REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant šaltajam metų sezonui, automobilių entuziastams skirtų renginių kiekis nuolatos mažėja. Tačiau, tai galioja tik toms šalims, kuriose sniegas ir žvarbus oras nėra retenybė. Tuo tarpu Vakarų Europoje gyvenantys entuziastai gali džiaugtis šiltesniu klimatu ir galimybe atitolinti sezono uždarymo datą.
Mūsų skaitytojas, automobilių entuziastas ir fotoaparato iš rankų nepaleidžiantis Domantas Mizeikis, neseniai apsilankė didžiuliame entuziastų sąskrydyje, kuris buvo skirtas tik japoniškų automobilių gerbėjams ir savininkams. Tad ta proga, paskaitykime Domanto įspūdžiais.

Artėjant šaltajam metų sezonui, automobilių entuziastams skirtų renginių kiekis nuolatos mažėja. Tačiau, tai galioja tik toms šalims, kuriose sniegas ir žvarbus oras nėra retenybė. Tuo tarpu Vakarų Europoje gyvenantys entuziastai gali džiaugtis šiltesniu klimatu ir galimybe atitolinti sezono uždarymo datą.
Mūsų skaitytojas, automobilių entuziastas ir fotoaparato iš rankų nepaleidžiantis Domantas Mizeikis, neseniai apsilankė didžiuliame entuziastų sąskrydyje, kuris buvo skirtas tik japoniškų automobilių gerbėjams ir savininkams. Tad ta proga, paskaitykime Domanto įspūdžiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DOM_3722


Lapkričio pabaigoje vykęs „Wangan Warriors Enf Of The Year“ buvo vienas didžiausių JDM kultūros renginių Beneliukso šalyse. Šiemet įvykęs renginys sulaukė dėmesio ne tik iš žemų „Civic“ su spalvotais ratlankiais ar „Subaru“ su „STI“ suoliukais. Tiesą pasakius, automobilių įvairovė buvo stebinanti.
Bet apie viską iš pradžių. Važiavome į renginį tarp daugybės Subaru, Supra ir kitokio japoniško metalo. Džiaugiuosi, kad pakeliui buvo keli tuneliai, nes garsas juose buvo nuostabus.

REKLAMA

DOM_3732


Kadangi Olandijoje galima registruoti automobilius su vairu dešinėje, buvo daug egzempliorių, kurie Lietuvos keliuose sutinkami labai retai arba visai nesutinkami.

DOM_3781


„RX-7 FD“ yra nesenstančio dizaino pavyzdys. Rotorinio variklio garsas yra didelis pliusas.

DOM_3921


Aišku, savininkų skoniai skirtingi ir jie pasirenka eiti skirtingais keliais modifikuodami automobilius.

DOM_3752


Taip pat buvo nemažai klasikinių sportinių Toyotų, kurios mažiau ar daugiau išvengė jas modifikuojančių ir kartais išdarkančių entuziastų rankų.

REKLAMA
REKLAMA

DOM_3769


Tikimybė sutikti visiškai gamyklinę „Toyota AE86“ šiais laikais prilygsta tikimybei sutikti trenigais apsirengusį profesorių.

DOM_3896


Ši 1973 metais pagaminta „Toyota Celica GT“ buvo pirmasis šio vyro automobilis ir yra viena iš dviejų šiuo metu važiuojančių „Celica GT“ šalyje. Kita stovi muziejuje, o ši yra naudojama savaitgalio pasivažinėjimams vingiuotais keliais. O kas nutiko jūsų pirmajam automobiliui?

DOM_3794


Kitas atsidavimo automobiliui pavyzdys - šio žmogaus „Impreza WRC“ projektas. Nors viduje, tai maždaug standartinė STI, išoriškai tai yra ralio bolidas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DOM_3850


Aerodinamika!

DOM_3852


Dar ralio meilės.

DOM_3762


Anksčiau esanti STI nėra vienintelis pavyzdys, kai visas dėmesys skiriamas automobilio išorei. Vokietijoje galiojantys įvairūs apribojimai automobilių modifikacijoms yra pagrindinis stabdis šios „GT86“ savininkui padaryti taip, kad tai, kas yra po kapotu, atitiktų išorę.

DOM_3889


Kitoje skalės pusėje yra įdomus mažas automobiliukas, skirtas tik Japonijos rinkai, tačiau labai populiarus Olandijoje ir JK. „Toyota Glanza“ turi 1.3 litro variklį su turbina, kuris gali išvystyti 200 AG su minimaliomis modifikacijomis, netgi buvo siūloma visų varančiųjų ratų versija. Kainos prasideda nuo 1000 eurų, taigi nelabai nustebau sutikęs žmonių, kurie turi po 3 ar 4 tokias mašinas.

REKLAMA

DOM_3819


Japoniškų automobilių kultūra prasideda nuo Kei automobiliukų...

DOM_3827


Didelių „V.I.P“ stiliaus sedanų...

DOM_3751


Neįtikimai tvarkingų projektų...

DOM_3909


Iki ricerių, kurie yra nugrūsti į tolimiausią aikštelės kampą, kuriame tvyro stiprus žolės kvapas.

DOM_3912


Kai kurie egzemplioriai buvo absoliučiai juokingi.

DOM_3911


Žinoma, visiems dalyviams jų automobilis yra jų džiaugsmas ir pasididžiavimas.

DOM_3858


„Šį GT-R sutvėrėme per 3 savaites ir dabar jis turi 900 AG.“

DOM_3862


Šalia savininkų, besisvaidančių tokiais teiginiais, buvo ratų fanatikai, kurie diskutavo apie retus ratus ir apie tai, ar „Rota“ ir kitų ratlankių kopijos yra šventvagystė.

REKLAMA

DOM_3824


Ratai labai stipriai prisideda prie automobilio išvaizdos.

DOM_3845


Ir jie buvo visokių formų.

DOM_3892


„Ronal Teddy“ - labai daug diskusijų keliantys ratlankiai.

DOM_3907


Tačiau diskusijų, ar „Mazda MX-5“ yra kone geriausias vairuotojo automobilis kyla retai. Turbūt todėl jų šiame meete tikrai netrūko.

DOM_3901


Žibintai pakyla!

DOM_3772


Ir suradau tikrą JDM kultūros Šventąjį Gralį - „Nissan R34 Skyline GT-R“.

DOM_3898


APGAVYSTĖ!

DOM_3897


Buvo ir daugiau automobilių, išgyvenančių asmenybės krizę.

DOM_3899


„Rocket Bunny“

DOM_3864


Ne iš tolo nepanašu į Jūsų vidutinį japonišką universalą.

DOM_3844



Galerija


Už reportažą dėkojame
Domantui Mizeikiui.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų