma nėra visiškai nauja. Tai - modifikuota „SPA“ platforma, kurią šiuo metu naudoja naujos kartos „XC90“ ir vėliau naudos „S90“, „S60“ ir kiti didesnieji „Volvo“ modeliai.
Tiek „SPA“, tiek „CMA“ dalinsis tais pačiais pakabos komponentais, varikliais, elektrine sistema, saugumo sistemomis. „CMA“ platforma netgi galės sutalpinti naują „Volvo“ hibridinę jėgainę, kurios pajėgumas siekia 400 arklio galių.

REKLAMA


Ir paskutinioji „Volvo“ naujiena - planai žengti į elektromobilių rinką. Iš pradžių „Volvo“ ruošiasi visus modelius aprūpinti hibridine jėgaine. Pagal dabartinį planą, 2017 metais „Volvo“ pristatys patobulintą „Twin Engine“ vardu vadinamą jėgainę ir pradės ją montuoti į „S60“, „XC60“, „V40“ ir t.t.
Gamintojui išplėtus hibridinių automobilių gamą, 2019 metais pasirodys pirmasis „Volvo“ elektromobilis, kuris taikysis į „Tesla Model S“. Švedai planuoja sukurti elektromobilį, kuris su pilnai įkrautomis baterijomis galėtų nuvažiuoti bent jau 500 kilometrų ir kainuotų ne daugiau kaip 60 tūkst. eurų.

5094167552054082640

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų