REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Peugeot“ kaip ir likusios prancūziškų automobilių markės nėra populiarios tarp žmonių, kurie mėgsta tobulinti automobilius. Kodėl? Greičiausiai daugelį atbaido stereotipai arba kuklus „aftermarket“ dalių pasirinkimas. Tačiau laikai keičiasi ir vis daugiau žmonių susižavi prancūziška elegancija ir išskirtinumu, kurio vokiečiai arba japonai gali tik pavydėti. Susipažinkite su Keanu, kuris į savo namus atsivedė prancūzišką gražuolę.
Keanas nėra prancūziškų automobilių gerbėjas, tačiau visada jais domėjosi. Nors pirmieji automobiliai buvo kilę iš Japonijos ir Vokietijos, įgavęs drąsos, Keanas įsigijo elegantišką „Peugeot 607“. Nors daugelis tokį automobilį pirktų dėl komforto ir prabangos, Keanas turėjo truputėlį kitokią viziją.

„Peugeot“ kaip ir likusios prancūziškų automobilių markės nėra populiarios tarp žmonių, kurie mėgsta tobulinti automobilius. Kodėl? Greičiausiai daugelį atbaido stereotipai arba kuklus „aftermarket“ dalių pasirinkimas. Tačiau laikai keičiasi ir vis daugiau žmonių susižavi prancūziška elegancija ir išskirtinumu, kurio vokiečiai arba japonai gali tik pavydėti. Susipažinkite su Keanu, kuris į savo namus atsivedė prancūzišką gražuolę.
Keanas nėra prancūziškų automobilių gerbėjas, tačiau visada jais domėjosi. Nors pirmieji automobiliai buvo kilę iš Japonijos ir Vokietijos, įgavęs drąsos, Keanas įsigijo elegantišką „Peugeot 607“. Nors daugelis tokį automobilį pirktų dėl komforto ir prabangos, Keanas turėjo truputėlį kitokią viziją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SONY DSC


Pirmasis darbas - kėbulo spalvos keitimas. Keanas teigia, jog išsirinkti spalvą nebuvo sunku, nes tik įsigijęs automobilį žinojo kaip jis turi atrodyti.
Vėliau sekė priekinių žibintų tamsinimas, lengvo lydinio ratlankių pakeitimas ir išmetimo sistemos perdarymas.

REKLAMA

SONY DSC


„Atrodo, jog šis automobilis buvo sukurtas tam, jog jį kas nors nuleistų ant žemės.“, - priduria Keanas.
„Kitaip negu mano buvęs „Passat'as“, kuris spyriojosi, prancūzą patobulinti yra pakankamai lengva, ypač, kai „aftermarket“ dalių galima surasti visur.“, - neslėpdamas šypsenos pasakoja Keanas.

SONY DSC


Keanas teigia, jog prancūzai moka gaminti ekonomiškus dyzelinius variklius ir galingus šešių cilindrų benzininius motorus. Pastarasis agregatas yra sumontuotas šiame „Peugeot 607“.  Nors beprotiškai didele galia jis negali pasižymėti, tačiau jo užtenka kasdieniniam naudojimui.
Keanas priduria, jog trijų litrų darbinio tūrio variklis labai praverčia važiuojant tolimesnius atstumus. Nors kuro sąnaudos neprilygsta dyzeliniams varikliams, tačiau jo skleidžiamas garsas ir rafinuotumas sugebėtų pakerėti kiekvieną.

REKLAMA
REKLAMA

SONY DSC


Išvydus taip gausiai pažemintą automobilį, greičiausiai iškart galvojate kaip jis galėtų važiuoti Kauno miesto gatvėmis? Tai yra ne problema, nes šis „Peugeot 607“ turi orine pakabą, kuri mygtuko paspaudimus keičia automobilio prošvaisą. Pypt - automobilis prisiglaudžia prie žemės. Pypt - automobilis tampa panašus į „Audi Allroad“.

SONY DSC


Automobilio interjero tobulinti nereikia. Juk jis turi viską ko reikia tokio tipo automobiliui!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų