REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Maži, kompaktiški ir pigūs automobiliai visuomet turi tik vieną tikslą – suteikti galimybę įsigyti pigią transporto priemonę, kuri leistų nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Kartais pasitaiko atvejų, kuomet gamintojai į savo mažas dėžutes sumontuoja ne skalbimo mašinoms, o normaliems ratuotiems skirtus motorus.
„Volkswagen“ neseniai į savo mažylį „Up!“ sumontavo galingesnį trijų cilindrų, 1 litro turbininį motorą. Vau, ar ne? Panašios emocijos vyravo ir „JP Performance“ dirbtuvių darbuotojų galvose, kurių nesužavėjo „Up! GTI“  koncepcija. Vietoj to, kad truputėlį paburbėtų ir toliau tęstų savo darbus, šių dirbtuvių darbuotojai nusprendė savomis jėgomis sukurti „Up!RS“!
Panašu, kad šis nestandartinis automobilis gavo 1,8 litro darbinio tūrio, 4 cilindrų turbininį motorą, kuris kadaise buvo montuojamas „Audi TT“ ar „Audi S3“, kuris nors ir yra sunkesnis už trijų cilindrų analogą, tačiau turi užtektinai galios, jog priverstų tokią mažą dėžutę skraidyti.
Kadangi projekto autoriai gyvena Vokietijoje ir apie projektą pasakojama vokiečių kalba, teks pasitenkinti žemiau esančiu vaizdo įrašu. Na, nebent puikiai suprantate vokiečių kalbą ir galite pasidalinti informacija su kitais automanais.

VIDEO


Maži, kompaktiški ir pigūs automobiliai visuomet turi tik vieną tikslą – suteikti galimybę įsigyti pigią transporto priemonę, kuri leistų nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Kartais pasitaiko atvejų, kuomet gamintojai į savo mažas dėžutes sumontuoja ne skalbimo mašinoms, o normaliems ratuotiems skirtus motorus.
„Volkswagen“ neseniai į savo mažylį „Up!“ sumontavo galingesnį trijų cilindrų, 1 litro turbininį motorą. Vau, ar ne? Panašios emocijos vyravo ir „JP Performance“ dirbtuvių darbuotojų galvose, kurių nesužavėjo „Up! GTI“  koncepcija. Vietoj to, kad truputėlį paburbėtų ir toliau tęstų savo darbus, šių dirbtuvių darbuotojai nusprendė savomis jėgomis sukurti „Up!RS“!
Panašu, kad šis nestandartinis automobilis gavo 1,8 litro darbinio tūrio, 4 cilindrų turbininį motorą, kuris kadaise buvo montuojamas „Audi TT“ ar „Audi S3“, kuris nors ir yra sunkesnis už trijų cilindrų analogą, tačiau turi užtektinai galios, jog priverstų tokią mažą dėžutę skraidyti.
Kadangi projekto autoriai gyvena Vokietijoje ir apie projektą pasakojama vokiečių kalba, teks pasitenkinti žemiau esančiu vaizdo įrašu. Na, nebent puikiai suprantate vokiečių kalbą ir galite pasidalinti informacija su kitais automanais.

VIDEO


REKLAMA





REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų