REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klasikinių automobilių entuziastai, kurie mano, jog tokie modeliai kaip: „Porsche 911“, „Lancia Fulvia“, „Jaguar XJ“ ar „Ford Mustang“ privalo būti 100% autentiškas, vargu ar štai šis savadarbis automobilis jiems patiks. Vis dėlto, tai yra puikus pavyzdys, kuomet automobilių entuziastams suteikiama visiška, absoliuti laisvė kurti tokius beprotiškus projektus.
Kenas Blockas – pasaulinio lygio žvaigždė, kuri žinoma net ir mažiausiam pypliui, kuris nesidomi automobilių sportu, o pusdienį praleidžia „Youtube“ platformoje žiūrėdamas įvairiausius vaizdo įrašus susijusius su automobiliais. Projekto autorius – Kyle Scaife tikrai nėra vienas iš tų pyplių – atvirkščiai. Jis yra pamišęs dėl kvapą gniaužiančių ratuočių, kurie racionalaus mąstymo vairuotojų galvose sugeba išmesti „Blue Screen of Death“.
Kanados pilietybę turinčio automano garaže gimęs Frankenšteinas nėra pirmasis eksperimentas su kuriuo jis žavi automobilių entuziastų bendruomenę. Anksčiau jis sugebėjo sukryžminti klasiką tapusią „Plymouth Cuda“ su orinės pakabos komplektu ir „Dodge Viper“ V10 varikliu.
Įkvėptas šio netradicinio projekto, Kyle nusprendė imtis naujo projekto, kuris daugeliui primins Kenui Blockui priklausantį „Hoonicorn“ – „Ford Mustang“ kėbulą (greičiau jo likučius) dėvintį monstrą.

Klasikinių automobilių entuziastai, kurie mano, jog tokie modeliai kaip: „Porsche 911“, „Lancia Fulvia“, „Jaguar XJ“ ar „Ford Mustang“ privalo būti 100% autentiškas, vargu ar štai šis savadarbis automobilis jiems patiks. Vis dėlto, tai yra puikus pavyzdys, kuomet automobilių entuziastams suteikiama visiška, absoliuti laisvė kurti tokius beprotiškus projektus.
Kenas Blockas – pasaulinio lygio žvaigždė, kuri žinoma net ir mažiausiam pypliui, kuris nesidomi automobilių sportu, o pusdienį praleidžia „Youtube“ platformoje žiūrėdamas įvairiausius vaizdo įrašus susijusius su automobiliais. Projekto autorius – Kyle Scaife tikrai nėra vienas iš tų pyplių – atvirkščiai. Jis yra pamišęs dėl kvapą gniaužiančių ratuočių, kurie racionalaus mąstymo vairuotojų galvose sugeba išmesti „Blue Screen of Death“.
Kanados pilietybę turinčio automano garaže gimęs Frankenšteinas nėra pirmasis eksperimentas su kuriuo jis žavi automobilių entuziastų bendruomenę. Anksčiau jis sugebėjo sukryžminti klasiką tapusią „Plymouth Cuda“ su orinės pakabos komplektu ir „Dodge Viper“ V10 varikliu.
Įkvėptas šio netradicinio projekto, Kyle nusprendė imtis naujo projekto, kuris daugeliui primins Kenui Blockui priklausantį „Hoonicorn“ – „Ford Mustang“ kėbulą (greičiau jo likučius) dėvintį monstrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Mustang


Vyrukas įsigijo 1967 metų gamybos „Ford Mustang“, kurį galėtume drąsiai priskirti „lavonų“ kategorijai. Po to, įprastai sektų visiems puikiai pažįstama veiksmų seka: kėbulo restauracija, originalių komponentų paieška ir graži bei laiminga pabaiga automobilių aukcione. Šį kartą viskas buvo kitaip.
Kyle atsikratė beveik visko, pradedant sparnais ir baigiant visais techniniais komponentais. Jų vietą užėmė „Chevrolet Corvette“, o tiksliau – „C5“ kartos modelio analogai. Į „Ford Mustang“ griaučius buvo sumontuoti „Corvette“ stabdžiai, kardaninė pavara, diferencialas, pusašiai, stebulė, priekinė ašis ir kas be ko – milžinišką sukimo momentą turintis „LS1“ motoras, kuris buvo suporuotas su „Texas Speed“ pavarų dėže.
Išbandžius automobilį ant „DYNO“ stendo, Kyle akyse nušvito kiekvieną automaną džiuginantys skaičiai – 420 arklio galių į galinius varančiuosius ratus.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų