REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Hibridiniai automobiliai - automobilių industrijos ateitis. Norime to ar ne, tačiau griežtėjantys reikalavimai verčia automobilių gamintojus ieškoti įvairiausių alternatyvų. Viena iš realiausių ir efektyviausių alternatyvų - hibridinė jėgainė.
Pirmasis automobilių gamintojas, kuris hibridinę jėgainę pradėjo naudoti masinėje serijinėje gamyboje buvo Toyota. Teoriškai, japonai turėjo žymiai didesnį pranašumą negu kiti gamintojai, tačiau technologijoms sparčiai einant į priekį, buvo tik laiko klausimas kada į šių efektyvių automobilių čempionatą įžengs Volvo.
HybridV60

Hibridiniai automobiliai - automobilių industrijos ateitis. Norime to ar ne, tačiau griežtėjantys reikalavimai verčia automobilių gamintojus ieškoti įvairiausių alternatyvų. Viena iš realiausių ir efektyviausių alternatyvų - hibridinė jėgainė.
Pirmasis automobilių gamintojas, kuris hibridinę jėgainę pradėjo naudoti masinėje serijinėje gamyboje buvo Toyota. Teoriškai, japonai turėjo žymiai didesnį pranašumą negu kiti gamintojai, tačiau technologijoms sparčiai einant į priekį, buvo tik laiko klausimas kada į šių efektyvių automobilių čempionatą įžengs Volvo.
HybridV60

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


dizainas
Volvo specialistai visada daugiau dėmesio skyrė racionalioms ir praktiškoms idėjoms. Emocijos visada likdavo antroje vietoje. Todėl nenuostabu, jog pirmasis Volvo pakraunamas hibridas buvo aprengtas praktiškojo V60 universalo kėbulu.
Vizualiai, naujoji versija beveik niekuo nesiskiria nuo kitų V60 universalo modifikacijų. Šiek tiek pagražintą kostiumą išduoda keletas ženkliukų ir papildomas degalų bako dangtelis, kurį atidarius surasite rozete.
Palyginus su kitais šio segmento universalais, Volvo V60 atrodo elegantiškai ir tuo pačiu santūriai. Nors atnaujintas modelis dabar turi šiek tiek agresyvesnę priekinę dalį, tačiau jis yra žymiai švelnesnių formų negu Audi, BMW ar Mercedes Benz analogai. Tačiau nereikia pagalvoti, jog V60 yra nuobodus automobilis, tikrai ne.

REKLAMA

2


interjeras
Didžiausias Volvo automobilių privalumas - interjeras. Neperkrautas, kokybiškas, puikiai surinktas ir analogų neturintis. Daugelis gamintojų šiuolaikinių automobilių interjerus apkrauna nereikalingais mygtukais, kurie į vairuotojų galvą įneša chaosą.
Tuo tarpu Volvo V60 labiau primena IKEA prekybos centrą. Viskas savoje vietoje, viskas atlieka savo funkciją. Nėra jokių nereikalingų priedų, kurie vienaip ar kitaip kvaršintų jums galvą ar jūsų keleiviams.
Universalas kaip ir sedanas turi tokio pačio ilgio ratų bazę, o tai reiškia, jog gale sėdintiems keleiviams vietos nėra labai daug. Jos galėtų būti šiek tiek daugiau. Vis dėlto, universalus mėgstantys žmonės tokį kėbulo tipą renkasi dėl erdvios bagažinės.V60 bagažinės tūris yra 430 litrų,o nulenkus galines sėdynes - 1241 litrą. Baltame popieriaus lape tai yra pakankamai daug, tačiau palyginus su konkurentais - neperdauginusia. 3 serijos BMW, Audi A4 ir C klasės Mercedes Benz bagažinės tūris yra didesnis.

REKLAMA
REKLAMA

20


variklis
Nauji V60 universalo versija su hibridine jėgaine turi du variklius : dyzelinį ir elektrinį. Pirmasis suka priekinius ratus, tuo tarpu elektrinis - galinius. Pastarasis sumontuotas ant galinės ašies ir išvysto 68 arklio galias ir 200 NM sukimo momentą.
Dyzelinis variklis bus puikiai pažįstamas visiems Volvo markės savininkams. Tai yra penkių cilindrų, 2.4 litro darbinio tūrio agregatas išvystantis 215 arklio galių ir 440 NM sukimo momentą.
Pasirinkus „Hybrid“ rėžimą, jėgainės veikimo principas beveik niekuo nesiskiria nuo Lexus, Volkswagen ar BMW automobiliuose montuojamų. Elektrinis motoras padeda pajudėti iš vietos ir nuolatos dirba su penkių cilindrų dyzeliniu varikliu. Tačiau pasirinkus kitus režimus, skirtumai tampa didesni negu mes tikėjomės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3


Pasirinkus „Pure“ rėžimą, Volvo V60 važiuoja naudodamas tik bagažinėje sumontuotų baterijų energiją. Tą patį daro ir Lexus ar Volkswagen hibridiniai automobiliai, tačiau švediškame universale sumontuotos baterijos yra žymiai efektyvesnės.
Lexus hibridinės jėgainės baterijų energiją naudoja labai trumpai. To pakanka eiliniams sustojimams prie šviesoforų, tačiau Volvo baterijų energijos turėtų užtekti jums nukakti iki darbo, prekybos centro, pasiimti vaikų iš mokyklos ir sugrįžti namo.
Bent jau mūsų bandymo metu, ne pilnai įkrautos baterijos padėjo įveikti maždaug 30 kilometrų atstumą ir per visą tą laiką dyzelinis variklis nė karto nebuvo pažadintas.
Norėdami pasižiūrėti kada vis gi įsijungs dyzelinis variklis, automobilį palikome stovėti maždaug 20 minučių. Tačiau likome nieko nepešę, nes automobilio variklis prabildavo tik tada, kai įjungdavome „Hybrid“ rėžimą arba pasiekdavome 120 km/val. greitį. Norėdami važiuoti greičiau į pagalbą „ateis“ dyzelinis variklis.
Pakalbėkime apie kitus automobilio parametrus. Per kiek laiko galima įkrauti automobilio baterijas? Priklauso nuo elektros energijos tiekimo lizdo ir srovės stiprumo. Kai srovės stiprumas 10 A, baterijos pilnai pasikraus per 4.5 valandos. 16 A, pakrovimo procesas sutrumpėja iki 3.5 valandos. Tuo tarpu naudojant 6 A stiprumo srovę, reikės 7.5 valandos.

REKLAMA

4


valdymas
Volvo S60/V60 modelių šeima, palyginus su kitais markės modeliais, turėjo išsiskirti dinamiškumu ir sportiškumu. Tačiau atrodo, kad Volvo inžinieriai sportiškumą supranta truputėlį kitaip.
Hibridinę jėgainę turintis V60 turi tokią pačią važiuoklę kaip ir įprastos universalo versijos. Tai reiškia, jog universalo važiuoklė yra truputėlį „kietesnė“ negu kitų Volvo modelių. Sportiškumo jinai tikrai nesuteikia, tačiau dinamiškumo, elastingumo ir kontrolės - tikrai taip. Tai nereiškia, jog Volvo V60 valdosi geriau negu kiti markės modeliai, tačiau jį tikrai maloniau vairuoti negu kitus Volvo šeimos narius.
Naujoji versija turi vieną privalumą ir vieną trūkumą. Privalumas - tai yra viena greičiausių ir galingiausių Volvo V60 versijų. Trūkumas - dėl elektrinio motoro ir sunkių ličio jono baterijų bagažinėje, mašina priaugo 230 kilogramų. Tiesiojoje papildomo svorio nesijaučia, tačiau atliekant staigesnius manevrus, padidėjęs pilvas daro savo.
Vis dėlto, tai nėra tas automobilis, kuris turėtų pavyzdingai elgtis posūkiuose, jo stichija ir pašaukimas yra ankštos miestų gatvės ir greitkeliai, kuriuose Volvo V60 jaučiasi kaip žuvis vandenyje.

REKLAMA

5


kainos
Naujausias technologijas turintys automobiliai nėra pigūs. Volvo V60 pakraunamas hibridas nėra išimtis. Tikslios kainos Volvo atstovai negalėjo įvardinti, tačiau preliminari - 210-220.000 litų.
Tai yra labai didelė suma, tačiau už ją gaunate pakankamai daug. Hibridinę jėgainę turintis universalas parduodamas tik su aukščiausios „Summum“ komplektacijos lygiu. Joje yra viskas, ko tik jums gali prireikti. Oro kondicionierius, elektra valdomi langai, automatinė greičio palaikymo kontrolė, lengvo lydinio ratlankiai, pagirtina garso sistema, odinės sėdynės, ir dar labai daug privalumų.
Tokią aukštą kainą būtų galima pateisinti tose šalyse, kuriose pirkėjai yra skatinami valstybės pirkti tokio tipo automobilius. Pavyzdžiui, Estijoje, perkant Volvo V60 hibridą, galima tikėtis gauti net 8000 eurų nuolaidą. Tai yra net 27.000 litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6


verdiktas
Naujoji modifikacija yra labai įdomi ir netradicinė. Šis pakraunamas hibridas turi geriausias įprasto šeimyninio automobilio ir ekologiško elektromobilio savybes. Galingas ir ekonomiškas dyzelinis variklis puikiai atliks savo darbą ilgose kelionėse, o bagažinėje esančios baterijos padės jums taupyti pinigus važinėjant užkimštose miestų gatvėse.
Pamirškite visus hibridinius automobilius, nes naujasis Volvo kūrinys keičia visas tokio tipo automobilių žaidimo taisykles. Šis Volvo yra labai didelis ir drąsus žingsnis į priekį. Tai bus bene pirmasis hibridinis automobilis, kuris iš tikrųjų leis sutaupyti pinigų neaukojant komforto, prestižo ir malonumo vairuoti.

7


volvopluginhybrid
Galerija :

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų